فرهنگ و هنر

ابلاغ دستورالعمل های جدید ساترا به پلتفرم ها

دو دستورالعمل «ارتباطات تجاری در رسانه های سمعی و بصری» و «عدالت رسانه ای و حمایت از رقابت رسانه های سمعی و بصری» به رسانه های سمعی و بصری ابلاغ شد.

به گزارش patc، به نقل از روابط عمومی ساترا، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات سمعی و بصری (ساترا) دو دستورالعمل «ارتباطات تجاری در رسانه‌های سمعی و بصری» و «عدالت رسانه‌ای و حمایت از رقابت در رسانه‌های سمعی و بصری» را تدوین کرد که به تأیید پیمان جبلی رسید. ، به رسانه های سمعی و بصری عمومی اطلاع رسانی شد.

پیش نویس دو دستورالعمل «ارتباطات تجاری در رسانه های سمعی و بصری» و «عدالت رسانه ای و حمایت از رقابت در رسانه های سمعی و بصری» پیش از این، رئیس سابق سترا امامیان در هشتمین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات سمعی و بصری در 10 دی 1400 ارائه شده بود. در این جلسه مقرر شد از طریق مکاتبه با اعضای کمیته نظرات احتمالی در خصوص این پیش نویس ها دریافت شود.

با توجه به طی مراحل قانونی در این خصوص اعم از افکار عمومی و تخصصی با تایید رئیس صدا و سیما دستور ابلاغ دستورالعمل فوق صادر شد که ساترا نیز به اطلاع رسانه ها رساند.

هدف از تدوین و نظارت بر این مقررات، افزایش نظارت مؤثر ساترا در این حوزه حساس و کمک به کاهش مسائل حاکمیتی است.

برای مشاهده متن این دو دستورالعمل لطفا وارد لینک زیر شوید.
https://b2n.ir/m25824

https://b2n.ir/n90845

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا