«تارا» کار اعتبار خرد را فاش کرد

در این نشست سید حامد قنادپور، مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» و وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری این شرکت و امیرحسین باقری، معاون بازرگانی و صنعت و حسن مختاریان سخنرانی کردند. . ، نایب رئیس شرکت در اجلاس سران به سوالات خبرنگاران در مورد مهارت ها و عملکرد این توسعه پروژه منحصر به فرد و منحصر به فرد پاسخ داد.

مدیرعامل تارا در این نشست با بیان اینکه تارا یک شرکت توسعه کسب و کار و فناوری با کمک 50 سال کار، فعالیت اقتصادی و توسعه کسب و کار گروه صنعتی گلرنگ تاسیس شد، گفت: کار بزرگ تارا از سال 1400 تاکنون آغاز کرده است و اکنون در ارائه راهکارهای دیجیتالی برای ارتقای دانش مردم از اقتصاد، تلاش می کند تا دغدغه ها و نیازهای جامعه امروزی را انعکاس دهد و ایده های کلیدی آن حمایت از یک زندگی اقتصادی سالم در میان افراد طبقه متوسط ​​است.

سید حامد قنادپور ادامه داد: تارا کمک هایی از قبیل کیف پول، پس انداز شرکتی، وام شرکتی و اخیراً کار وام های کوچک انجام داده است و در کوتاه مدت پروژه ایجاد شده، استقبال بسیار خوبی شده است، اتفاق افتاده است. “

وی گفت: تارا به بیش از 100 شرکت و سازمان در بخش شرکتی وجوه و وام پرداخت کرده و بیش از 1000 میلیارد تومان نیز به آن کمک کرده است.

وی برخی از نقاط قوت و مزایای تارا را که شروع به پروژه کرده است، از جمله: «تکیه بر حمایت گروه صنعتی گلرنگ در زمینه عرضه کالا و خدمات و تجربه طولانی 50 ساله»، «کاربر خاص و منحصر به فرد» عنوان کرد. تجربه»، «گسترش رسمی در 460 شهر ایران و بیش از 4500 سکونتگاه مسکونی و غیرانسانی در بخش‌های مختلف از جمله کالاهای مصرفی، پوشاک و مد، اقلام خانگی، طلا و جواهرات، لوازم آرایشی و بهداشتی، پزشکی و بهداشتی، بیمه اشتغال. و … “” ، عدم دریافت سود و جریمه “، بهبود کیفیت زندگی مردم “و …

مدیر عامل تارا در پایان سخنان خود گفت: رویکرد ما برای بهبود مالی و بازپرداخت به طلبکار مبتنی بر اعتماد است و در صورت وقوع تخلف، مصرف کننده و هویت وی پذیرفته شده و از اشتغال منع می شود. . .

وی افزود: ما باید قول بدهیم که تارا در خط مقدم روند توسعه خود تا کنون از نظر کاربران و نحوه کار آنها پیشتاز است و برنامه ها تا پایان سال جاری نوید رویدادهای هیجان انگیز را می دهند. -راه حل های دیجیتال درجه برای افزایش ثروت با رویکردی کل نگر، در رفع دغدغه‌ها و نیازهای جامعه امروزی اجرا می‌شود و می‌توان گفت که شرکت‌ها را می‌توان تفسیر کرد.»

سخنران بعدی این همایش، وحید شمخی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه کسب و کار و فناوری «تارا» بود که چرایی و چگونگی طراحی، ابعاد و طرح توسعه و امید به آینده آن را برای حضار تشریح کرد. .

وحید شمخی همچنین هدف تارا در سال گذشته را اعطای وام به شرکت ها و افراد دانست و گفت: سرویس. او در سراسر جهان مشهور است.

شمخی با اشاره به اینکه واحد خدمات اعتبارات خرد تارا فاقد چک، سفته، ضامن و وثیقه و رایگان است، تصریح کرد: برای دریافت خدمات نیازی به مراجعه حضوری نیست و کاربران می توانند تمامی مراحل ثبت نام را در کمتر از نیم ساعت انجام دهند. ساعت ، تایید و تایید کامل و دریافت وام از 500 تا 5 میلیون گوجه فرنگی و خرید از 4500 فروش حضوری و فرابورس در سراسر کشور. توجه به این نکته ضروری است که روند توسعه حامل های تارا در حال انجام است.

وی گفت: تارا به کاربران کمک می کند تا نیازهای مالی کوتاه مدت و کوتاه مدت خود را مدیریت کنند و زندگی اقتصادی داشته باشند و به دلیل رکود اقتصادی ایران، کاربر پس از دو ماه عملاً هزینه خرید خود را پرداخت می کند، بنابراین به نفع اوست. “

برای بهره مندی از این سرویس کافی است شماره تلفن همراه به نام شخص و دارای کارت هوشمند بین المللی (جدید) باشد.

وی همچنین گفت: قرارداد کاربر منجر به این خواهد شد که برای اولین بار در کشور، سیستم اعتماد کامل کار کند و روند توسعه یابد. علاوه بر این، ممکن است لازم باشد نگرش و فرهنگ خود را در ایران تغییر دهیم که نیازی به خرید نقدی نیست و استفاده از بدهی به عنوان یک تغییر فرهنگی (مانند سایر کشورهای جهان) محقق خواهد شد.»

صنعت

معاون توسعه و نوآوری تارا در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: نیمی از وام دریافتی باید ظرف 30 روز بازپرداخت و 60 مورد دیگر خریداری شود.

در این نشست، امیرحسین باقری، معاون فروش و عملیات شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» به بیان مزایای بالقوه شرکت‌ها پرداخت و یکی از اهداف تعاونی‌ها را استفاده از تارا برای دستیابی به مهارت های خود را توسعه دهند. این سیاست سازمان آنها است که برای مردم هزینه کند.”

وی درباره موضوع توسعه شبکه های شبکه تارا افزود: در تلاش هستیم تا حمل و نقل تارا را در مناطق مختلف و در سطوح مختلف توسعه دهیم تا نیازها و خواسته های خانواده های ایرانی را برطرف کنیم.

حسن مختاریان، معاون جمع‌آوری داده‌ها نیز بر اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و لزوم دوبرابر کردن منابع مالی تاکید کرد و گفت:

وی گفت: سادگی و امنیت دو ویژگی منحصر به فرد تارا است که پرداخت با تارا حتی بدون اینترنت هم انجام می شود و نیازی به اینترنت ندارد.

در پایان این نشست سرپرستان تارا به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

ذکر این نکته ضروری است که کیف پول الکترونیکی تارا در تمامی خریدها بازدهی 3 درصدی دارد که برای تمامی گیرندگان تارا قابل استفاده بوده و به عبارتی تخفیف های دائمی قابل توجهی را برای کاربران به همراه دارد. در عین حال، کمک تارا به صورت 24 ساعته با 1573 در دسترس است.

لازم به ذکر است نشست خبری پوشش آثار تارا (راه حل های دیجیتال 360 درجه برای ثروت افزوده) در برج گلرنگ واقع در خیابان ولیعصر بالاتر از پارک سای با حضور نمایندگان دیوانه و سایر مخاطبان برگزار شد. غریبه ها

دکمه بازگشت به بالا