تقویت نوع ماسک های خانگی سه لایه

ماسک های خانگی

واضح است ، دکتر. محمدرضا شن ساز در یک کنفرانس مطبوعاتی به میزبانی مقامات ریاست جمهوری ، وزارت صمت ، سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و اصناف ، و دید که ساخت ماسک در کشور از 160،000 در روز در روزهای اولیه فضا “این رقم رسیده است”. “در حال حاضر ، 4 میلیون ماسک روزانه توزیع می شود ، به علاوه 1.8 میلیون ماسک در بیمارستان ها و 2.2 میلیون ماسک در فروشگاه ها توزیع می شود.”

وی افزود: در حال حاضر 225 شرکت دارای پروانه صادر شده توسط کد IRC هستند و خوشبختانه امروز نیاز به استفاده از ماسک در این کشور اهلی شده و 51 میلیون ماسک داریم.

رئیس سازمان غذا و دارو با تأکید بر اینکه داروخانه ها مواد نگهدارنده بیشتری نسبت به گروه های دیگر دارند ، گفت: به همین ترتیب داروخانه ها در امر توزیع و تهیه ماسک پیشتاز هستند و ما به مردم توصیه می کنیم از ماسک مورد نیاز برای م effectiveثر بودن استفاده کنند. از داروخانه ها گرفته تا فروشگاه های معتبر (فروشگاه های خرده فروشی و خرده فروشی ها).

شن ساز با تأکید بر لزوم بالا بردن استاندارد ماسک های سه لایه و ایجاد روش های پیشرفته برای ساخت ماسک ، گفت:

معاون وزیر بهداشت در مورد اهمیت نظارت دقیق و جلوگیری از ورود ماسک های ارزان قیمت خارجی به بازار گفت: با نظارت بر توزیع حمام توسط شرکت های دارویی می توانیم از ورود ماسک های با کیفیت بسیار پایین در سطح موجود جلوگیری کنیم.

وی با تأکید بر اینکه کنترل آلودگی هوا ضعیف است و تنها وسیله مردم در سراسر جهان برای استفاده از ماسک ، شستشوی طولانی مدت و مکرر دست با سموم دفع آفات است ، توضیح داد: استفاده از ماسک های خوب همراه با سموم دفع آفات از Food ادامه دهید و اداره دارو برای مکانها و دستها بهترین راه برای مقابله با کرون است و مردم باید به توصیه های بهداشتی ادامه دهند.

شانزاز با اشاره به اینکه تعداد تولیدکنندگان ماسک در کشور به میزان قابل توجهی افزایش یافته است ، افزود: در حال حاضر تعداد ماسک ها در نظر گرفته شده است و با حمایت یک گروه تبلیغاتی و انجمن های مخفی ، شرکت ها تولید چندبلون را آغاز کرده اند. و او بزودی اقدام قاطعی برای محافظت از خود در برابر سرپوش گذاشتن انجام خواهد داد.

به گفته وزارت بهداشت ، به گفته وی ، در حال حاضر روزانه 7.4 میلیون تن در کشور تولید می شود که معادل 15 میلیون ماسک است. برای دستیابی به 30 میلیون ماسک در روز ، باید تولید میلیونی را دو برابر کنیم که امیدواریم در روزهای آینده محقق شود. بدیهی است که برای این کار ، ساخت حداقل 5 میلیون ماسک در یک مرکز پزشکی ، باید 25 گرم و برای بقیه ماسک ها ، 17 گرم استفاده شود.

دکمه بازگشت به بالا