نماد سایت patc

تهیه مدل متناسب با وضعیت فناوری در حوزه مراکز فناوری سلامت کشور

تهیه مدل متناسب با وضعیت فناوری در حوزه مراکز فناوری سلامت کشور

رئیس دفتر توسعه علم و فناوری وزارت بهداشت اظهار داشت: اولین جلسه کمیته راهبری مرکز نوآوری سلامت برای تصمیم گیری و برنامه ریزی برای اقدامات م effectiveثر در زمینه مرکز نوآوری سلامت برگزار شد.

به گزارش patc ، دکتر محمدرضا منزم در اولین جلسه کمیته راهبری مرکز نوآوری سلامت اعضای این کمیته عبارتند از دکتر پورعباسی ، دکتر دهقان ، دکتر متولیان ، دکتر دادگر ، دکتر میر چراغی ، دکتر حسین زاده فاطمه خیراللهی از دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت ایجاد مراکز نوآوری در اکوسیستم فناوری ، گفت: با توجه به اینکه کشور نیاز به جذب ایده و حمایت از نوآوری و همچنین نیاز به ایجاد اثربخش دارد. زیرساخت ها و اکوسیستم ها در توسعه و تجاری سازی محصولات بهداشتی ؛ مراکز نوآوری می تواند نقش مهمی در توسعه اساسی دانش و تبدیل نهایی آن به ثروت ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد که هدف از تشکیل اولین جلسه کمیته راهبری مرکز نوآوری سلامت تدوین سیاست ها و برنامه ها و انجام اقدامات م effectiveثر در زمینه مرکز ملی نوآوری سلامت است.

دکتر منظم بر تخصص و روشهای کیفی تعیین مراکز نوآوری موجود و نحوه بررسی برنامه های جدید تاکید کرد.

دکتر پورعباسی ، رئیس کمیته راهبری مرکز نوآوری سلامت نیز معتقد است که سابقه افراد در اکوسیستم فناوری عامل مهمی در دستیابی به تفکر مشترک بین اعضا است و تهیه مدل ها و شاخص های مناسب برای وضعیت فناوری در حوزه مراکز فناوری سلامت به

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ، در این دیدار روند ، برنامه ها و اقدامات آینده کمیته در خصوص درخواست های دریافتی مرکز نوآوری سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل