جمعی از مسئولان استانی به عضویت کانون‌های مساجد درآمدند

سئو

patc/اردبیل مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: طی هفته جاری استاندار اردبیل در حاشیه بازدید از غرفه کانون های مساجد در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه کانون های مساجد در نمایشگاه قرآن و عترت به عنوان عضو کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کرده اند.

مصطفی آمون، ۲۹ بهمن در جمع تعدادی از خبرنگاران اظهار کرد: طرح «یاوران مسجدی» با اهداف افزایش اعضای کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد از بهمن سال جاری شروع شده و تا ۱۱ اسفندماه این طرح ادامه خواهد داشت.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این طرح با قوت در استان اردبیل اجرا می شود و تاکنون بیش از یک هزار نفر به عنوان عضو جدید در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: طی هفته جاری استاندار اردبیل در حاشیه بازدید از غرفه کانون های مساجد در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مدیر کل امور اجتماعی استانداری اردبیل و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه کانون های مساجد در نمایشگاه قرآن و عترت به عنوان عضو کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد ثبت نام کرده اند.

آمون خاطر نشان کرد: طرح باشگاه بچه های مسجد با هدف ایجاد و توسعه شبکه بزرگ بچه‌های مسجد و جذب و سازماندهی نوجوانان و جوانان در مساجد برای تشکیل حلقه های میانی در محلات با محوریت مساجد راه اندازی شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آمون اظهار کرد: کادرسازی و کادر پروری از مهمترین اهداف توسعه شبکه یاوران مسجدی در کانون های مساجد است که با استقبال خوب نوجوانان و جوانان مواجه شد و زمینه توسعه کمی و کیفی فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، دینی، هنری و ورزشی را مهیا می کند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا