منابع موجود در گلستان به صورت عادلانه توزیع می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

گلستان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علی محمد زنگانه صبح چهارشنبه در آئین افتتاح تالار چند منظوره شهید سید مرتضی آوینی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان گلستان اظهار کرد: راه اندازی این تالار نماد کار شبکه ای و ائتلافی است و تمامی اقدامات با همگرایی مردمی، فراقوه ای، حاکمیتی و ایجاد شبکه تعاون شکل می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه هر جا وحدت و همگرایی باشد عزت، شوکت و عظمت شکل می‌گیرد، افزود: رئیس جمهور پس از سفر به گلستان از اتحاد موجود در استان تقدیر کردند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه با حمایت رئیس جمهور بن بست شکنی های بزرگی در استان شکل گرفته که مهمترین آن احیای خلیج گرگان است، گفت: تا کنون دولت سیزدهم بیش از ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار در آن صرف کرده و روند مداخلات همچنان ادامه دارد.

زنگانه خاطرنشان کرد: چشم انداز ترسیم شده برای افق ۱۴۰۴ استان سرمایه‌گذاری ۲۲۴ همتی در گلستان بوده که تا قبل از دهه فجر امسال مجموع پروژه‌های افتتاحی و یا آغاز عملیات قطعی به بیش از ۱۶۳ هزار میلیارد تومان رسیده است.

وی یادآور شد: منابع موجود در استان به صورت عادلانه توزیع می‌شود و ضریب جینی در روستاهای گلستان از ۳۶ به ۳۴ صدم رسیده و پیش بینی ما رسیدن به ۳۲ صدم است.

استاندار گلستان با بیان اینکه امروز در عرصه دفاع مطهر قرار داریم، گفت: در برابر جنگ نرم دشمن، هنرمندان افسران دفاع مطهر هستند و باید به همه هشدار داده شود که مورد شبیخون فرهنگی دشمنان قرار نگیریم.

دکمه بازگشت به بالا