کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار

پیدا کردن بهترین محلول ریزش مو دکتر بیز برای مو چرب همواره کار دشوار و کلافه‌کننده‌ای بوده، به‌خصوص برای بانوانی که چربی روی موشان بقدری است که کلافه کننده است. گرمای هوا و بسیاری از مسائل زیست‌محیطی ترشح چربی پوست را افزایش می‌دهند. بانوانی که پوست چرب دارند باید از کرم پودر مخصوص پوست چرب استفاده نمایند. زیرا فرمولاسیون مخصوصی در مواد اولیه آن‌ها به‌کاررفته که در هر شرایطی میزان چربی روی پوست را کنترل می‌کنند و همچنین کک‌ومک‌های پوستی را به‌خوبی پوشش می‌دهند. انتخاب کرم پودر مناسب پوستتان ظاهر مطلوبی را به شما هدیه خواهد داد.

پوست |پوست چرب

برای انتخاب بهترین کرم پودر برای پوست چرب با قیمت مناسب بهتر است خصوصیات محصول موردنظرمان را در نظر بگیریم. آرایش یکدست زیبا بر روی پوست لطیف جلوه بیشتری خواهد داشت. کرم پودر مایع و فاقد چربی لورآل مدل Infallible از بابت کیفیت تضمین‌شده است و دارای مجوز از سازمان غذا و دارو است.

کرم پودر لورآل با دقت فرموله شده است تا کاملا با نیازهای افراد دارای پوست چرب مطابقت داشته باشد. به تنظیم چربی پوست کمک می‌کند، از براق شدن پوست جلوگیری می‌کند و در تمام طول روز ثابت می‌ماند.

بهترین مارک کرم پودر خارجی برای پوست چرب آرامش کامل را ارائه می‌دهد زیرا نیازی به آرایش مجدد در طول روز حتی در شرایط آب و هوایی گرم و مرطوب نیست. کرم پودر خوب برای پوست چرب لورآل پوششی طولانی مدت و قابل اعتماد ارائه می‌دهد که در طول روز لکه نمی‌گزارد و ترک هم نمی‌خورد.

فرمول ضد آب آن برای مقاومت در برابر عرق و سایر عناصر محیطی طراحی شده است که آن را به گزینه‌ای عالی برای فعالیت‌های خارج از منزل تبدیل می‌کند. علاوه بر این، بسته‌بندی لوله‌ای آن، استفاده از آن را آسان و راحت می‌کند، همچنین نگهداری آن را در کیف یا کیف شما آسان می‌کند.

کرم پودر کامفورت کالیستا

اگر به دنبال یک محصول با حجم و تونیک هیر فرند قیمت مناسب هستید، پیشنهاد می‌کنیم کرم پودر کامفورت کالیستا را از دست ندهید. کرم پودر کامفورت کالیستا مخصوص پوست چرب و مختلط طراحی شده است تا بتواند آن را یکدست کرده و مانع از پس دادن چربی روی آرایش شود. بنابراین زمانی که از این محصول استفاده کنید، پوست‌تان چربی کمتری تولید کرده و در نتیجه آرایشی تمیز و مرتب خواهید داشت. حجم این محصول 30 میل است و پوشش دهی و دوام بسیار بالایی دارد.

کرم پودر فاقد چربی اکستریم کاور پوپا با قابلیت پوشانندگی لک و جای جوش

کسانی که پوست چرب دارند، می‌دانند که آرایش روی صورت‌شان فیکس نشده و ماندگاری بالایی نخواهد داشت؛ مگر اینکه یک محصول تخصصی با دوام بالا را انتخاب کنند.

کرم پودر اکستریم کاور برند ایتالیایی پوپا فیکس شدن آرایش و ماندن کرم پودر روی صورت شما را به مدت 48 ساعت تضمین می‌کند. بنابراین لازم نیست نگران از بین رفتن آرایش صورت‌تان بعد از گذشت چند ساعت باشید.

این محصول همان‌طور که از اسم آن پیداست، قدرت پوشش‌دهی و پیگمنت‌های بسیار بالایی دارد که منجر به محو شدن انواع کک و مک، آکنه، قرمزی یا لک‌های ناشی از جای جوش خواهد شد. نکته مهم درباره کرم پودر پوپا این است که این میزان پوشانندگی با سنگینی یا بستن منافذ پوست همراه نخواهد بود و پوست شما هم‌چنان امکان تنفس آسان را خواهد داشت.

کرم پودر اکسترا کاور پوپا حاوی عصاره بهار نارنج و مرکبات است که منجر به تغذیه پوست شده و حالتی جذاب و شاداب به چهره شما خواهد داد. این محصول در هفت طیف رنگ متنوع و بسیار شیک تهیه شده و حجمی معادل 30 میل دارد و نتیجه نهایی استفاده از این محصول میکاپی سبک، مات و مخملی است.

ضد آفتاب کرم پودری فاقد چربی تیوبی پوست حساس و  چرب SPF40 مدیسان

چنانچه می‌خواهید به جای استفاده روزانه از دو محصولِ کرم ضد آفتاب و کرم پودر، تنها از یک محصول استفاده کنید که کار هر دو را انجام می‌دهد، ضد آفتاب کرم پودری گزینه ایده‌آلی برای شما خواهد بود.

ضد آفتاب کرم پودری مخصوص پوست چرب و حساس مدیسان بافتی بسیار سبک دارد، به راحتی روی پوست نشسته و ظاهری طبیعی به شما خواهد داد.

این محصول دارای SPF40 است و می‌تواند از پوست شما در مقابل اشعه‌های مضر خورشید محافظت کند. ترکیبات به کار رفته در این کرم پودر خاصیت ضد التهابی دارد و به همین دلیل منجر به تحریک پوست‌های حساس نخواهد شد.

مدیسان، ضد آفتاب کرم پودری خود را طوری طراحی کرده که بتواند با قدرت بالای پوشانندگی جای انواع لک را محو کرده و پوستی صاف و مات به جا بگذارد؛ پوستی که عرق نخواهد کرد و از این جهت هم آرایشی فیکس به شما خواهد داد. این محصول در حجم 30 میل و سه رنگ بژ طبیعی، بژ خیلی روشن و بژ روشن تهیه شده و قابل خرید است.

کرم پودر فاقد چربی آکنه لاین SPF8 تیوبی بلک دایموند مای

برند «مای» یک لاین تخصصی برای تولید کرم پودرهای ضد آکنه دارد که با استقبال خوبی مواجه شده است. کرم پودرهای این لاین علاوه بر اینکه فاقد چربی هستند و خاصیت مات کنندگی بالایی دارند، دارای SPF 8 هم هستند که می‌‎تواند تا حدودی از پوست در برابر آفتاب مراقبت کند.

کرم پودر فاقد چربی آکنه لاین مای، قدرت پوشانندگی و ماندگاری زیادی دارد و به همین دلیل می‌تواند به یک گزینه ایده‌آل برای خرید کرم پودر تبدیل شود. این محصول 35 میل بوده، بافت بسیار سبکی دارد و قیمت آن هم به صرفه و اقتصادی است.

کرم پودر مات کننده قوی با SPF 15 نوت

اگر پوست‌تان به قدری چرب است که با وجود استفاده از پرایمر و کرم پودرهای فاقد چربی هم حریف آن نمی‌شوید، خرید کرم ضد چروک صورت گاتیو  را مد نظر داشته باشید. این محصول با قدرت مات کنندگی بسیار بالا مانع از تحریک غدد چربی و تولید چربی زیاد می‌شود و می‌تواند برای مدت زمانی طولانی پوست شما را تمیز و یک دست نگه دارد.

در ساخت این محصول از روغن سدر، عصاره اسپیره و انواع ویتامین‌های A، B و F استفاده شده است که همگی به از بین رفتن التهاب، حساسیت و خستگی پوست کمک کرده و پوستی طبیعی و سالم را به نمایش می‌گذارند.

سوالات متداول در خرید بهترین کرم پودر برای پوست چرب و جوش دار

بهترین کرم پودر برای پوست چرب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

ترکیبات به‌کاررفته در بهترین کرم پودر برای پوست چرب به‌گونه‌ای است که فاقد مواد روغنی، ضد جوش و ضد آکنه است. این مدل کرم پودر مشکلات ناشی از چربی پوست را نیز برطرف می‌کند.

چه نکاتی را در استفاده از کرم پودر مناسب پوست چرب باید مدنظر بگیریم؟

استفاده از یک‌لایه کنترل‌کننده چربی و پرایمر کوچک کننده منافذ پوست، پخش کردن کرم پودر توسط اسفنج یا براش مخصوص باعث می‌شود که کرم پودر به‌راحتی بر روی پوست بنشیند.

دکمه بازگشت به بالا