اقتصادی

آزادی خواه: به کلیات رای دهید تا لایحه به دولت بازنگردد

اعضای دفتر کمیته کشاورزی مایر ضمن موافقت با کلیات لایحه بودجه 1400 ، گفتند: من با لایحه بودجه دولت مخالفم و با لایحه بودجه کمیته مشترک موافق هستم. در صورت رد عمومی ، لایحه به دولت بازگردانده می شود. آیا می خواهید دولت اصلاح شود؟

به گزارش patc ، احد آزادیخواه ، نماینده شهردار در مجلس ، با لایحه بودجه عمومی شماره 1400 موافقت کرد و ولادت انقلاب اسلامی و طلوع انقلاب اسلامی را به حضرت زهرا (س) تبریک گفت و اظهار داشت: بسیاری از همکاران و من با لایحه بودجه دولت مخالفم ، اما ما موافق هستیم که خروجی کمیته ادغام است. در زمینه حذف 4200 تومان ، باید بگویم که با همان نرخ ارز ، در حوزه ورودی دام در کشور ، آنها افزایش یافتند قیمت مرغ تا 35000 تومان ، در نتیجه 4200 تومان. به جیب می روید؟

وی افزود: “مخالفان عزیز ، شما با لایحه دولت مخالف هستید ، چگونه لایحه ادغام را رد می كنید و مجدداً برای اصلاح به دولت ارائه می كنید؟” آیا اصلاح دولت را می خواهید؟ یا این لایحه به دولت برگردانده می شود ، یا همان مجلس می تواند آن را اصلاح کند. دولت دیگر نمی تواند چیزهای جدیدی ایجاد کند. ما در سال های گذشته تجربه داشتیم و مجلس می تواند بودجه آن سال را اصلاح کند.

نماینده مردم مارل در مجلس گفت: همکاران با تجربه اجرایی می دانند که سه دوازدهم به معنای بستن همه پروژه های توسعه در کشور و تنظیم کشور است ؛ سه دوازدهم یعنی فقط پرداخت دستمزد و مزایا ، بودجه قبل از روی کار آمدن دولت بعدی ، آنها فرصتی برای ارائه لایحه بودجه نداشتند.

یکی از اعضای دبیر کمیته کشاورزی عمده گفت: کمیته تلفیق 200000 رقم اعتبار پنهان را در لایحه روشن کرده است ، این لایحه 3.200 میلیارد تومان ، جمعیت فقیر 2.200 میلیارد تومان و مستمری بگیران 1.200 میلیارد تومان است. اگر بخواهیم جهانی بودن را رد کنیم ، همه این شرایط را نادیده می گیریم.

آزاديخواه در نهايت افزود: من با لايحه بودجه عمومي دولت موافق نيستم. اعضاي كميته مشترك يك ماه كامل كار كردند ، در حالي كه نمايندگان ساير كميته ها به سختي كار كردند. اكنون نتايج كميته مشترك براي ما خوب نيست ، نه بر خلاف تولید دولت ، بیش از 40٪ بودجه به نفت بستگی دارد. درصد تولید کمیته مشترک کاهش یافته است ، این به معنای توجه به ساختار بودجه مورد انتظار رهبران عالی و اصلاح منابع درآمد و هزینه ها بر اساس شرایط است. اگر بودجه به طور کلی رأی داده شود ، این یک شروع خواهد بود. برای سال 1401 ، اهداف خود را محکم تر اجرا خواهیم کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا