اقتصادی

آمریکا به عربستان نفت صادر کرد!

ایالات متحده در ماه ژوئن نفت را به عربستان سعودی ارسال کرد ، اولین صادرات به عربستان سعودی از زمان برداشته شدن ممنوعیت صادرات در سال 2015 بود.

به گزارش patc ، اداره اطلاعات انرژی آمریکا هیچ صادرات نفتی آمریکا به عربستان سعودی را ثبت نمی کند ، اما داده های دفتر سرشماری آمریکا نشان می دهد که در ماه ژوئن ، این کشور حدود 550 هزار بشکه به عربستان سعودی صادر کرده است (معادل 18300 بشکه در روز). آره.

براساس داده های دفتر سرشماری ایالات متحده ، این کشور طی ممنوعیت صادرات چهار ساله آمریکا در سال 2002 ، 100 هزار بشکه نفت به عربستان سعودی صادر کرد.

صادرات ایالات متحده در ماه ژوئن نسبت به کوچکترین نفتکش به نام افراماکس کمتر بود. معامله گران ادعا می کنند که این محموله ممکن است بخشی از حمل و نقل دیگری باشد که برای کشور دیگری تعیین شده است. آمار رهگیری در پالایشگاه آیکن هیچ اطلاعی در مورد صادرات نفت آمریکا به عربستان سعودی ندارد.

عربستان سعودی یکی از بزرگترین صادرکنندگان نفت در ایالات متحده است که در ماه مه حدود 1.2 میلیون بشکه در روز صادر می کند که این بالاترین سطح در سه سال به دلیل جنگ قیمت بین عربستان سعودی و روسیه و شیوع ویروس است. Corona در سراسر جهان رخ داد و تقاضای جهانی برای نفت کاهش یافت.

به گفته رویترز ، این امر باعث اشباع شدید عرضه نفت در بازار شده است. اوپک و متحد آن گروه اوپک پلاس توافق کردند که تولید خود را از ماه مه 9.7 میلیون بشکه در روز کاهش دهند. با توجه به پایان عربستان سعودی و کاهش تولید داوطلبانه آن در خلیج فارس ، به همراه کاهش تولید اوپک پلاس ، تولید نفت اوپک در ماه ژوئیه افزایش یافته است.

از زمان واشنگتن ممنوعیت در سال 2015 ، صادرات نفت ایالات متحده در حال افزایش است و در ماه ژوئن به 2.75 میلیون بشکه در روز می رسد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا