استان ها

افتتاح انتشارات با صاحب امتیازی افراد دارای معلولیت

به گزارش خبرگزاری patc استان سمنان، طی مراسمی انتشارات به اندیشان ماندگار با حضور مدیرکل، معاونین، روسای ستادی و شهرستانی و جمعی صاحب امتیازان مراکز تحت نظارت بهزیستی در شهرستان سمنان افتتاح شد.

گفتنی است، محمد هراتی و محمدرضا دائیان از توان یابان جسمی حرکتی تحت حمایت بهزیستی استان با همکاری اداره کل بهزیستی استان و موسسه غیرانتفاعی پویا( تحت نظارت بهزیستی) موفق به راه انداری انتشاراتی با نام به اندیشان ماندگار شدند.

مدیرکل بهزیستی استان در این مراسم ضمن خدا قوت به مددکاران و همکاران شاغل در مراکز تحت نظارت با اشاره به گسترش توانمندی و استقلال پایدار برای جامعه هدف خاطر نشان کردند: اصلی ترین و مهمترین برنامه های بهزیستی تلاش در جهت ایجاد زمینه شکوفایی، رشد توانمندی ها و استعدادهای بعضا بی نظیر جامعه هدف به ویژه افراد دارای معلولیت است.

دکتر منطقی افزودند: توجه به استعدادهای گروه هدف، معرفی ظرفیت های آنان به جامعه و مشاهده شکوفایی توانمندی افرادی که از معلولیت پلی برای موفقیت ساخته و بر سختی ها غلبه کردند خود میتواند الگو و اسوه ای برای سایر افراد در سطح جامعه باشد.

وی توجه به توانمندسازی، فراهم‌کردن بستر لازم برای حمایت در زمینه درآمدزایی، استقلال اقتصادی و معیشتی را از مهمترین راهبردهای اداره بهزیستی در راستای کاهش مشکلات اقتصادی، اجتماعی برای جامعه هدف، استقلال و خودکفایی مادی و معنوی دانست که نقش دستگاه های اجرایی در محقق ساختن این امر حائز اهمیت است.

مدیرکل بهزیستی استان در پایان گفتند: برای همه فرزندان جامعه هدف بهزیستی و همکاران گرامی که با عزم و تلاش خود پیمودن مسیر موفقیت را برای این عزیزان هموار میسازند، سربلندی و سرافرازی مسئلت

می نمایم. امید است با تلاش مستمر و همکاری جمعی شاهد تداوم موفقیت های روزافزون جامعه هدف بهزیستی باشیم.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا