اقتصادی

اقتصاد دانش بنیان جایگزین اقتصاد صنعتی شود

ایزنر/سنترال نماینده مردم ساویه و زلاندیه در شورای اسلامی شهر گفت: اقتصاد صنعتی باید جایگزین اقتصاد دانش بنیان شود چرا که با خشکسالی و کم آبی و کمبود زیرساخت ها مواجه هستیم.

حجت الاسلام محمد سبزی در بازدید استاندار و جمعی از مسئولین استانی و شهری از واحد تولیدی دانش افشار واقع در منطقه ویژه اقتصادی شهر صنعتی کاوه پنجشنبه 12 آذر 1401 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شورای اسلامی ایران از تولید و اشتغال دانش بنیان حمایت می کند. آفرین قوانینی را برای تامین و تسهیل راه اندازی و رشد شرکت های دانش بنیان در کشور وضع کرده است.

وی با اشاره به قوانین حمایتی مجلس گفت: برخی از این قوانین شامل تسهیل در صدور پروانه کسب، حمایت مالی از محصولات دانش بنیان از طریق ایجاد صندوق هایی برای حمایت از فعالیت های دانش بنیان است که محقق شده و منجر شده است. توسعه بخش خصوصی سرمایه گذاری در فعالیت های دانش بنیان.

نماینده مردم هانه ملت افزود: دولت برای حمایت و توسعه شرکت های دانش بنیان اهمیت زیادی قائل است و شرکت هایی که نه شعاری بلکه در عمل به صورت دانش بنیان فعالیت می کنند، مورد حمایت قاطع دولت قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه نرخ بیکاری در ساوه و زلاندید منفی است، گفت: کم آبی و تنش آبی که در ساوه و زلندی با آن مواجه هستند و همچنین برخی محدودیت های زیرساختی باعث شده است که توسعه صنعتی محدود شود، اساسا لذت بردن از چنین چالش ها و توسعه نامحدود پایانی ندارد. .

وی افزود: هرگونه توسعه صنعتی و تولیدی باید مبتنی بر کاربری صحیح باشد و سرمایه گذاری بر اساس شاخص های موجود صورت گیرد.

نماینده مردم ساویه و زلاندیه از شورای اسلامی شهر گفت: توسعه سرمایه گذاری باید در نقاطی با نرخ بیکاری بالا انجام شود و در شهرهایی مانند ساویه و زلاندیه که با محدودیت منابع آبی و زیرساخت ها مواجه هستند، تنها می توان سرمایه گذاری کرد. حوزه دانش

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا