خانواده و جامعه

انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ بار پیاز حاوی مواد مخدر بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سردار جلیل موقوفه‌ای شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسیده است، ابراز داشت: کشف مواد مخدر، دستگیری حفاران غیر مجاز، کشف مکمل بدن سازی و دستگیری اسید پاش مهمترین این رویدادها را در بر دارد.

وی ضمن بیان اینکه مأموران مبارزه با مواد مخدر در شهرستان شاهرود به دو کامیون عبوری با بار پیاز مشکوک شدند، افزود: پس از متوقف کردن این دو کامیون و انجام بازرسی لازم ۸۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف و سه نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مأموران انتظامی پاسگاه امیرآباد دامغان به خودرو لیفان که خلاف جهت در تردد بود، مشکوک شدند، ابراز داشت: در بازرسی از این خودرو فلزیاب، بیل و کلنگ کشف و سرنشین و راننده دستگیر شدند.

موقوفه‌ای از شناسایی و دستگیری عامل اسید پاشی روی یک دستگاه خودرو در شهر سمنان خبر داد و تصریح کرد: متهم از اراذل اوباش سطح سه دارای سوابق متعدد کیفری بوده است.

وی بابیان اینکه مأموران انتظامی پاسگاه سرخه هنگام کنترل محور سرخه_ گرمسار به یک اتوبوس مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند، افزود: از این اتوبوس ۱۷ بسته به اندازه ۱۱ کیلوگرم انواع مکمل بدن سازی قاچاق به ارزش پانصد میلیون ریال کشف و راننده به مراجع ذیصلاح قضائی معرفی شد.

گروه تحریریه علوم اجتماعی

نویسنده اجتماعی، پژوهشگر و منتقد. بررسی مسائل اجتماعی با ارائه دیدگاه‌های جذاب و منطقی. تعامل با جامعه را از طریق نوشته‌هایم تقویت می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا