علمی و پزشکی

این ماست دفاع سیستم ایمنی بدن است

ماست های مفید آنتی بیوتیکی از هر دو طرف شگفت انگیز بودند و محبوبیت این دارو در بین شهروندان نشان داد که ذخیره چنین اقلامی در یخچال های خانواده ناچیز است.

این فروش از نظر نقش مارک های اصلی مانند کاله و مطابق با تحولات جهانی در شرکت های مواد غذایی ایرانی و پیشرفت در مراقبت های بهداشتی اهمیت داشت.

پرفروش ترین محصول برای این منظور ، با پروبیوتیک ال کازی ، و رهبر بازار همه شد ، ماست کم چرب بود که بسته به نیاز مصرف کنندگان و با قیمت مناسب در بسته بندی زیبا ساخته شده و با رنگ سبز تزئین شده است. قیمت

تولید و تحویل آنتی بیوتیک ها در اشکال مختلف و مفید با آنتی بیوتیک ها ، اگرچه از همان ابتدا توسط شهروندان دریافت شد ، برخلاف رقبا و دیگر تولیدکنندگان ، هیچ افزایش قیمت در این محصولات و محصولات جدید مشاهده نشده است.

واقعیت این است که افزایش آگاهی مصرف کننده از محصولات و محصولات آنقدر زیاد است که شرکتها و شرکتها زیر ذره بین مصرف کننده قرار دارند و نمی توان در تبلیغات اغراق آمیز بود که حرکت بازار به آنچه مهم است واقعی نیست. اما تکیه بر تبلیغات و تأیید پشتیبانی نمی شود.

شبکه های اجتماعی ، پخش آنلاین و برنامه های آموزشی و همچنین تلفن های همراه سنتی از جمله کانال های اطلاعاتی هستند که انواع غذا و تولیدکنندگان را برای شهروندان در مدت زمان بسیار کوتاه شرح می دهند.

در نتیجه ، می توان گفت عصر دیجیتال دنیایی از امنیت مصرف کننده را ایجاد کرده است و عملکرد ، به ویژه از نظر بازاریابی مصرف کننده ، بسیار زیاد شده است. پیچیدگی ها و تطبیق پذیری استفاده شده که ارتباط تنگاتنگی با بازدیدکنندگان دارد.

بنابراین ، باید گفت که در این میان مهمترین منتقدان و طرفداران تنوع ، به ویژه غذا ، افراد و مشتریان یکسانی هستند که نظرات آنها نشان می دهد که آیا آنها از ترجیحات عملکردی راضی هستند یا خیر.

رضایت گسترده کاربران Kaleh از گروه محصولات Sun توسط همین سیستم ها ایجاد شد و مدیریت مارک اشاره کرد که مردم از عملکرد Kaleh ، به ویژه در مورد فروش سلامت Sun و انتشار مقرون به صرفه ، قدردانی می کنند.

چنین دماسنجی در هفته های ابتدایی که تولید و توزیع ماست کم چرب آغاز شد ، استقبال زیادی از طرفداران مارک محبوب Kaleh نشان داد. مهمانی ای که موفقیت پروژه را جشن می گیرد ، سالم است و هدایای خیریه می دهد.

در مورد آنتی بیوتیک ها چه می دانیم و چه نمی دانیم؟

در یکی دو سال گذشته ، اطلاعات مفید بسیاری در مورد میزان آنتی بیوتیک ها و ماست های غنی شده توسط رسانه ها منتشر شده است. اثر فوری این امر این بود که آنتی بیوتیک ها محبوبیت بیشتری پیدا کردند. زیرا در حال حاضر خانواده ها به خوبی از مزایا و مزایای این اقلام آگاه هستند. اما چیزی که اکثر مردم نمی دانند این است که عمر آنتی بیوتیک های ماست بین 7 تا 10 روز است.

بنابراین مصرف کنندگان ماست کم چرب با چربی مناسب باید به زمان تولید و مدت زمان آن در اجرای محصول توجه زیادی داشته باشند.

با این حال ، خوردن ماست در گذشته عوارض جانبی نخواهد داشت و می تواند بسیار خوشمزه باشد. اما آخرین روز ماست کم چرب به این معنی است که مصرف کننده ماست معمولی می خورد و ماست پروبیوتیک فعال ندارد.

تکنیک هایی که گروه خرده فروشی برای تهیه ماست کم چرب به کار می برد که بسیار کم چرب و حدود 5 درصد است ، باعث شده افرادی که ماست کم چرب نمی خورند ، طعم یکسری را در ماست سالم و م feelثر احساس کنند. با رنگ سبز سازمان مشخص می شود (منظور گروهی است که طبق نظر سازمان غذا و دارو یک محصول کامل بهداشتی است).

این محصولات ، که در مورد کاله غیر معمول نیست ، هنوز در همه فروشگاه های این کشور و سایر کشورها موجود است.

از سوی دیگر ، ماست کم چرب برای افرادی که قادر به هضم شیر اسید لاکتیک نیستند ، شانس مضاعفی دارد.

باکتری های آنتی بیوتیک مورد استفاده در این محصولات و همچنین یک استراتژی درمانی منحصر به فرد به مصرف کنندگان مبتلا به عدم تحمل لاکتوز اجازه می دهد ماست را بدون نگرانی در رژیم غذایی روزانه خود قرار دهند و از مزایا و خواص آن بهره مند شوند.

با خوردن ماست ، روده ها بهتر کار می کنند ، غذا راحت تر هضم می شود و علاوه بر سلامت خون ، سایر اندام های حیاتی نیز در برابر بیماری های مختلف مصون خواهند بود.

بنابراین ، عادت به خوردن ماست کم چرب باید از سنین پایین شروع شود تا بتوان بر برخی از مشکلاتی که بعداً و در دوران کودکی ظاهر می شود ، غلبه کرد.

از آنجا که روغن ماست همراه با آنتی بیوتیک های قدیمی فراوان است و حتی می توان چند کتاب برای توضیح آن نوشت ، در زیر لیستی مختصر از عوارض جانبی مصرف ماست کم چرب بدن را مقاوم می کند:

  • کاهش انواع بیماری های گوارشی و روده ای مانند دفع مدفوع دردناک ، اسهال ، یبوست و …
  • ایجاد کلسترول بد در بدن انسان و تنظیم مواد مغذی مفید در بدن.
  • از انواع مشکلات قلبی اجتناب کنید.
  • استخوان ها را تقویت کرده و از پوسیدگی دندان و بیماری لثه به دلیل دارا بودن کلسیم بالا جلوگیری می کند.
  • اگر می خواهید وزن خود را کاهش دهید ، باید از ماست در رژیم غذایی خود استفاده کنید زیرا به بدن کمک می کند چربی ها را بهتر بسوزاند.
  • تحقیقات اخیر نشان داده است که اثرات درمانی ماست کم چرب و همچنین باکتری هایی که باعث بیماری هایی مانند سرطان ، عفونت ها و آسم می شوند.
  • باکتری های مفید موجود در ماست باعث هضم مناسب غذا می شوند و کسانی که مشکلات گوارشی دارند باید ماست را به طور منظم بخورند.
  • ماست علاوه بر اینکه یک غذای خوشمزه و هضم آسان است ، از اگزما و کهیر جلوگیری می کند.
  • ماست کم چرب کاله به دلیل دارا بودن فسفر بالا ، باعث تقویت حافظه و سرشار از پروتئین و ویتامین می شود.
  • محققان دانشکده پزشکی دانشگاه شانگهای دریافتند که با کنترل میکروبیوتای روده ، درمان اختلالات اضطرابی مثر است.
  • دکتر. بنیامین مولیش از کالج امپریال لندن معتقد است که مصرف روزانه پروبیوتیک برای افراد چاق ، چاق و سالخورده بسیار مفید است.
  • یک مطالعه شش ماهه نشان داد که این افراد هنگام استفاده مکرر از آنتی بیوتیک ها مشکلات تنفسی کمتری را تجربه کردند.

همه این محصولات و خواص خوب ، که توسط دانشمندان مختلف اعلام شد ، باعث شد تا مارک Calais یک سال پیش به طور رسمی اعلام کند که “تا زمانی که با کنترل عفونت های ویروسی و تقویت سیستم ایمنی ، باکتری های پروبیوتیک L. Casei آشنا نشوند” می افزاید ماست کم چرب “

همانطور که گفته شد ، مدیریت به موقع ، مطابق با حقوق مصرف کننده ، که بر اساس این باور آغاز شد که “همیشه با مشتری” ، به سرعت از طریق رسانه ها محبوبیت یافت. ماست کم چرب کاله تا حد امکان و مراقبین کاله را تقویت و راهنمایی کنید.

این گروه به یک گروه بین المللی و گسترده تبدیل شد بدون اینکه توسط کاله مشخص شود.

این بدان معناست که صداقت در عملکرد و کیفیت محصولات و ماهیت آینده برندگان موفق یک عامل کلیدی در جلب اعتماد مشتری است.

اکنون ، همانطور که در ابتدای این گزارش ذکر شد ، مصرف کنندگان ایرانی دارای چیزی هستند که به گفته روزنامه نگاران معروف غذا ، L-Casei (یکی از مهمترین آنتی بیوتیک ها که برای مطالعه سیستم ایمنی شناخته شده است) غنی است.

نگرشی که شخصیت کاله در زمان مناسب نشان داد ، شکل دادن به زندگی محلی و ایجاد شرایط “زندگی مطلوب” بود.

جالب اینجاست که به گفته رضا الوانی ، متخصص تغذیه در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ، “کلمه پروبیوتیک از کلمات لاتین و یونانی گرفته شده و به معنی” ضروری برای زندگی است. “

دکمه بازگشت به بالا