علمی و پزشکی

با این بازی به جنگ بروید و نگران باشید!

به گزارش خبرگزاری اخبار آنلاین80 درصد کارگران در کار روزانه خود استرس را تجربه می کنند (بیشتر در ایالات متحده و چین) و تقریباً نیمی از آنها اذعان دارند که برای کاهش استرس به کمک نیاز دارند.

علاوه بر این، 75 درصد از بزرگسالان در عرض چند ماه اضطراب خفیف یا شدید را تجربه می‌کنند و از هر 75 یک نفر دچار اختلال هراس می‌شود.

بهترین بازی برای از بین بردن استرس

راه های زیادی برای مقابله با استرس وجود دارد، از مطالعه تا یوگا. این گزارش توضیح می دهد که چگونه می توانید از بازی ها برای کاهش استرس استفاده کنید.

بسته بندی حباب دار

Bubble Rap یک بازی عالی برای کاهش استرس است. پتوی بسیار محبوب اکنون با قیمت تقریبی در دسترس است. فقط با انگشتان خود حباب ها را فشار دهید و آنها را منفجر کنید و در نتیجه از شر افکار مخرب خلاص شوید. این برنامه رایگان موبایل عالی است، می توانید آن را در حالی که در صف منتظر هستید یا در یک سفر طولانی و خسته کننده بازی کنید.

این برنامه انواع رنگ ها و صداهای جالب را ارائه می دهد. همچنین به خوانندگان اجازه می دهد تا اندازه حباب را تغییر دهند.

با این بازی به جنگ بروید و نگران باشید!

انفجار رنگ

Color Break فرصتی عالی برای استراحت و تفریح ​​ارائه می دهد. نقاشی دیجیتال را با انگشت یا قلم خود امتحان کنید و از تنوع شگفت انگیز رنگ ها لذت ببرید. این برنامه به تقویت خلاقیت و فراموش کردن یک روز سخت کمک می کند.

این بازی تسکین دهنده استرس دارای حالت های نامحدود است و به کاربران اجازه می دهد کارهای انجام شده را از طریق ایمیل با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

با این بازی به جنگ بروید و نگران باشید!

ذن شخصی

Personal Zen یکی از بازی های مورد علاقه من است. این برنامه با کمک روانشناسان توسعه یافته است و ثابت شده است که به افراد در مقابله با درد کمک می کند و مغز را برای سالم بودن آموزش می دهد.

محققان می گویند ایده خوبی است که چند بار در هفته به مدت 5 تا 10 دقیقه Personal Zen را بازی کنید. با این حال، زمانی که برای مدت طولانی بازی می کنید، بر سلامت شما تأثیر می گذارد.

علاوه بر این، این بازی مغز شما را آموزش می دهد تا روی چیزهای مثبت زندگی شما تمرکز کند.

با این بازی به جنگ بروید و نگران باشید!

پرتاب روی کاغذ

Paper Toss یک برنامه عالی برای استفاده در زمان استراحت در محل کار است. هر زمان که احساس خستگی کردید و نیاز به استراحت داشتید، یک کاغذ مچاله شده بردارید و در سطل زباله خود بگذارید.

این بازی شمارش توپ هایی که به هدف برخورد می کنند، 7 سطح دشواری، گرافیک واضح، کنترل های خوب، صداهای اداری طبیعی و نظرات دوستان عصبانی، سرعت کاغذهای مختلف و موارد دیگر را ارائه می دهد.

با این بازی به جنگ بروید و نگران باشید!

227227

دکمه بازگشت به بالا