اقتصادی

بدون روابط عمومی کارآمد هیچ فعالیتی به‌درستی انعکاس نمی‌یابد

ابوالفضل ذکایی در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ملاد، با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی، اظهار کرد: به درستی موفقیت امروز دانشگاه در همه زمینه ها در گرو عملکرد است. روابط عمومی از آنجایی که روابط عمومی یک توانایی مشاوره و مدیریت است، بدون داشتن روابط عمومی کارآمد و مؤثر، هیچ فعالیت و برنامه ای منعکس نخواهد شد.

وی افزود: نامگذاری روز ارتباطات و فناوری فرصتی ارزشمند برای قدردانی شایسته از زحمات مسئولان و متخصصان روابط عمومی است که در توسعه و نشاط دانشگاه آزاد اسلامی نقش بسزایی داشته و با روابط عمومی همراه بوده اند. در دنیای ارتباطات.” تبدیل شده است. روابط عمومی آینه توقعات و خواسته های معقول دانشجویان و کارکنان است و روز شبکه و روابط عمومی با سازماندهی در خدمت به آنان، فرصتی است برای بازنگری خردمندانه و منصفانه رویکردها و اقدامات انجام شده و ترسیم چشم انداز روشن. در آینده می توان آن را با شأن جامعه امروزی طراحی کرد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ملاد ادامه داد: در عصر انتشار و هدایت جریان اخبار و اطلاعات، برجستگی روابط عمومی برگزیت پوشش داده نمی شود، زیرا روابط عمومی رکن اصلی نظام اطلاعاتی هنر است. در سطح جهانی قرار دارند در رتبه بندی هشتمین و چهارمین مشاغل پر استرس قرار دارند که نقش ویژه ای در تبلیغات اقشار مختلف جامعه و تنویر افکار عمومی دارند.نقش روابط عمومی در دانشکده ها و آموزش عالی برجسته تر و موثرتر است.روابط عمومی دانشگاه می تواند منعکس کننده توسعه اجتماعی دستاوردهای علمی، پژوهشی، فناوری، فرهنگی لازم و ایفای نقش در تقویت ارتباط دانشگاه و جامعه باشد.

ذکایی گفت: وظیفه مهم روابط عمومی دانشگاه، اطلاع رسانی در یک مجموعه بزرگ دانشگاهی است، مجموعه ای که هر روز در آن پدیده های بزرگ علمی جدید در حال وقوع است. روابط عمومی در هر سازمانی مهمترین سازمان است یکی از واحدهای پل ارتباطی بین کارکنان سازمان و محیط بیرونی دانشگاه. از خودت پذیرایی کن.

وی گفت: دنیای امروز متاثر از سرعت توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات است، رشد امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه ارتباطات سرعت انتقال اطلاعات را افزایش داده است و با توجه به سرعت انتقال اطلاعات، روابط عمومی این دوران دوچندان شده است، یکی همگامی با زمان، همگامی با شرایط و سرعت تحول و دوم انجام وظایف ذاتی و سازمانی خود، دلیل کسل کننده بودن کار روابط عمومی این است که شامل موارد خاص است. حساسیت و ظرافت و این حرفه با سایر مشاغل متفاوت است و تفاوت آن در شور درونی آن است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی ملارد با قدردانی از زحمات مسئول روابط عمومی آموزشگاه حسین رضایی، از زحمات قدس، ملارد، صفادشت و آموزشگاه مهارتی اندیشیر در عرصه اطلاع رسانی و خبرنگاری به همکاران زحمتکش تشکر و قدردانی کرد. توسعه ارتباطات دانشگاه ها با الهام از هم افزایی و همدلی در راستای انجام رسالت خطیر خود در انتشار صحیح اخبار و اطلاعات گام برمی دارند و از خداوند متعال توفیق روزافزون همه اعضا را در عرصه رسانه، خبرنگاری و روابط عمومی مسئلت داریم.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا