اقتصادی

برای کارهای غیر ضروری به واحدهای اتحادیه مراجعه نکنید

نایب رئیس اتاق اتحادیه های صنفی تهران از شهروندان خواست که برای کارهای غیرضروری به اتحادیه نروند. وی گفت: در این حالت ، بازگشایی مجدد کلیه واحدهای صنفی مطابق دستورالعمل های بهداشتی امکان پذیر است.

ابراهیم دورستی به patc گفت: “زمان دقیق بازگشایی خطوط هنوز مشخص نیست.”

وی گفت: برخی از واحدهای صنفی می توانند با پرداختن به مباحث بهداشتی و اشتغال ، کارمندان خود را با برنامه ریزی به واحدهای دسترسی و دسترسی تبدیل کنند. به عنوان مثال ، آرایشگران به خصوص آرایشگاه های مردانه می توانند صندلی های خود را از راه دور تراز کرده و مشکلات سلامتی را رعایت کرده و شرایط را برای شروع فعالیت خود فراهم کنند.

نماینده وزیر صنعت ، معدن و تجارت (SAMAT) در اتاق کار اتحادیه های صنفی تهران نیز درباره سقف های پشت بام اظهار داشت:

وی تصریح کرد: شهروندان باید از تجمع چند نفره ، مشارکت در پارک ها و حضور ناخواسته در محل کار و اتحادیه های کارگری خودداری کنند.

به گزارش patc ، فعالیت اتحادیه های صنفی کم خطر در سایر استانها با شروع 13 آوریل و در تهران از 20 آوریل آغاز می شود. طبق اعلام اتحادیه اتاق های صنفی ایران ، سوپر مارکت ها ، فروشگاه های بهداشتی و شوینده ، راهروها و مجتمع های تجاری و بازارهای مرکزی پشت بام ، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی ، آموزشگاه های رانندگی ، رستوران ها ، فروشگاه های مواد غذایی ، آشپزخانه ها و رستوران های فست فود ، وان های داغ ، وان های داغ ، و فروشگاه های زنجیره ای بازارها و نمایشگاه ها ، مراکز بازی و سرگرمی و سالن های بدنسازی ، سالن های بدن سازی و بدنسازی ، سالن های پذیرش و سالن های تشریفات ، کافه ها ، چای خانه ها و تراس ها تا اطلاع ثانوی قادر به بازگشایی واحدهای خود نخواهند بود. با این حال ، بخش های مختلف به اندازه کافی کمک های دولت را برای پوشش خسارات ناشی از تاج نمی بینند و به زودی به دنبال بازگشایی اتحادیه های کارگری و واحدهای تولیدی هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا