نماد سایت patc

برای کارهای غیر ضروری به واحدهای اتحادیه مراجعه نکنید

نایب رئیس اتاق اتحادیه های صنفی تهران از شهروندان خواست که برای کارهای غیرضروری به اتحادیه نروند. وی گفت: در این حالت ، بازگشایی مجدد کلیه واحدهای صنفی مطابق دستورالعمل های بهداشتی امکان پذیر است.

ابراهیم دورستی به patc گفت: “زمان دقیق بازگشایی خطوط هنوز مشخص نیست.”

وی گفت: برخی از واحدهای صنفی می توانند با پرداختن به مباحث بهداشتی و اشتغال ، کارمندان خود را با برنامه ریزی به واحدهای دسترسی و دسترسی تبدیل کنند. به عنوان مثال ، آرایشگران به خصوص آرایشگاه های مردانه می توانند صندلی های خود را از راه دور تراز کرده و مشکلات سلامتی را رعایت کرده و شرایط را برای شروع فعالیت خود فراهم کنند.

نماینده وزیر صنعت ، معدن و تجارت (SAMAT) در اتاق کار اتحادیه های صنفی تهران نیز درباره سقف های پشت بام اظهار داشت:

وی تصریح کرد: شهروندان باید از تجمع چند نفره ، مشارکت در پارک ها و حضور ناخواسته در محل کار و اتحادیه های کارگری خودداری کنند.

به گزارش patc ، فعالیت اتحادیه های صنفی کم خطر در سایر استانها با شروع 13 آوریل و در تهران از 20 آوریل آغاز می شود. طبق اعلام اتحادیه اتاق های صنفی ایران ، سوپر مارکت ها ، فروشگاه های بهداشتی و شوینده ، راهروها و مجتمع های تجاری و بازارهای مرکزی پشت بام ، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی ، آموزشگاه های رانندگی ، رستوران ها ، فروشگاه های مواد غذایی ، آشپزخانه ها و رستوران های فست فود ، وان های داغ ، وان های داغ ، و فروشگاه های زنجیره ای بازارها و نمایشگاه ها ، مراکز بازی و سرگرمی و سالن های بدنسازی ، سالن های بدن سازی و بدنسازی ، سالن های پذیرش و سالن های تشریفات ، کافه ها ، چای خانه ها و تراس ها تا اطلاع ثانوی قادر به بازگشایی واحدهای خود نخواهند بود. با این حال ، بخش های مختلف به اندازه کافی کمک های دولت را برای پوشش خسارات ناشی از تاج نمی بینند و به زودی به دنبال بازگشایی اتحادیه های کارگری و واحدهای تولیدی هستند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل