برترین های کار و کسبعمومی

بهترین ترمز برای آریزو 6

خرید لنت آریزو ۶ :

لنت آسیمکو ، هایکیو ، ماندو و لنت پارس از معدود تامین کنندگان معتبر و با کیفیت لنت آریزو ۶ در بازار ایران هستند. البته پیش بینی می شود به دلیل افزایش عرضه و فروش این خودرو، سایر برندهای خارجی لنت نیز در مدت زمانی کوتاه اقدام به تولید و عرضه لنت خودروی فوق به بازار ایران کنند. لنت چری آریزو ۶ باید از میان با کیفیت ترین برندهای لنت موجود در بازار انتخاب شود. علت این امر سیستم ترمز و توقف قدرتمند خودروی یادشده است. آریزو ۶ خودرویی واقعا قدرتمند و با کلاس در تمامی زمینه ها و با نقاط ضعفی محدود است. خودروی ذکرشده در صورت استفاده از لنت بی کیفیت می تواند در ترمز دچار مشکل شود و کیفیت اصلی خود را ارائه نکند.

به همین دلیل است که به اکثر مالکان این خودرو توصیه می شود خرید لنت اصلی را برای خودروی خود در اولویت قرار دهند. ترمز ضدقفل، سیستم توزیع نیروی ترمز و ترمز کمکی از جمله سیستم هایی هستند که کیفیت توقف و ترمز را به شکل قابل توجهی در این خودرو نسبت به بسیاری از سدان های چینی افزایش داده اند. بنابراین حتی در صورت عدم خرید لنت اورجینال، لنت چری آریزو ۶ باید از میان با کیفیت ترین برندها انتخاب شود. جهت خرید لوازم یدکی آریزو 6 با بهترین کیفیت کلیک کنید.

آشنایی با آریزو ۶؛ یک سدان کلاس بالای چینی

آخرین سدان شرکت چری در ایران به دلیل امکانات فوق العاده ای که دارد، با استقبال عالی مواجه شده است. آریزو ۶ به شکل قابل ملاحظه ای در کیفیت ساخت، عملکرد فنی، امکانات و تجهیزات کابین و طراحی ظاهری، برتر از نسخه قبلی خود یعنی آریزو ۵ است. همچنین در این رده قیمتی چنین کیفیتی به سختی قابل رقابت است. سدان خوش چهره چری با بهره گیری از یک گیربکس CVT با ۹ دنده توانسته است ایرادات ناهماهنگی گیربکس در مقایسه با برادر خود یعنی آریزو ۵ را برطرف کند. این خودرو از سال ۱۳۹۸ در ایران عرضه می شود و با توجه به کیفیت و تجهیزاتی که دارد، پیش بینی می شود تا چندین سال بازار خود را حفظ کند.

لوازم یدکی آریزو 6 + قیمت و خرید لوازم یدکی آریزو 6

ویژگی های لنت ترمز ولستر های_تک Hi-TEC: 

– قدرت عالی در ترمز گیری:

لنت ترمز های_تک به گونه ای طراحی و تولید شده که بتواند با تغییر سرعت خودرو و دما، عملکرد مطلوب خود را حفظ نموده و تحت شرایط متنوع دچار اختلال در عملکرد نگردد.

– استقامت در دمای بالا:

لنت ترمز Hi-Tec در دمای بالا عملکرد پایداری دارد حتی هنگام ترمزگیری مکرر نیز می توانید رانندگی ایمنی را تجربه کنید.

– صدای کم (Low Noise):

لنت Hi-TEC هنگام ترمز زیر 70 دسیبل صدا تولید می کند؛ به این معنی که هنگام ترمزگیری، خبری از سر و صدای آزاردهنده نیست!

-دوستدار محیط زیست و سلامت شما:

در ساخت لنت ترمز Hi-Tec از مواد فلزی مضر برای محیط زیست مثل سرب، جیوه، کروم و کادمیوم استفاده نشده و فاقد موارد سرطان زای فایبرگلاس و آزبست است.وجود قطعات پرفورمنس و لوازم تیونینگ این اطمینان را به شما می دهد که خودرو شما حسابی در برابر مشکلات مقاوم باشد وخیالتان را راحت میگذارد اسپرت  موجود در سایت ما از معروف ترین برندها می باشد.

همانطور که میدانید اسپرت جزء مهمترین لوازم یدکی خودرو می باشد که جان سرنشبنان وراننده و علاوه برآن دیگر عابرین پیاده را حفظ می کند در کنار پدال گاز نرم و راحت  و خودرو لوکس سریع وجود قوی و با اطمینان سفر در جاده و سرعت در آن را لذت بخش می کند.لوازم پرفورمنس در کنار سایر لوازم کاربرد خود را نشان می دهد و اگر شما کمی از قطعات تیونینگ سر در بیاورید میدانید که بسیار مهم است. برای تعویض لوازم اسپرت خودرو خود ما را دنبال کنید.

یکی از قطعات خودرو را که دارای ارتقا اسان میباشد سیستم خودرو است که با شلنگ با فولاد ضد زنگ ساخته شده است شیلنگ از فولاد ضد زنگ یک شلنگ داخلی تفلونبا پوشش فولاد ضد زنگ تولید شده است این ساخت و ساز مانع از گسترش زمانی که شلنگ تحت فشار است میشود شما می توانید با شلنگ های پلاستیکی معمولی به خصوص هنگامی که درجهت حرارت مایع تحت شرایط رانندگی دارای کارایی بالا است استفاده نمایید فولاد ضد زنگ نیز حفاظت بهتر در برابر باقی مانده و سایش را فراهم میکندهنگامی که ساخت یک خودرو مسابقه ای و با استفاده از کالیپر با تمرینات پیستون های مختلف قطر سیلندر های اصلی خودرو صورت میگیرد نیاز به تغییر به حفظ سفر پدال مناسب نیز دارد .دیسک و فضایی است که اغلب در خودروهای مسابقه ای و سیلندر های اصلی ممکن است در اندازه های کوچکتر نصب شده باشد .

شما می توانید یکی که بهترین ها را برای نرم افزارخودرو خود انتخاب نمایید از جمله سیلندر اصلی، سیلندر اصلی با حجم بالا و سیلندر اصلی طراحی شده برای مخازن از راه دور.مایع یکی از مهم ترین اجزای سیستم با عملکردبالا است DOT 3 مایع یک نقطه جوش به اندازه کافی بالا برای استفاده عملکرد و نمرات حتی کمتر از DOT 4 مایع دارند نمی تواند خیلی جاذب رطوبت باشند که باعث کاهش نقطه جوش است.شما می توانید از خودرو آیدی برای سفارش محصولات مورد نظر خود استفاده کنید. جهت ارتباط با فروشگاه قطعات ام وی ام مدیران خودرو با شماره های سایت تماس بگیرید.

لنت آسیمکو ، هایکیو ، ماندو و لنت پارس از معدود تامین کنندگان معتبر و با کیفیت لنت آریزو ۶ در بازار ایران هستند. البته پیش بینی می شود به دلیل افزایش عرضه و فروش این خودرو، سایر برندهای خارجی لنت نیز در مدت زمانی کوتاه اقدام به تولید و عرضه لنت خودروی فوق به بازار ایران کنند. لنت چری آریزو ۶ باید از میان با کیفیت ترین برندهای لنت موجود در بازار انتخاب شود.

علت این امر سیستم ترمز و توقف قدرتمند خودروی یادشده است. آریزو ۶ خودرویی واقعا قدرتمند و با کلاس در تمامی زمینه ها و با نقاط ضعفی محدود است. خودروی ذکرشده در صورت استفاده از لنت بی کیفیت می تواند در ترمز دچار مشکل شود و کیفیت اصلی خود را ارائه نکند.

به همین دلیل است که به اکثر مالکان این خودرو توصیه می شود خرید لنت اصلی را برای خودروی خود در اولویت قرار دهند. ترمز ضدقفل، سیستم توزیع نیروی ترمز و ترمز کمکی از جمله سیستم هایی هستند که کیفیت توقف و ترمز را به شکل قابل توجهی در این خودرو نسبت به بسیاری از سدان های چینی افزایش داده اند. بنابراین حتی در صورت عدم خرید لنت اورجینال، لنت چری آریزو ۶ باید از میان با کیفیت ترین برندها انتخاب شود.

دکمه بازگشت به بالا