علمی و پزشکی

تحصیلات در منطقه مرکزی تا پایان ماه سپتامبر در دسترس نبود / توزیع مدارس و سفیران روستایی

patc / میانه فرماندار منطقه مرکزی گفت: فعالیت موسسات آموزشی منطقه از جمله مدارس ، دانشگاه ها و حوزه های علمیه در تمام 34 شهر منطقه مرکزی تا پایان شهریور ماه انجام نمی شود.

سید علی آقازاده امروز ، پنجشنبه ، 3 سپتامبر ، در جلسه ستاد تنوع زیستی استان مرکزی ، اجرای واقعی تصویب رسمی کرونا ملی را تأیید کرد و افزود: “در حال حاضر ، طبق وزارت بهداشت و تأیید ستاد ملی تاج ، قلمرو مرکزی هشیار است. ” البته بعضی جاها همه چیز قرمز است.

وی افزود: پایگاه کشف زیستی استان مرکزی می تواند برای تعیین وضعیت موجود در ایالت گام بردارد و در عین حال از استانداردهای ستاد ملی تاجگذاری خارج نشود.

فرماندار منطقه مرکزی ضمن واگذاری برخی از نیروهای امنیتی به شهرهای موجود در شهرها ، افزود: با واگذاری اختیارات و مسئولیت ها به ستاد تاج شهرستان ، اختیارات بیشتری به سفیران ، بهداشت ، آموزش و … می رسد.

وی همچنین به ایرادات دانش آموزان در مناطق محروم ، روستایی و روستایی در تهیه مطالب الکترونیکی آموزش اشاره کرد و افزود: کرونا سیتی باید انتخاب کند که به روی نحوه کار دانش آموزان باز باشد.

آقازاده با یادآوری اینکه 34 شهر منطقه مرکزی قرمز و نارنجی هستند ، یادآور شد: بدیهی است که وضعیت منطقه قرمز است و نارنجی ها تا پایان ماه سپتامبر ادامه خواهند داشت و طبق قانون وزارت بهداشت ، مدارس ، دانشگاه ها و مناطق در همه شهرها در دسترس نخواهند بود. منطقه مرکزی تا پایان سپتامبر.

وی گفت: انعطاف پذیری در تعیین نحوه اداره مدارس روستایی به عهده شورای شهر کرونا است که تصویب آن باید به تصویب ستاد منطقه در نظر گرفته شود و هر نظر به عهده مرکز شهر است و اگر تصور غلطی در این زمینه انجام شود. کمیته ای متشکل از سه عضو شهر برای پاسخ به یک دادخواست مورد نیاز است.

رئیس امنیت منطقه مرکزی تأیید کرد: بعید است که طی 34 هفته دیگر از 34 شهر این منطقه از قرمز به نارنجی تغییر یابد ، بنابراین در مدارس ، دانشگاه ها و حوزه های علمیه کلاس های درس وجود نخواهد داشت. شهرهای منطقه تا پایان ماه سپتامبر. هر دو هفته ، تکالیف در ستاد امنیتی منطقه تأیید می شود و آنچه در هفته اول اکتبر اتفاق خواهد افتاد ، در هفته آخر ماه سپتامبر تأیید می شود.

وی گفت: هرگونه اطلاعات در مورد اعتبار بخشی مرکز تجربی منطقه توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی به عنوان سخنگوی ستاد و اعلام توزیع مدارس توسط مدیرکل آموزش ، دانشگاه های تحت پوشش دانشگاه اراک و حوزه های علمیه از در ایالت مرکزی.

آقازاده نگرانی اصلی سیستم آموزشی منطقه را کاهش دسترسی به اینترنت در مناطق روستایی و توسعه نیافته عنوان کرد و افزود: بیشتر مناطق روستایی به هوای بدون کرونا دسترسی دارند و به دلیل اینترنت کم و منابع محدود ، امکان تحصیلات احتمالی برای آنها وجود دارد. راه دیگری برای توانمند سازی سفیران ، روشهای بهتر آموزش دانش آموزان وجود ندارد و مقامات منطقه مرکزی می توانند الگوی سایر دولتهای کشور باشند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا