برترین های کار و کسبعمومی

تخت خواب پسرانه شیک

امروزه تخت خواب های پسرانه کودک و نوجوان در مدل های مختلفی تولید می شود. بنابراین توجه به چند نکته مهم قبل از خرید بسیار مهم است. ذائقه جوانی و کودکی از زمان های قدیم دستخوش تغییرات بسیاری شده است.

بنابراین در نظر گرفتن احساسات کودک بخش مهم و تعیین کننده ای است. در مقاله ای دیگر به بررسی قیمت سرویس خواب پسرانه و انواع تشک پسرانه و ویژگی های آن ها می پردازیم.

مدل های تخت خواب کودک را بشناسید

بیشتر پسرها در سنین کودکی و نوجوانی جذب انواع لباس ها به صورت ماشین، قایق، هواپیما و … می شوند و همینطور استفاده از پوسترهای بر اساس شخصیت ها یا فیلم هایی که بچه ها دوست دارند، تاثیر مثبتی بر فضای جامعه می گذارد. خانه و فضای آنها

تخت اسپرت پسرانه

این نوع تخت ها اغلب طراحی خاصی برای ورزش خاصی دارند. به عنوان مثال، می توانید تخت پسری را با طرح هایی از فوتبال، سکوهای پرش یا ماشین های مسابقه نام ببرید. مدل های بازی معمولا از ام دی اف یا چوب ساخته می شوند. این ابزار قوی و بادوام و بسیار سنگین هستند.

تخت اسپرت پسرانه در طرح بیسبال

روتختی فانتزی پسرانه

تخت فانتزی پسرانه متصل به تخیل و رویاهای کودکان و نوجوانان. این طرح ها شامل شخصیت های کارتونی، حیوانات، سفینه های فضایی، ماشین ها و سایر عناصر فانتزی است. مدل های فانتزی به کودکان و نوجوانان کمک می کند تا تخیل خود را گسترش دهند.


تخت پسری به شکل هلیکوپتر

انواع تخت ساده و شیک پسرانه

یک تخت ساده و شیک طراحی ساده و بدون تزئینات اضافی دارد. این مدل در طیف وسیعی از رنگ ها موجود است. یک تخت ساده نیز اتاق را ساده و در عین حال شیک و مدرن نشان می دهد.

تخت ساده و شیک پسرانه

نکاتی که باید قبل از خرید در نظر بگیرید

تخت ها را باید بر اساس اندازه اتاق خواب و قد و وزن کودک یا نوجوان خریداری کرد. تخت های پسرانه معمولاً 90 تا 120 سانتی متر عرض و 190 تا 210 سانتی متر طول دارند.

تخت خواب فوق العاده با طراحی سفینه فضایی ناسا

به همین ترتیب ارتفاع تخت کودک باید طوری طراحی شود که کودک یا نوجوان بتواند به راحتی سوار یا پیاده شود. قد طبیعی برای کودکان و نوجوانان 35-40 سانتی متر است.

ست اتاق پسرانه به سبک مدرن و رنگ چوب

جنس تخت باید بادوام و با کیفیت باشد. چوب، فلزات و پلاستیک نمونه هایی از آنها هستند. علاوه بر این، رنگ تخت باید با دکوراسیون اتاق خواب همخوانی داشته باشد. فراموش نکنید سلیقه فرزند ما اولویت اول است و نباید از خرید خود پشیمان شوید.

دکمه بازگشت به بالا