فرهنگ و هنر

تشریح برنامه‌های بزرگداشت روز شهدا و هفته شهید در شهرستان ورامین

patc/تهران رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین، برنامه‌های بزرگداشت ۲۲ اسفند، روز شهدا در این شهرستان را تشریح کرد.

آزمان کادر امروز ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ به مناسبت ۲۲ اسفندماه با گرامیداشت یاد و خاطره امام شهدا، اظهار کرد: چندین برنامه در هفته بزرگداشت شهدا در شهرستان ورامین با رویکرد جدید اجرا می‌شود.

کادری گفت: تجلیل از همسران و مادران شهدا، برگزاری یادواره‌های شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی و جانمایی المان‌های شهدا در سطح شهر از مهم‌ترین برنامه‌های هفته شهید است.

وی تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا، اجرای طرح ویزیت رایگان از دیگر برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

کادری با اعلام این که یاد شهدا و پدران و مادران شهدا و همچنین جانبازان را یک وظیفه برای خود می‌دانیم، اشاره و اظهار کرد: طرح سلام شهید و رزمایش مجاهدان فی سبیل الله (دیدار با والدین و همسران شهدای فراجا ورامین ) از برنامه‌های اجرایی است.

رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین اظهار کرد: اعطای وام تبصره ۱۸ اشتغال و پیگیری، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی با مشارکت آموزش و پرورش، برقراری میز خدمت، معاضدت قضایی و حقوقی، تجلیل و تکریم از خانواده‌های معظم چند شهید در حرم عبدالعظیم حسنی(ع) از دیگر برنام‌های این بنیاد شهید ورامین است.

انتهای پیام

کارگروه خبری فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا