علمی و پزشکی

تلاش جهادی در رشد صنعت اطلاعات و تولیدکنندگان مواد غذایی و پزشکی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به راه‌اندازی امسال به‌عنوان سال «تولید، آگاهی، اشتغال‌زایی» از سوی مدیرعامل انقلاب، گفت: خام‌لا جهادی.

به گزارش patc، دکتر. بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به همایش مسئولان غذا و پزشکی دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور در مشهد تاکید کرد: دولت 13 خواهان توسعه فناوری و محیط جدید در یک سال است. با تدبیر رهبر معظم انقلاب «طراحی؛ دانش، اشتغال‌زایی» موجب تسهیل در رشد شرکت‌های غذایی و دارویی و تکیه بر جوانان ماهر، صادق و مبتکر برای رفع نیازهای این حوزه مهم و به‌ویژه ارتقای کیفیت می‌شود. و برای ترویج فناوری های مرتبط تلاش کنید.

در پیام این پیام آمده است: موفقیت بزرگ دانشمندان کشورمان در ساخت انواع داروها، واکسن‌ها و تجهیزات پزشکی در مقابل تحریم‌های استکبار و تغییرات اپیدمی کرونا، نشان از سربلندی وجدان هر ایرانی دارد. کمک به موفقیت.” آینده بزرگ انقلاب اسلامی.

از زحمات یکایک شما متخصصان و ناظران متعهد و کارآمد طرح قدردانی می کنم و از عدم حضورتان در جلسه تسهیلگران و مشاوران سازمان غذا و دارو و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور کمال تشکر را دارم. با شرکت در جلسه مجمع جهانی بهداشت.با عرض پوزش.

دولت 13 به دنبال «ایجاد; «دانش، خلاقیت» به رشد صنایع غذایی و دارویی و تکیه بر جوانان ماهر، صادق و مبتکر برای رفع نیازهای این حوزه مهم و به‌ویژه ارتقای کیفیت و تلاش برای ارتقای فناوری‌های مرتبط کمک می‌کند.

تحقق این هدف منوط به اجرای عدالت شفاف و عاری از فساد به ویژه در زمینه کشف و پیشگیری از فساد است.

بخش غذا و بهداشت باید به دقت مدیریت شود تا اطمینان حاصل شود که دولت ها و مردم با حل تعارضات سیستمی و ایجاد عدالت می توانند با اطمینان و رضایت از رئیس اجرایی عمل کنند. حمایت معنوی برای عزیزان برای افزایش توانایی آنها در انجام مسئولیت های قانونی خود ارائه دهید.

در پایان از یکایک شما عزیزان به تلاش جهادی در جهت تحقق اهداف فوق دعوت می نمایم، از حضور ارزشمند و همبستگی شما در این همایش سپاسگزارم و توفیق روزافزون خدمت به شما عزیزان را از درگاه خداوند متعال خواستارم. .

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا