اقتصادی

تهیه مدل متناسب با وضعیت فناوری در حوزه مراکز فناوری سلامت کشور

رئیس دفتر توسعه علم و فناوری وزارت بهداشت اظهار داشت: اولین جلسه کمیته راهبری مرکز نوآوری سلامت برای تصمیم گیری و برنامه ریزی برای اقدامات م effectiveثر در زمینه مرکز نوآوری سلامت برگزار شد.

به گزارش patc ، دکتر محمدرضا منزم در اولین جلسه کمیته راهبری مرکز نوآوری سلامت اعضای این کمیته عبارتند از دکتر پورعباسی ، دکتر دهقان ، دکتر متولیان ، دکتر دادگر ، دکتر میر چراغی ، دکتر حسین زاده فاطمه خیراللهی از دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت ایجاد مراکز نوآوری در اکوسیستم فناوری ، گفت: با توجه به اینکه کشور نیاز به جذب ایده و حمایت از نوآوری و همچنین نیاز به ایجاد اثربخش دارد. زیرساخت ها و اکوسیستم ها در توسعه و تجاری سازی محصولات بهداشتی ؛ مراکز نوآوری می تواند نقش مهمی در توسعه اساسی دانش و تبدیل نهایی آن به ثروت ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد که هدف از تشکیل اولین جلسه کمیته راهبری مرکز نوآوری سلامت تدوین سیاست ها و برنامه ها و انجام اقدامات م effectiveثر در زمینه مرکز ملی نوآوری سلامت است.

دکتر منظم بر تخصص و روشهای کیفی تعیین مراکز نوآوری موجود و نحوه بررسی برنامه های جدید تاکید کرد.

دکتر پورعباسی ، رئیس کمیته راهبری مرکز نوآوری سلامت نیز معتقد است که سابقه افراد در اکوسیستم فناوری عامل مهمی در دستیابی به تفکر مشترک بین اعضا است و تهیه مدل ها و شاخص های مناسب برای وضعیت فناوری در حوزه مراکز فناوری سلامت به

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ، در این دیدار روند ، برنامه ها و اقدامات آینده کمیته در خصوص درخواست های دریافتی مرکز نوآوری سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا