علمی و پزشکی

در حین مداخله ورزش می کنید؟

آفتاب نیوز:

بیتا بردبار آذری در برنامه “طبیب” درباره تصویر بدن مادر می گوید: “در این بین ، ضربان قلب زنان تغییر می کند و بدتر می شود ، فشار خون و ضربان قلب افزایش می یابد و خانم ها رو به زوال هستند.” وی فشار خون بالا را به خصوص در سه ماهه دوم یا بعد از آن تجربه می کند ، مگر اینکه مادر از نظر جسمی یا آسیب شناختی وضعیتی داشته باشد که باعث فشار خون بالا در دوران بارداری می شود.

وی ادامه داد: هرچه هفته ها حامله می شوند ، دهانه رحم سرعت دیافراگم را بالا می برد و باعث فعالیت دیافراگمی می شود. از طرف دیگر سلول های عصبی موجود در قفسه دنده فعالیت خود را افزایش می دهند زیرا مجبورند با این فشار کنار بیایند. همه چیز بر تنفس زنان باردار تأثیر می گذارد و بعضی اوقات بعضی از خانم ها تنفس و تنفس منظم خود را تقویت می کنند.

یک فیزیولوژیست گفت: “امروزه انعطاف پذیری جسمی تغییر می کند.” Relaxin و استروژن و پروژسترون در این روزها ذخیره می شوند. وزن خانم ها افزایش می یابد ، به همین دلیل زنان با عضلات ضعیف آن را احساس می کنند. وی ادامه داد: کمردرد ، کمردرد و درد قفسه سینه همه ناشی از تغییرات ستون فقرات است به همین دلیل ماهیچه هایی که پشت ستون فقرات را می پوشاند در صورت ضعف مادر می تواند به مشکل تبدیل شود بسیاری از خانمهای ما به دلیل ضعف مهره های کمری و 4 دارند. به عضلات شکم و پشت ، و این باعث می شود که مهره ها متورم شود ، و این کار را در آینده برای خانم ها دشوار می کند.

وی گفت: “بسته به نحوه قرارگیری در مثانه ، زنان و مردان متفاوت است. در حال حاضر ، لگن تحت تأثیر هورمون ها قرار دارد و برخی از خانم ها در ناحیه لگن احساس درد می کنند. در این میان ، پایداری پا کاهش می یابد و پا متورم می شود ، زیرا اعصاب توسط استرس کنترل می شوند. رحم و خون به آرامی جریان می یابد ، و خانم باردار باید کفش پاشنه بلند را انتخاب کند.

“همه خانمهای باردار که پزشک پزشکی دارند ، تأیید می کنند که جنین و مادر در وضعیت پایداری قرار دارند می توانند ورزش کنند.” وی ادامه داد: متأسفانه در فرهنگ ما برخی از افراد فکر می کنند که یک زن باردار بیمار است اما برای برخی از خانمها فعالیت بدنی مانع از آن می شود. ما افرادی با بیماری های قلبی یا تنفسی جدی داریم ، افرادی که به راحتی باردار می شوند ، افرادی که دارای چندین بارداری هستند ، زنانی که زودتر خونریزی شکمی داشتند ، افرادی که سقط جنین داشته اند ، مسمومیت معده ، یا فشار خون بالا این که جنین اندازه عقب افتادگی دارد.

وی گفت: “در بعضی موارد ، پزشكان متوجه شده اند كه زنان بسته به شرایط ممکن است شرایط را كنترل كنند.” “همچنین افراد مبتلا به کم خونی ، نارسایی قلبی ، مشکلات تنفسی ، دیابت را شامل می شود.” چاقی و اضافه وزن سابقه عدم تحرک جسمی ، مشکلات معده ، مشکلات تیروئید یا تشنج یا سیگار کشیدن را دارد.

وی گفت: “ما هر هفته 150 دقیقه توصیه می کنیم.” “ما توصیه می کنیم که زنان هفته ای 150 دقیقه در این گروه زیر نظر معلمانی که در دوران بارداری ورزش می کنند ، صرفاً هیچ کس نباشد.” مربیان غیر حرفه ای به احتمال زیاد ورزش می کنند. بسته به زمان بارداری ، یک زن می تواند ورزش کند ، مقابله کند و ورزش کند ، اما قدرت آنها تغییر می کند. در سه ماهه اول فعالیت هوازی بیشتر از ارتفاع است اما در سه ماهه سوم سعی می کنیم کارهای بیشتری ، استراحت و استقامت انجام دهیم. آنچه اکنون مشهور است زنان و یوگا جنسی هستند اما زنان می توانند همه تمرینات را به جز پیاده روی ، خزیدن و حرکت انجام دهند.

دکمه بازگشت به بالا