دستور رئیس جمهوری برای اولویت قراردادن حمل ریلی کالاهای اساسی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

رئیس جمهور |صنعت

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سید میعاد صالحی در بین المللی حمل و نقل ریلی، صنعت، تجهیزات و خدمات مرتبط در سالن نمایشگاه بین المللی تهران به دستور رئیس جمهور مبنی بر اولویت دادن به حمل و نقل ریلی بر سایر کالاها پایبند است 👉👏👏 حمل و نقل، اطلاع رسانی و شفاف سازی: نگاه دولت به توسعه ناوگان به ویژه ناوگان باری ریلی است چرا که برنامه ریزی هایی برای افزایش 10 درصدی سهم ریلی از حمل و نقل کالای اساسی تا امروز انجام شده است.

وی ادامه داد: نگاه و تلاش ما این است که دستور رئیس جمهور را به درستی انجام دهیم، این یک شعار و مصاحبه نیست، بلکه گامی موثر و عملی در رویکردی است که در دولت سیزدهم توسط وزارت راه و شهرسازی اجرا می شود. و شرکت های ریلی.» به این ترتیب حتی هماهنگی های لازم با دو وزارتخانه وزارت اقتصاد و وزارت جهاد کشاورزی انجام شد.

صالحی گفت: بخش حمل و نقل ریلی یکی از حوزه هایی است که در گذشته مورد ظلم قرار گرفته است اکثر وی با بیان اینکه بخش حمل و نقل در کشور پدید آمده است، افزود: در دولت سیزدهم تلاش می شود سرمایه گذاری ریلی برای بخش خصوصی جذابیت لازم را داشته باشد و بازگشت سرمایه بخش خصوصی هر چه سریعتر انجام شود. ممکن است.”

وی افزود: یکی از راه‌های بازگرداندن وجوه به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، استفاده از ظرفیت قانونی بند 12 قانون مالیات بر ارزش افزوده است که بر معافیت‌های مالیاتی بنگاه‌های تولیدی دانش‌بنیان تاکید دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین توصیه هایی به قطعه سازان ریلی برای استفاده از ظرفیت های قانونی بر اساس قانون برای تولید محصولات دانش بنیان، ساخت قطعات دانش بنیان و پیشرفته و استفاده از قطعات ریلی مورد نیاز کشور توسط وزارت راه و شهرسازی ارائه کرد. اطلاعیه شرکت راه آهن پاسخ از دانش داخلی برای بومی سازی استفاده کنید.

مدیرعامل راه آهن گفت: وضعیت مالی شرکت از بدو تاسیس دولت با تسویه بدهی های گذشته روز به روز در حال بهبود بوده است، بنابراین برنامه کاهش بوروکراسی معمول و شفاف سازی فرآیندها برای همکاری با بخش خصوصی است.

دکمه بازگشت به بالا