عمومی

دولت باید مسیرهای تولید را آسان کند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش آنلاین، حجت الاسلام محمد علی دستجردی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز این هفته ضمن عرض تسلیت ایام شهادت مولا علی (ع) به حرمت روزهای پیش رو اشاره و اظهار کرد: مردم در شب‌های قدر توشه خود را بردارند و از فیوضات این شب و روزها بیشترین استفاده را ببرند.

امام جمعه خلیل آباد کمک به فقرا و مستمندان را یک موهبت الهی ذکر کرد و از خیرین خواست در این مسیر به محرومین و نیازمندان کمک کنند.

وی به شعار امسال رهبری اشاره کرد و با بیان اینکه متأسفانه بانک‌ها دارای یک حکومت دیگری هستند، افزود: با این بانک‌ها راه جهش تولید و مشارکت مردم را به جایی نخواهند برد مگر اینکه این وضعیت بانک‌ها درست شود.

دستجردی حمایت از تولید کننده و سرمایه گذار را مهم دانست و افزود: اگر می‌خواهیم مشارکت مردم صورت گیرد دولت باید مسیرهای تولید را سهل و آسان کند و لذا فرد سرمایه گذار اگر روند تولید و کارآفرینی و مسیر سرمایه گذاری برایش آسان باشد هیچ وقت سرمایه خود را در دلار و طلا هزینه نخواهد کرد.

امام جمعه خلیل آباد با بیان اینکه همه افراد باید در سال جهش تولید همراه باشند افزود: افراد متخصص در رشته‌های تخصصی خود و دیگر افراد در بحث معاملات و صادرات باید تلاش کنند.

وی ایجاد همکاری با ۲۰۰ کشوری که با آنها ارتباط داریم را مهم برشمرد و گفت: زمینه صادرات و تولید اگر سهل و آسان باشد منجر به مشارکت بیشتر مردم خواهد شد.

دستجردی حمایت از مردم مظلوم غزه و نیز فرارسیدن ۱۲ فروردین ماه روز جمهوری اسلامی، رعایت و حرمت روزهای باقی مانده از ماه مبارک رمضان و شرکت در برنامه‌های عزاداری مولا علی (ع) در شهرستان مطالبی را عنوان کرد.

دکمه بازگشت به بالا