اقتصادی

رفیعی: آیا تعداد فوتی‌های آلودگی هوا کمتر از فوتی کروناست؟

رئیس فراکسیون محیط زیست کنفرانس شورای اسلامی با بیان اینکه پایین بودن کیفیت سوخت یکی از عوامل آلودگی هوا است ، گفت: آیا تعداد مرگ های ناشی از آلودگی هوا کمتر از تاج است؟ چرا کسی توجه نمی کند؟

به گزارش patc ، سمیه رفیعی صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه علنی کنفرانس شورای اسلامی سخنرانی کرد: ما شفافیت لازم را در مقابله با آلودگی هوا نداریم ؛ سخنرانان مشغول بازی هستند پیامک نوع آلودگی هوا در کلان شهرها نشان دهنده کیفیت پایین سوخت است. چرا ما این موضوع را انکار می کنیم؟ چرا مقامات با مردم شفاف رفتار نمی کنند؟ آنها باید به تصمیمات خود پایبند باشند و صادقانه با مردم صحبت کنند.

وی با بیان اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا ، مصرف گاز طبیعی در برخی از استان ها نسبت به گذشته کمتر است ، خاطرنشان کرد: علت قطع ناگهانی برق که خسارات زیادی به بار آورد ، چیست؟ علت این امر مشخص نیست.

نماینده مردم تهران در کنفرانس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از تصمیمات مسئولان براساس ترجیحات شخصی گرفته شده است ، یادآور شد: آیا تعداد مرگ و میر ناشی از آلودگی هوا کمتر از تاج است؟ چرا کسی توجه نمی کند؟ هر ساله جان بسیاری را در این منطقه از دست می دهیم.

این عضو کمیته کشاورزی کنفرانس شورای اسلامی در ادامه با تسلیت درگذشت همکار قدیمی خود در زمینه حفاظت از محیط زیست اظهار داشت: توجه کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا