خانواده و جامعه

رمزگشایی از صحبت‌های تاج؛ مشکل مالکیت پرسپولیس و استقلال هنوز حل نشده؟!

رمزگشایی از صحبت‌های تاج؛ مشکل مالکیت پرسپولیس و استقلال هنوز حل نشده؟!

صحبت‌های رئیس فدراسیون فوتبال کاملاً نشان می‌دهد که مشکل مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال هنوز حل نشده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در مصاحبه نوروزی که روز گذشته در تلویزیون انجام داد گفت تا ۱۱ فروردین باید یکی از این دو تیم استقلال و پرسپولیس واگذار شوند. این بدان معناست که هنوز کار واگذاری صورت نگرفته و تازه معلوم نیست اگر یک تیم واگذار شود تکلیف تیم دیگر چه خواهد شد.

ما سومین روز از فروردین ماه را هم پشت سر می گذاریم و انتظار می‌رفت ماجرای مالکیت مشترک تیم‌های پرسپولیس و استقلال چند ماه قبل حل و فصل شود و کار به دقیقه ۹۰ نکشد اما متاسفانه طبق روال همیشه کارها را به آخرین دقایق و آخرین روزها واگذار کردیم و حالا استرس هواداران پرسپولیس و استقلال در روزهای آینده ادامه خواهد داشت.

همه اتفاقات قبلی و البته مصاحبه‌هایی که در مورد مالکیت مشترک انجام شده نشان می‌دهد که تصمیم گیرندگان خیلی فوتبال برایشان در اولویت قرار ندارد و و تصمیم گیرندگان فقط از سر رفع تکلیف می‌خواهند پرسپولیس و استقلال را واگذار کنند و تازه معلوم نیست این واگذاری به درستی انجام می شود یا نه؟

با توجه به شواهد و قرائن موجود در خوشبینانه‌ترین حالت ممکن پرسپولیس تا ۱۱ فروردین واگذار می‌شود و کار استقلال هم حداقل یک ماه دیگر طول می‌کشد. در این میان بهترین خبر فقط حضور ضربتی پرسپولیس و استقلال در آسیاست وگرنه یک سری مشکلات ریشه ای پابرجاست و امید زیادی هم به حل آنها وجود ندارد.

ما فعلا نیاز به یک مسکن داریم تا از این مرحله عبور کنیم اما نباید فراموش کرد که پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال ایران هنوز یک ورزشگاه اختصاصی ندارند و اگر از این بانک و آن بانک وام نگیرند در امور معمولی خود هم معطل می مانند.

گروه تحریریه علوم اجتماعی

نویسنده اجتماعی، پژوهشگر و منتقد. بررسی مسائل اجتماعی با ارائه دیدگاه‌های جذاب و منطقی. تعامل با جامعه را از طریق نوشته‌هایم تقویت می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا