اقتصادی

ساخت سایت با گوشی/ آسان‌ترین و سریع‌ترین راه ساخت وب‌سایت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش کسب و کار خبرگزاری مل، ممکن است تصور کنید که ساخت یک وب سایت به کامپیوتر، لپ تاپ و غیره نیاز دارد. تجهیزات خودشه. اما امروز می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که برخلاف تمام این باورهای سخت، می توانید در هر زمان و هر مکان با استفاده از تلفن همراه خود یک وب سایت برای خود ایجاد کنید. از تلفن همراه خود برای ساختن یک وب سایت کم هزینه در زمان کوتاه استفاده کنید، به همین سادگی!

امروزه گوشی های هوشمند به ابزاری تبدیل شده اند که همه صاحب آن هستند. برای این منظور، افراد بیشتری از تلفن همراه برای مرور وب سایت ها در اینترنت استفاده می کنند. زیرا بدون محدودیت می توان از آن استفاده کرد و تقریبا همه کارهای مربوط به فضای مجازی از طریق این گوشی انجام می شود. این مشکل شرایطی را ایجاد می کند که طراحان وب یا کسانی که قصد دارند یک وب سایت داشته باشند، یک وب سایت بسازند ( portal.ir/website) خود را از طریق تلفن به دلیل مزایای فراوان آن.

آیا می توانید یک وب سایت با تلفن همراه بسازید؟

در ابتدا ممکن است فکر کنید که ساخت وب سایت از طریق تلفن همراه غیرممکن است. این ایده در بین اکثر مردم بسیار رایج است. حتما دیده اید که برای ساخت وب سایت به یک شرکت طراحی سایت یا یک فرد فعال در این زمینه مراجعه می کنند و یا خود شخص در حال گذراندن دوره آموزشی طراحی سایت می باشد. در این صورت از کامپیوتر و زبان های برنامه نویسی برای ساخت سایت استفاده می کنند.

همانطور که می دانید دنیای فناوری که طراحی سایت یکی از میلیون ها شاخه آن است بسیار گسترده است. فناوری هایی که در این زمینه وجود دارد به سرعت در حال تغییر و توسعه هستند. امروزه تکنولوژی در حال پیشرفت است تا هر جنبه ای از زندگی را تا حد امکان ساده کند.

ساخت وب سایت نیز از این قاعده مستثنی نیست. همانطور که قبلا ذکر شد، می دانید که طراحی یک وب سایت توسط خودتان با نوشتن همه این کدهای برنامه نویسی بر روی رایانه شما کار ساده ای نیست، بلکه به فردی ماهر در این زمینه نیاز دارد. این امر برای کسانی که می خواهند وب سایتی برای کسب و کار خود بدون هیچ پیش زمینه ای در این زمینه ایجاد کنند واضح است.

تکنولوژی امروز راه حلی را ارائه کرده است، نه تنها بدون هیچ پیش زمینه برنامه نویسی، بلکه می توانید وب سایت خود را فقط با گوشی در دست و بدون استفاده از کامپیوتر داشته باشید.

چرا ساخت وب سایت با تلفن همراه انتخاب مناسبی است؟

هنوز افرادی هستند که کامپیوتر یا لپ تاپ ندارند و تنها وسیله هوشمندشان تلفن همراهشان است. این طبیعی است برای افرادی که قصد دارند از خانه شروع به کسب درآمد کنند، از یک طرف، آنها نمی توانند هزینه زیادی را برای خرید یک لپ تاپ برای یادگیری نحوه ایجاد یک وب سایت خرج کنند. از طرفی قیمت برون سپاری طراحی وب سایت نیز برای آنها بالاست. تنها گزینه آنها استفاده از تلفن است.

گرفتن عکس و ویرایش آنها با برنامه های ساده و متنوع موجود، تایپ در حال حرکت، پاسخگویی و مدیریت شخصی از جمله کارهایی است که وب سایت شما باید در طول زمان انجام دهد. از آنجا که استفاده از تلفن همراه برای اکثر افراد آسان است، بنابراین استفاده از تلفن همراه برای ایجاد یک وب سایت احتمالاً اولویت اول آنها است.

ساخت وب سایت با تلفن همراه / ساده ترین و سریع ترین راه برای ساخت وب سایت

راه حل هایی برای ساخت وب سایت با استفاده از گوشی های هوشمند

از برنامه استفاده کنید

با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید گزینه های ایجاد وب سایت با استفاده از گوشی خود را مشاهده کنید. استفاده از اپلیکیشن های مختلف توسعه یافته یکی از راه حل هایی است که می توانید از آن بهره ببرید. اما مشکل اینجاست که این اپلیکیشن ها ویژگی های حرفه ای را که وب سایت های دارای دانش کدنویسی ارائه می دهند را ندارند.

یکی از محدودیت‌های این اپلیکیشن‌های موبایل این است که شما فقط می‌توانید از ویژگی‌های اولیه به صورت رایگان استفاده کنید. برای بهره مندی از ویژگی های اضافی مورد نیاز برای توسعه وب سایت، باید نسخه پولی آنها را دریافت کنید.

با این حال، اگر انتظار دارید یک وب سایت شخصی ساده داشته باشید که در آن فقط بتوانید فعالیت های ساده و پیش پا افتاده انجام دهید، این برنامه ها نیازهای شما را برآورده خواهند کرد. به عنوان مثال، طراحی یک فروشگاه اینترنتی ( https://www.portal.ir/ecommerce) این گزینه به خودی خود هیچ کمکی به شما نمی کند.

سازنده وب سایت

یکی دیگر از راه حل های بسیار موثر و کاربردی که به شما پیشنهاد می شود استفاده از سرویس سایت ساز است.با استفاده از وب سایت هایی که خدمات سازنده وب سایت را ارائه می دهند مانند پورتال سازشما امکانات ضروری زیادی خواهید داشت که برای هر نوع وب سایتی باید به راحتی در گوشی شما در دسترس باشد. استفاده از سرویس سازنده سایت مانند طراحی یک وب سایت حرفه ای با استفاده از گوشی هوشمند بدون دانش برنامه نویسی است.

ویژگی های پورتال ساز در طراحی وب سایت موبایل

پورتال ساز با ارائه قالب های مختلف برای هر نوع وب سایتی که قصد ایجاد با تلفن همراه خود را دارید، گزینه های زیادی برای داشتن یک وب سایت زیبا و کاملا کاربردی ایجاد می کند. این امر تنها با ثبت نام در پورتال و بهره مندی از خدمات رایگان و ساده آن امکان پذیر است. می توانید با کمترین هزینه ساخت وب سایت را با تلفن همراه تجربه کنید.

یکی از ویژگی های دیگر ضروری برای ایجاد یک وب سایت تلفن همراه، حالت واکنش گرا است. با توجه به اندازه های مختلف صفحه نمایش موبایل و کامپیوتر، نمایش عناصر وب سایت ممکن است به هم ریخته به نظر برسد. سازندگان پورتال نیز با ارائه گزینه های واکنش گرا برای طراحی های موبایل، این مشکل را حل کرده اند.

هم اکنون می توانید با مراجعه به سایت www.portal.ir یا با شماره تلفن 02163404 (داخلی 2) از طریق تلفن همراه خود به وب سایت خود دسترسی پیدا کنید. طراحی سایت آنلاین با پورتال انجام دادن.

این مطلب یک آگهی است و خبرگزاری آنلاین در مورد محتوای آن اظهار نظری نمی کند.

دکمه بازگشت به بالا