عمومی

در چه سایت هایی می توان رپورتاژ آگهی ثبت کرد؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]منابع درج رپورتاژ زیادی جهت خرید رپورتاژ آگهی به نقل از متخصصین فروش رپورتاژ آگهی آی آر سوشال توسط شما وجود دارند که برخی از آنها عبارتند از:

درج رپورتاژ در سایت های خبری
درج رپورتاژ در سایت های مجله ای و سرگرمی
درج رپورتاژ در سایت های تخصصی
درج رپورتاژ در وبلاگ های قدرتمند و فعال پارسی
درج رپورتاژ در سایت های دانشگاهی
هر کدام از منابع فوق ویژگی‌های خاص خود را دارا هستند و در مواردی همچون هزینه ثبت، میزان اثرگذاری، سرعت اثرگذاری و مدت زمان ماندگاری تفاوت دارند. با توجه به استراتژی که در نظر دارید می‌توانید یکی از سرویس های انتشار رپورتاژ (یا سرویس های لینک سازی) آی آر سوشال را انتخاب و سفارش دهید.

گرچه رپورتاژها انواع دیگری نیز دارند و همچون رسانه های سمعی و بصری همچون رادیو و تلویزیون، پیام ها و بیلبوردهای سطح شهر، زیرنویس های بازرگانی در فیلم ها، تلویزیون و… نمونه ای از رپورتاژ آگهی هستند. از آنجایی که هدف اصلی ما رشد جایگاه سایت و مبحث سئو بوده، تمرکز اصلی بر روی اشکال رایج تر رپورتاژ آگهی همچون ثبت آگهی های متنی و تصویری و… در سایت ها، وبلاگ ها و رسانه های مشابه می باشد. توجه داشته باشید که رپورتاژها می توانند به همراه تصاویر یا فیلم نیز در سایت ها انتشار یابند.

هزینه، تعرفه و قیمت خرید رپورتاژ آگهی چقدر است؟
جهت سفارش رپورتاژ آگهی می توانید بر روی لینک زیر کلیک کرده و پس از مشاهده و بررسی سرویس های ارائه شده، سرویس موردنظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید. در صورتی که نیازمند دریافت مشاوره هستید، تیم پشتیبانی آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان خواهند بود.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا