برترین های کار و کسبعلمی و پزشکی

سرم طلا از کجا تهیه کنیم

سرم طلا لاکچری کوین یا همان سرم مرطوب کننده لاکچری کوین از بهترین موجود در بازار به حساب می‌آید. علت پرطرفدار بودن این سرم استفاده از سه ماده بسیار تأثیرگذارومفید برای پوست مانند هیالورونیک اسید، کلاژن و طلای ۲۴ عیار است. ترکیبات فوق‌العاده به کاررفته دراین سرم موجب، رطوبت رسانی بالا، شفافیت و صافی پوست می‌شود.

از جمله مزایای سرم طلا لاکچری کوین «Luxury Coin» می‌توان به رفع چین و چروک پوست و رفع تیرگی زیر چشم و پف اطراف چشم اشاره کرد. شما عزیزان می‌توانید این محصول بی‌نظیر را از فروشگاه با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تهیه و خریداری نمایید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی دقیق‌تر و جامع‌تر از این محصول و قیمت سرم طلا لاکچری کوین بپردازیم. سرم طلا لاکچری کوین در حجم 20 میل یک محصول مراقبتی پوست به شمار می‌آید. این محصول با تم و ظاهری به رنگ سفید طراحی شده است. همچنین این سرم تحت لیسانس کشور فرانسه بر طبق استانداردهای اروپایی بوده و بسته‌بندی‌ آن در ایران انجام می‌شود.

ویژگی سرم طلا لاکچری کوین

سرم طلا لاکچری کوین  از ترکیباتی همچون طلای 24عیار و خالص، میزان بالای کلاژن ،هیالورونیک اسید و ویتامین‌های دیگری تشیکل شده است. این ترکیبات بی‌نظیر موجب می‌شود تا رطوبت کافی به پوست رسیده و حفظ شود. طلای به کار برده شده در این محصول از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و آن را صاف و یکدست جلوه می‌دهد. در واقع طلای موجود در این محصول از جنس کلوئیدی است که به صورت ذرات بسیار ریز در آن می‌باشد.

کوچک بودن ساختار این ماده باعث می‌شود تا مواد آن به راحتی به لایه‌های درونی پوست نفوذ کند و تأثیرات خود را سریع‌تر و عمیق‌تر بر پوست بگذارد. همچنین این سرم می‌تواند به راحتی خشکی پوست را رفع کند. با این عمل به مرور زمان کدری و ماتی پوست نیز از بین می‌رود. این محلول تقویت مژه لاکچری کوین موجب تحریک و تقویت جریان خون در لایه‌های داخلی پوست می‌شود. این خاصیت باعث می‌شود تا از بروز مشکلات پوستی مانند آکنه، بثورات پوستی، واکنش‌های آلرژیک و… که ممکن است توسط لوازم آرایشی برروی پوست ایجاد شود، جلوگیری کند.

با استفاده از کلاژن موجود در این سرم، پوست شما خاصیت ارتجاعی پیدا می‌کند و با انجام فرآیند جوانسازی، پوست‌تان جوان‌تر می‌شود. با گذر زمان و بالا رفتن سن، کلاژن طبیعی پوست کم می‌شود واین روند ادامه دار خواهد بود تا جایی که پوست کدر شده و چین و چروک‌های سطحی وعمقی بر روی پوست ظاهر می‌شوند. استفاده مداوم این سرم موجب می‌شود، تا کلاژن موجود در پوست همواره حفظ شود و بدین ترتیب ایجاد چین و چروک و ماتی پوست سالها به تعویق بیافتد.

ماده هیالورونیک اسید موجود در این محصول پوست را آبرسانی کرده و رطوبت آن را حفظ می‌کند. به این معنی که این ترکیب می‌تواند پوست را سفت و حجیم‌‌تر کند و ظاهری شفاف به آن ببخشد. مزایای سرم طلا مرطوب کننده پوست «Luxury Coin» سرم مرطوب کننده لاکچری کوین به دلیل خواص بسیاری که دارد، بسیار محبوب و پرطرفداراست. این سرم اثرات و نتایج فوق‌العاده‌ای را برای مصرف کنندگان خود داشته است. که در زیر به برخی از مزیت‌هایی که این سرم در پی دارد، اشاره کرده‌ایم:

  • حفاظت از پوست در برابر آفتاب سوختگی و اشعه نور خورشید
  • لطافت ، نرمی و صافی پوست
  • رفع التهابات پوستی
  • رفع جوش و جای جوش
  • رفع چین و چروک پوست
  • ترمیم و جوانسازی سلول‌های پوستی
  • رفع تیرگی زیر چشم و پف اطراف چشم
  • بهبود گردش خون در بافت لایه میانی پوست (درم)
  • محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد
  • درخشان کننده و شفاف کننده پوست

با استفاده از این محصول علاوه بر مراقبت از پوست می‌توانید عارضه‌های سطح پوست و اطراف چشم را رفع کنید. ما به شما این سرم بینظیرلاکچری کوین را پیشنهاد می‌دهیم، تا بتوانید با یک محصول بیشترین بهره را جهت رفع نیازهای پوستی خود ببرید.

روش استفاده از سرم طلا لاکچری کوین

برای آگاهی از روش صحیح استفاده از این محصول لازم است، به نکاتی که در زیربه آن اشاره شده است توجه کافی را داشته باشید:

  1. ابتدا صورت خود را با یک شوینده مناسب پوست تمیز کنید.
  2. سپس صوت خود را با یک حوله یا پارچه نرم تمیز، خشک کنید.
  3. در مرحله آخر چند قطره به مقدار کافی روی پوست یا دست خود بریزید و سپس دو دقیقه بر روی سطح پوست ماساژ دهید تا خوب جذب شود.
  4. می‌توانید سرم طلا لاکچری کوین را در دو نوبت صبح و شب مورد استفاده قرار دهید.

نکته: این سرم را در دمای اتاق و به دوراز نورمستقیم خورشید نگه‌دارید. از آنجایی که محصولات لاکچری کوین فرانسوی می‌باشد قیمت آن‌ها نیز بر اساس ارز جهانی یعنی دلار محاسبه خواهد شد. از این رو بر اساس نوسانات ایجاد شده در ارز، قیمت محصولات لاکچری کوین نیز تغییر خواهد کرد. در هنگام خرید آنلاین سرم طلا Luxury Coin  به این نکته دقت کنید که در مراکز معتبر و قانونی مانند فروشگاه آقای بیز که دارای مجوز رسمی، نماد اعتماد الکترونیک و آدرس ثابت می‌باشد ثبت سفارش دهید. همچنین به این موضوع توجه داشته باشید که اگر شاهد قیمت ریمل لاکچری کوین از این محصول بودید، احتمال کلاهبرداری و تقلبی بودن این محصول بسیار زیاد است. با خرید از فروشگاه مطمئنی مانند آقای بیز، می‌توانید از خود در برابر دام افراد سودجو مراقبت کنید. پرسش‌های متداول آیا سرم طلا لاکچری کوین اصل وجود دارد؟ در فروشگاه‌های معتبر مانند بیز، این محصول به صورت اصل عرضه می‌شود.

سرم طلا لاکچری کوین را از کجا تهیه کنیم؟

این سرم بی‌نظیر را می‌توانید به راحتی و در سریع‌ترین زمان ممکن از فروشگاه آقای بیز تهیه و خریداری نمایید. سرم ضد چین و چروک طلای صورت 24 عیار گلدزن یکی از بهترین سرم پرایمر که می توانید  به عنوان پرایمر  قبل از آرایش استفاده کنید . این سرم به دلیل ترکیباتی که دارد سریع جذب پوست می شود،سرم ضد چین و چروک صورت کلاژن سازی در پوست را تحریک می کند.ذراتی که در این سرم وجود دارد باعث نوسازی سلول های پوست می شود. گردش خون را در پوست را افزایش می دهد که امر باعث انرژی دادن به سلول های پوستی می شود. دارای ذرات ورق طلا ک حالت شاین دارد. این  شما را نرم و لطیف میکند و روی پوست احساس سنگینی ندارد. نکته : اگه دوست ندارید دونه های طلاییش روی صورتتون مشخص باشه همون اول که زدید با انگشت بردارید. این سرم طلای صورت باید باید جذب صورتتون بشود به همین خاطر بعد از استفاده بلافاصله صورتتون رو نشورید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا