سرم ویتامین سی پریم ارزان قیمت

احتمالا وقتی احساس سرماخوردگی می‌کنید، به سراغ ویتامین C می‌روید. اما آیا می‌دانستید که این ویتامین می‌تواند پوست‌ صورت‌تان را روشن کند، لکه‌های تیره را از بین ببرد و از پیری زودرس پوست جلوگیری کند؟ در مقاله‌ی امروز دیجی‌کالا مگ، شما را با هر آنچه که باید درباره‌ی سرم ویتامین C بدانید آشنا می‌کنیم، از جمله فواید، نحوه‌ی استفاده و عوارض جانبی احتمالی. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

اگرچه احتمالا از طریق رژیم غذایی ویتامین C دریافت می‌کنید، اما هیچ راهی برای تضمین اینکه ویتامین مستقیما به پوست برسد وجود ندارد. به همین دلیل، امروزه بسیاری از تولیدکنندگان ویتامین C را به‌شکل سرم روانه‌ی بازار کرده‌اند. استفاده از سرم‌ یک راه‌ی مؤثر برای بهره‌مندی از فواید ویتامین C است

سرم ویتامین سی پریم، یک محصول بی‌نظیر و به شدت با کیفیت از برند پرایم است. ویتامین سی، ویتامینی محلول در آب است که دریافت آن به صورت موضعی، اثربخشی فوق‌العاده بر روی پوست دارد. این محصول حاوی اکسیدانی است که نقش موثری در تحریک کلاژن سازی پوست داشته و در استحکام و انعطاف پذیری پوست موثر است.

خاصیت آنتی اکسیدانی سرم پریم، سبب ترمیم و بازسازی پوست شده و منجر به کاهش علائم پیری می‌شود. از جمله خواص بی‌نظیر این محصول پرطرفدار، کاهش لک های پوستی،سوختگی و کک و مک می‌باشد. این محصول قادر است التهابات ناشی از آفتاب سوختگی را ترمیم و بهبود بخشد. سرم ویتامین سی پریم، بهترین گزینه برای افرادی است که خواهان پوست یکدست، شفاف ودرخشان هستند.

این محصول با دارا بودن روغن آرگان، عصاره چای سبز، عصاره رز و پرتقال و گریپ فروت، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین کرده و از دهیدراته شدن آن جوگیری می‌کند. آبرسانی به پوست موجب حفظ جوانی و شادابی آن می‌گردد. سرم ویتامین سی پریم و سرم تقویت مژه کوین با قیمت مناسب و کیفیت فوق‌العاده از فروشگاه اینترنتی بیز استار  قابل خریداری است.

ویتامین

مزایای سرم ویتامین سی پریم

همانطور که می‌دانید کلاژن اگر به میزان لازم و مطلوب تولید شود، سبب قوام و استحکام بافت پوست می‌شود. سلامت عمیق پوست وابسته به روند کلاژن‌سازی پوست است. اما با افزایش سن، روند ساخت کلاژن به مرور زمان کاهش پیدا می‌کند. ویتامین C موجود در سرم ویتامین c پریم سبب می‌شود تا کلاژن بیشتری تولید شود و بافت پوست، جوان و‌ شاداب بماند. ویتامین c موجود در سرم ویتامین سی پرایم همچنین می‌تواند به بهبود آسیب‌های ناشی از تابش مستقیم خورشید به پوست صورت و دست‌ها کمک کند و این آسیب‌ها را ترمیم کند.

ویژگی‌های سرم ویتامین C پریم

  • دارای ویتامین E، گریپ فروت، چای سبز، روغن آرگان و عصاره‌های رز
  • آبرسان عمیق پوست
  • دارای خاصیت جوان کننده و شاداب کنندگی پوست
  • الاستیته کردن پوست
  • افزایش استحکام و قوای بافت آسیب دیده پوست
  • رطوبت رسانی عمقی پوست

روش استفاده صحیح

ابتدا پوست صورت خود را از هر گونه لوازم آرایش، مرطوب کننده و یا حتی کرم‌های صورت معمولی پاک کنید‌. به هنگام استفاده از این محصول پوست باید خشک باشد‌. به مقدار مطلوب از سرم ویتامین سی پریم برای دور چشم را بر روی نواحی مورد نظر پوست خود بمالید و سپس ماساژ دهید تا جذب پوستتان شود. برای نتیجه گیری بهتر، صبح و شب این کار را تکرار کنید. پوست صورت همواره در معرض آلودگی ها، اشعه مضر نور خورشید و لوازم آرایشی قرار دارد که این عوامل به همراه عواملی همچون افزایش سن، تغییرات هورمونی، بارداری و عدم مراقبت درست از پوست، موجب ایجاد لک، تیرگی، چین و چروک و سایر مشکلات پوستی خواهند شد. خرید نظیر سرم ها و استفاده از آنها، کمک می کند پوستی روشن و شفاف داشته باشید. سرم های پوستی به دلیل داشتن بافت ریز مولکولی، جذب سریع تر و عمیق تری خواهند داشت. در ادامه با معرفی سرم ویتامین سی پرایم با ما همراه باشید.

معرفی سرم روشن کننده پرایم مدل C-Prime حجم 30 میلی لیتر

سرم روشن کننده پرایم برای انواع پوست طراحی شده و حاوی ویتامین C و عصاره های چای سبز، کاکادو، پرتقال، روغن آرگان، رز وحشی، گل عینک و گریپ فروت است. سرم ویتامین سی پرایم برای لک به سرعت جذب پوست می شود و بدون ایجاد اثر چربی، موجب افزایش سنتز کلاژن پوست، جلوگیری از پیری زودرس آن، خنثی سازی رادیکال های آزاد و رطوبت رسانی به پوست خواهد شد و به دلیل داشتن خاصیت روشن کنندگی، برای افراد دارای کک و مک بسیار مناسب است.

ایجاد ظاهری سالم، شاداب و جوان، مقابله با خستگی، چروک پوست، استرس، تقویت و سفت کنندگی پوست دیگر اثرات استفاده از سرم روشن کننده پرایم مدل C-Prime است. این دارای محفظه شیشه ای پمپی بوده و با داشتن خاصیت شفاف کنندگی، می تواند در درمان لک های ناشی از افزایش سن، اسکار و جوش کمک کننده باشد.روش استفاده: روزی 2 بار پس از تمیز کردن پوست، مقدار کافی از سرم ویتامین C پرایم را بر روی نواحی صورت و گردن مصرف نمایید.

در سال 1396 توسط لابراتوار دکتر اخوی، با هدف تولید محصولات با کیفیت پوستی و مراقبت ویژه از پوست راه اندازی شد. محصولات این برند از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده اند و با داشتن استاندارد بالا، مورد تایید پزشکان و متخصصان پوست و مو هستند. شما می توانید برای خرید ریمل کوین از طریق این صفحه در سایت بیز استار اقدام فرمایید.

ویژگی های سرم ویتامین سی پرایم برای لک

  • مخصوص صورت و گردن
  • مناسب برای انواع پوست
  • جوان کننده، تقویت کننده
  • سفت کننده، روشن کننده
  • از بین برنده لک و تیرگی
  • درمان لک های ناشی از افزایش سن، اسکار و جوش
  • افزایش دهنده سنتز کلاژن پوست
  • از بین برنده چروک و علائم پیری
  • عدم ایجاد اثر چربی، جذب سریع
  • رطوبت رسانی عمیق پوست
  • ایجاد ظاهری سالم و شاداب
  • مقابله با خستگی، پیری پوست و استرس
  • شفاف کننده پوست های کدر
  • حاوی ویتامین C و عصاره های چای سبز، کاکادو، پرتقال، روغن آرگان، رز وحشی، گل عینک و گریپ فروت
  • محافظ DNA سلولی در برابر رادیکال های آزاد
  • کشور مبدا برند ایران
  • صادر کننده مجوز سازمان غذا و دارو

قیمت سرم ویتامین سی پرایم

هنگام انتخاب ، داشتن قیمت مناسب در کنار کیفیت بالا معیار مهمی به شمار می رود. فروشگاه اینترنتی بیز استار، محصولات آرایشی بهداشتی متنوعی را با تضمین اصالت و کیفیت، به همراه بهترین قیمت ارائه کرده است و شما می توانید در این صفحه، قیمت سرم ویتامین سی پرایم و قیمت سایه چشم را مشاهده نموده و از طریق لینک خرید، آن را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

محصولات مرتبط

با رفع و کاهش لکه‌های رنگی پوست و جلوگیری از ایجاد لکه‌های جدید، پوست را به صورت عمقی مرطوب می‌کند. با عصاره شیرین بیان و سدیم لاکتات موجود در ترکیباتش، پوست را روشن می‌کند و خاصیت آنتی اکسیدان قوی نیز دارد. مناسب پوست‌های خشک و حساس است و  pH پوست را تنظیم می‌کند.

 

دکمه بازگشت به بالا