عمومی

سقف شیروانی مدرن و نحوه نصب آن

برای اجرای سقف کاذب گریلیوم از زیرسازی فولادی استفاده میشود. این نوع نما برای محیط های خاص به کار میرود و میتوان نورپردازیهای زیبایی را در آن ایجاد کرد. تاسیسات مختلف پشت سقف کاذب گریلیوم پنهان میشوند و نمایی لاکچری و زیبا به محیط میدهند. سقف کاذب از نوع گریلیوم را میتوان با دیگر سقفهای کاذب نیز ترکیب کرد. همه چیز بستگی به سلیقه شما و طراح داخلی خانه تان دارد. یکی از اولین انواع سقف کاذب که در کشور ما به کار گرفته شد، نوع رابیتس است.

ساختن یک خانه مدرن چندان هم کار ساده ای نیست، باید از سبکهای قدیمی که در ساختمان سازی استفاده میشد دست بردارید و از سازه های مدرن استفاده کنید. انواع سقف کاذب این روزها در سازه های جدید و شیک به کار میرود. تنوع در مصالح ساختمانی و نحوه اجرای سقف شیروانی باعث میشود تا ساختمانهایی با طراحی متفاوت بتوانید ایجاد کنید و از خانه های یک دست که دارای سقفی ساده و صاف هستند دست بردارید.

سقف کاذب نه تنها باعث میشود تا طراحی زیباتری را برای خانه خود تدارک ببینید بلکه تاسیسات زیادی که در این قسمت به کار میرود را کاملاً میپوشاند. همچنین میتوانید نورپردازی، گچ بری، طراحی و سیستمهای سرمایش و گرمایش و حتی دوربینهای مداربسته را هم در این سقف زیبا اجرا کنید.

برگه های رابیتس که از میلگرد و نبشی برای آن استفاده میشود. برگه های رابیتس به طراح داخلی این امکان را میدهد تا هر نوع طراحی را در سقف ایجاد کند و به کمک لایه های رابیتس سقفی شیک و مدرن به وجود آورد. احتمالاً شما هم پی وی سی را میشناسید و از این مصالح پرکاربرد اطلاعاتی دارید. پی وی سی برای اجرای سقف کاذب نیز به کار گرفته میشود. دو نوع سقف کاذب وجود دارد که میتواند کارایی بسیار بالایی در سازههای امروزی و مدرن داشته باشد. به علت این که پی وی سی نسبت به رطوبت مقاومت بالایی دارد، میتوان آن را در هر شرایط آب و هوایی به کار برد.

این کناف دو مدل ساده و دکوراتیو دارد که نوع دکوراتیو آن به طراح داخلی امکان ایجاد طرحهای زیبا و متنوع را میدهد. از نوع سقف کاذب متحرک کناف در ساختمانهایی که از تاسیسات مختلف مانند نورپردازی و غیره در زیر سقف استفاده میشود، بهره میبرند.

جنس این پروفیل گالوانیزه است و به صورت ثابت نیستند و میتوان آنها را با دست از هم جدا کرد و تاسیسات زیر آنها را مورد بررسی قرار داد. این نوع کناف به نام مشبک نیز خوانده میشوند. یکی از جذابترین انواع سقف کاذب را میتوانید در این دسته ببینید. سقفهای بازی که از حفره های مربعی شکل تشکیل شده است و جنس آن از آلومینیوم است.

با شرکت ویلا سقف همراه باشید تا مدلهای مختلفی از سقف کاذب که طراحی داخلی خانه تان را متحول میکنند برای شما بررسی کنیم. یکی از متداولترین انواع سقف کاذب که در ساختمانهای امروزی مورد استفاده قرار میگیرند، سقف کاذب کناف است که در دو نوع ثابت و متحرک دسته بندی میشود. برای ساخت سقف کاذب ثابت از نوع کناف از پنلهای سیمانی یا گچی استفاده میشود و برای زیرسازی آن از پروفایلهای فولادی و سبک استفاده میشود.

کناف، ماده شناخته شده ای برای سقفهای کاذب است. به جرات میتوان گفت که با طراحی و اجرای سقفهای کاذب در ویلا و آپارتمان، یک نمای منحصر به فرد را به اجرا میگذارید. نورپردازی، عنصری است که میتواند نمای انواع سقف کاذب را دو چندان زیباتر سازد. در ادامه این مطلب درباره طراحی انواع سقف کاذب در ویلا و آپارتمان صحبت می کنیم و اشاره ای نیز به مواد مورد استفاده در این طراحی ها خواهیم داشت.

دامپا قابل شستشو است و رنگ پودری الکترواستاتیک بر روی آن به ضخامت مناسب قرار داده شده است. سپس رنگ مایع نیز آن را مقاومتر کرده است. از این نوع سقف کاذب برای زیباتر کردن محیط و داشتن خانه ای مدرن با هزینه ای مناسب استفاده میشود. یکی از مصالح ساختمانی که اخیراً مورد توجه قرار گرفته است.

انواع سمنت برد است که خود به دسته های مختلفی تقسیم بندی میشود. صفحه های سیمانی که با استفاده از الیاف و فیبرهای مختلف وزن آن سبکتر شده است در اجرای انواع سقف کاذب به کار گرفته میشود. سمنت بردها دارای مقاومت بالایی در برابر رطوبت و حرارت هستند و طرحهای مختلفی از آنها در بازار وجود دارد که باعث میشود تا بتوان طراحی متناسب با محیط را به کمک آنها رقم زد.

دکمه بازگشت به بالا