اقتصادی

شهرداری‌ها از مجهزترین آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استفاده کنند

patc / اردبیل فرماندار اردبیل گفت: شهرهای استان باید از قابلیت های آزمایشگاه فناوری و مکانیک خاک که توسط سازمان های تعاونی و بخش خصوصی اجرا و بهره برداری شده استفاده کنند.

اکبر بهنامجو در مراسم افتتاح آزمایشگاه فناوری مکانیک خاک موسس سازمان تعاون استان اردبیل اظهار داشت: طبق آیین نامه سازمان تعاون شهرداری ، این مجموعه باید از نظر فنی ، عمرانی بهترین پشتیبانی خدمات را به شهرداری ارائه دهد. و مدیریت اداری. منطقه سازمان و کارهای ارزشمند.

وی لزوم اجرای پروژه های عمرانی با کیفیت بالا و عمر طولانی را یادآوری کرد و خاطرنشان کرد: در زمینه های بتنی و آسفالت همه ما به تولید محصول با کیفیت بالا جهت افزایش عمر پروژه های عمرانی و جلوگیری از هزینه های اضافی در این زمینه نیاز داریم.

شهردار اردبیل گفت: این رویه می تواند به حفظ خزانه ، افزایش درآمد شهرداری و به نوعی رضایت مردم از بهره برداری از پروژه توسعه کمک کند.

بهنامجو افزود: امروز ما در حال همکاری با بخش خصوصی در سازمان همکاری شهرداری برای راه اندازی مجهزترین آزمایشگاه فنی یعنی مکانیک خاک هستیم. بخش خصوصی قطعاً در تلاش است تا از این آزمایشگاه برای ارائه خدمات با کیفیت استفاده کند.

وی اعلام کرد که سرمایه گذاری برای این پروژه 150 میلیارد ریال بوده است و ادامه داد: “ما در استان اردبیل اهمیت زیادی به کیفیت پروژه می دهیم و آن را به عنوان یکی از م componentلفه های اصلی ارائه خدمات ساختمانی در نظر می گیریم. پروژه های ساختمانی با کیفیت بالا و توانایی های آنها. آزمایشگاه “بیایید نگاهی به عملکرد خوب در این زمینه بیندازیم.

بهنامجو سخنان مهربانانه مدیران شرکت ، یعنی راه اندازی آزمایشگاه های دیگر در شهرهای بزرگ را ذکر کرد. وی گفت: “ما امیدواریم که سال آینده ، به منظور ایجاد شغل ، افزایش ظرفیت تولید و اجرای پروژه های ساختمانی ، آزمایشگاه های مجهز دیگری ایجاد شود و شهرداری های استان از ظرفیت خود فراتر روند.” از گذشته استفاده کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا