ورزشی

شوک به سردار آزمون: محرومیت از 6بازی بزرگ

به گزارش خبرگزاری patc؛سردار آزمون نخستین بازی خود در سال 1403 را روز دوم فروردین ‌ماه با پیراهن تیم ملی ایران انجام داد که در مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 مقابل ترکمنستان در ترکیب قرار گرفت و گل دوم را با فرار از پشت محوطه جریمه و شوت بغل پای زمینی به ثمر رساند، اما اتفاق تلخی قبل از پایان نیمه اول برای او رخ داد که منجر به مصدومیت و دوری یک ماهه او از میادین شد.

در گزارش ورزش سه آمده است:این ستاره خط حمله تیم ملی ایران که آمادگی بالایی در ماه‌های اخیر داشت و در دیدار مقابل ترکمنستان و پرتلاش هم ظاهر شده بود، در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول بخاطر مصدومیت از زمین بیرون رفت ولی شدت مصدومیت او موجب شده تا علاوه بر غیبت در دیدار برگشت برابر ترکمنستان، 6 جدال بزرگ باشگاهی را هم از دست بدهد.

2003856

سردار آزمون که پس از نمایش موفق در جام ملت‌های آسیا و تغییر سرمربی در آ اس رم و حضور دنیله ده‌روسی شرایط بهتری را تجربه کرد و سه بار شانس حضور در ترکیب را در رقابت‌های سری آ و لیگ اروپا را به دست آورد، حالا در بدترین زمان که در اوج آمادگی قرار داشت، با مصدومیت مواجه شد تا در رقابت‌های بزرگ باشگاهی از روی سکوها نظاره‌گر مسابقات جالورسی باشد.

مهاجم ایرانی رم که موفق شده دو گل در سری آ به ثمر رساند، با مصدومیت از ناحیه همسترینگ در مسابقه تیم ملی مقابل ترکمنستان، حداقل یک ماه از میادین دور خواهد بود که این شرایط موجب شده تا حداقل در چهار مسابقه لیگ ایتالیا و دو دیدار حساس لیگ اروپا غایب باشد.

2003857

رم نخستین بازی خود پس از فیفا دی را روز سیزدهم فروردین ‌ماه در هفته سی‌اُم سری آ ایتالیا مقابل لچه برگزار می‌کند که سردار آزمون بخاطر آسیب دیدگی در این دیدار حضور ندارد ولی پس از آن هم رقابت‌های حساس دیگری را از دست داده که مهم‌ترین آن دربی دلاکاپیتاله و دو جدال اروپایی برای میلان است.

سردار آزمون بخاطر دوری حداقل یک ماهه از میادین، در چهار مسابقه مقابل لچه، لاتزیو، اودینزه و بولونیا در سری آ ایتالیا و دو دیدار رفت و برگشت برابر آ ث میلان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا حضور ندارد که این شرایط، بدترین اتفاق برای ستاره ایرانی است، چراکه او امیدوار بود با آمادگی اخیرش دوباره به ترکیب جالوروسی برسد و خودی نشان بدهد.

۲۵۱ ۲۵۱

کارگروه خبری مطالب ورزشی

با داشتن علاقه‌ی عمیق به ورزش و تجربه در زمینه‌ی نوشتن ورزشی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی تحلیل‌ها و نقد‌های دقیق و جذاب درباره‌ی تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. همراهی با من را بپذیرید و دنیای ورزش را از زوایای جدیدی بشناسید.
دکمه بازگشت به بالا