علمی و پزشکی

علائم عمده دستگاه گوارش جدید / اثرات پیشرفت بیماری

رئیس بخش بیماری های عفونی بیمارستان مسیح دانشوری ، با بیان اینکه ویروس کرونا به طور همزمان افرادی را که با آن زندگی می کنند شکار می کند ، وضعیت کشور را ضربه جدی به کشور توصیف کرد و مردم را به رعایت سیاست های بهداشتی تشویق کرد.

به گزارش patc ، اظهار نظر در مورد مشکل بیماری های قلبی در کشور ، دکتر پیام طبرسی گفت: تأثیر شیوع ویروس در این کشور به ویژه در تهران از چند هفته گذشته و پس از کاهش اقدامات پیشگیری و ریسک مشهود است.

ویروس های کرونا وارد مرحله جدیدی شده اند

وی در مورد ایجاد سومین نیروی هوایی در کشور اظهار داشت: ویروس کرونا دوباره ظاهر شده است ، بنابراین در دو هفته گذشته با بیمارانی ملاقات کرده ایم که به بیمارستان هایی مراجعه می کنند که شباهت هایی دارند اما خطرناک تر از گذشته هستند.

طبرسی افزایش بیماری های قلبی در کشور در روزهای اخیر را تشریح کرد و افزود: بیشترین تعداد بیمارستان ها از روز اول شیوع تا امروز در ورزشگاه های ICU مربوط به روزهای اخیر است.

تقریباً تمام انتهای تیم های پزشکی بیمار می شوند

وی خواستار رعایت اقدامات بهداشتی با هدف از بین بردن ویروس Covid 19 شد و هشدار داد: “نابود شدن بدترین بیمارستان های کشور تقریباً قطعاً بیماران کرون خواهند بود و در آینده هر تعداد تخت برای درمان این بیماران به ناوگان اضافه می شود.” آنها دریافت خواهند کرد.

طبرسی همچنین با بیان اینکه افزایش قابل توجهی در بیماران کرون که به مراقبت های ویژه نیاز دارند و به دنبال آن تخت های کمتری وجود دارد ، گفت که تعداد بیشتری از بیمارانی که نیاز به بستری شدن در بیمارستان های ICU دارند همچنان به روش کارآمدتری کمک می شوند.

وی افزود: علی رغم اینکه بسیاری از بیمارستان های تهران به خدمات کرونا متصل هستند ، ما همچنان کمبود تخت را تجربه می کنیم که این نشان دهنده اهمیت مقاومت و انعطاف پذیری کشور است.

تأثیر بر حرکت ضرب تاج

وی در مورد اینکه سفر چگونه می تواند تاج عروق و تعطیلات آینده را تحت تأثیر قرار دهد ، به مردم توصیه کرد که برای جلوگیری از شیوع بیماری قلبی و سالم ماندن از سفر خودداری کنند. زیرا اگر افراد بخواهند به شرکت در این رویداد ادامه دهند و مانند هفته های اخیر به راه رفتن ادامه دهند ، تعداد بیماران افزایش می یابد.

وی همچنین از بخشنامه های رئیس دادگستری برای رعایت تعدادی از قوانین ، محدودیت های ترافیکی ، عدم تشکیل جلسات و موارد دیگر درخواست کرد و خواستار رعایت آنها شد.

وی در مورد احتمال افزایش تعداد موارد و افزایش مرگ و میر در هفته های آینده نسبت به این موضوع هشدار داد و گفت: برای به دست آوردن تاج به تلاش بیشتر و رژیم جهادی مردم ، مسئولان و تصمیم گیرندگان نیاز داریم.

نیاز به محدودیت های بیشتر برای بهبود جو

وی با اشاره به اینکه برای بهبود جو محدودیت های بیشتری لازم است ، تأکید کرد: پرسنل پزشکی در حال خستگی و خستگی هستند و تعداد بیماران جدی روز به روز در حال افزایش است و شیوع ویروس رو به زوال است.

به گفته طبرسی ، حفظ روش های آزمایش سلامت باید عمیق تر از همیشه انجام شود تا بتوان بیماری را کنترل کرد و مشکلات کمتری را در زمستان تجربه کرد.

درمان بیماران مبتلا به بیماری قلبی به طرز چشمگیری افزایش یافته است

وی در ادامه با بیان اینکه آمارها نشان می دهد تعداد مرگ ویروس کرونا در ICU بسیار زیاد است ، خاطرنشان کرد: درمان بیماران قلبی در مقایسه با ماه های گذشته دشوارتر است. زیرا بیماران علائم شدیدتر بیماری را تجربه می کنند.

وی در صحبت با افرادی که از این توصیه ها پیروی نمی کنند ، توصیه کرد: لطفاً به تعداد بیماران و تعداد مبتلایان به این بیماری ، به ویژه افراد در معرض خطر توجه کنید.

وی علائم شبه تاج مانند تب ، سرفه و تنگی نفس را نیز ذکر کرد و گفت: از بین رفتن چشایی ، معده ، قلب و اعصاب از دیگر علائم این بیماری است.

طبرسی ادامه داد: تحقیقات در زمینه تهیه واکسن و درمان موثر کرونا همچنان به قوت خود باقی است اما هیچ دارویی برای بهبود بیماری ارائه نشده است. داروهای ضد تومور نیز به کاهش خطر عفونت کمک می کنند ، اما هیچ تاثیری در مرگ ندارند و بعضی از آنها هنوز در حین تحقیقات وجود دارند.

هیچ داروی معجزه آسایی روی زمین وجود ندارد

وی گفت: هیچ بیماری و درمانی برای بیماری های قلبی در هیچ جای دنیا وجود ندارد. “روش های درمانی خط دوم ، مانند آنتی بیوتیک ، در حال اتمام است.” نوع آزمایش با کمک پیشرفت ها و فناوری های اخیر انجام می شود و به نظر می رسد این روش در مقایسه با روش درمان با پلاسما از قدرت و کارآیی بیشتری برخوردار است.

بیماری کروناو جدی نبود

طبرسی با بیان اینکه ویروس مانند آنفولانزا تغییرات عمده ای نداشته است ، ادامه داد: در مورد ویروس ، تاکنون تغییرات عمده ای ایجاد شده که ویروس جدیدی ایجاد کرده است ، اما در مورد تاج ، همه تغییرات فقط تغییر ذهن است.

وی با بیان اینکه تاکنون دومین تغییر عمده تاج در سنگاپور شناسایی شده است ، توضیح داد: متأسفانه این مطالعات کاهش علائم و شدت بیماری را نشان می دهد. اما گزارش ها و گزارش های دیگر از سراسر جهان حاکی از میزان بالای بیماری عروق کرونا ویروس قلب است. این تغییرات باعث تشدید بیماری می شوند. بنابراین گسترش ویروس افزایش یافته است و این منجر به افزایش تعداد عوامل بیماریزا در حال حاضر شده است.

طبرسی قرار گرفتن در معرض آنفولانزا و سایر ویروس های تنفسی را هشداری برای شیوع بیماری عنوان کرد و افزود: به نظر می رسد استفاده از ماسک و رعایت درمان می تواند خطر ویروس کرونا و آنفلوانزا را کاهش دهد.

وی با اذعان به اینكه هم اكنون در وضعیت نامناسبی قرار داریم ، افزود: تعداد موارد و مرگ و میر نسبت به جمعیت كشور نشانگر این است كه این ارقام هنوز به حد قانونی نرسیده اند و باید محدودیت ها و پروتكل ها افزایش یابد. جدی بگیر.

وی با اشاره به اینکه بیماری قلبی “کاملاً با ژنتیک و گروه خونی ارتباط ندارد” افزود: ممکن است شخصی در خط مقدم خدمات درمانی برای بیماران قلبی که از هشت ماه گذشته به این بیماری مبتلا نبودند پیشتاز باشد ، اما نکته این است. این جایی است که کرونا فوراً به دنبال یک گیرنده می رود.

به گزارش روابط عمومی علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی ، طبرسی در پایان تأکید کرد که بهترین راه پیشگیری از عفونت کووید 19 پیشگیری از آن است: “همانطور که در روزهای ابتدایی همه گیری ، بیشتر افراد مبتلا در معرض خطر و افراد مسن هستند ؛ اما این بدان معنا نیست که سلامت دیگران و جوانان تضمین شده است. زیرا در بسیاری از موارد موج سوم بدون شروع بیماری و خطر تحت تأثیر توسعه بیماری از خطرناکترین راهها قرار دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا