اقتصادی

ماندگاری میوه‌ها با یک محصول دانش‌بنیان افزایش یافت

تلاش برای عرضه میوه های خارج از فصل افزایش چشمگیری داشته و شرکت های دانش بنیان مشکل نگهداری این محصولات را حل کرده اند.

به گزارش patc، صادق رحمتی مدیر عامل شرکت دانش بنیان در خصوص رفع این چالش از طریق روکش های مخصوص انواع میوه ها گفت: روکشی برای نگهداری محصولات تازه تولید کرده ایم که روی سطح میوه قرار می گیرد و از نظر بیولوژیکی عمر میوه ها را افزایش می دهد. روی قفسه.”

وی افزود: این محصول دانش بنیان مبتنی بر بیوتکنولوژی می تواند تنفس میوه ها را کاهش داده و در نتیجه ماندگاری محصول را افزایش دهد.بنابراین میوه ها معمولا تا یک هفته قابل نگهداری هستند و با این پوشش می توانند تازه و تازه نگه داشته شوند. سالم به مدت 3 تا 4 هفته

رحمتی گفت: این پوشش در بسیاری از میوه ها و خانه های تابستانی استفاده می شود و از نانوذرات کلسیم ترکیب شده با ترکیبات دیگری که اسیدهای چرب را برمی گرداند، تشکیل شده است.

وی یادآور شد: هدف از تولید این محصول دانش بنیان است و علاوه بر نگهداری در منازل، می توان از آن برای مصارف صنعتی نیز استفاده کرد؛ از سردخانه میوه و باغدارانی که می خواهند میوه ها را از دریا به دریا عرضه کنند، محصولات با کانتینر حمل می شوند. که فقط پوشش بیولوژیکی ساخت ایران می باشد.بخشی از اپلیکیشن.

رحمتی به نقل از معاون علمی رئیس جمهور با بیان اینکه تولید این محصول دانش بنیان تاکنون زمینه اشتغال مستقیم شش نفر را فراهم کرده است، افزود: خدمات و حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به طور موثر بازار دانش را ایجاد کرده است. شرکت های مبتنی بر حمایت و پشتیبانی از محصولات خود حمایت کنند.» امید است سایر بخش ها به ویژه بخش کشاورزی بتوانند راه را برای تولیدکنندگان محصولات دانش بنیان هموار کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا