علمی و پزشکی

متخصصان سازمان بهداشت جهانی بیمارستان ووهان را ترک کرده اند

کارشناسان سازمان بهداشت جهانی (WHO) که برای بررسی منبع بیماری به چین سفر کرده بودند دیروز (پنجشنبه) و سرانجام 14 روز بعد از دادگاه آزاد شدند.

به گزارش patc ، اکنون کار اعضای سازمان بهداشت جهانی در چین آغاز شده است.

او دو هفته پیش به ووهان رفت و اکنون پس از 14 روز حبس انفرادی در شهر مشغول به کار است. شهری که گفته می شود بیماری ریوی کوید 19 ریشه آن را نشان داده است.

هدف 13 عضو تیم متخصص جهانی این است که بفهمند ویروس SARS 2 از کجا منشا گرفته و چگونه گسترش می یابد

مطالعات ژنتیکی نشان می دهد که ویروس از گونه ای به گونه دیگر و سپس به انسان منتقل می شود.

با این حال ، برخی گمانه ها درباره انتقال ویروس از آزمایشگاه وجود دارد.

سازمان بهداشت جهانی در حال انجام بحث ها و تحقیقات در بیمارستان ها و دامپزشکان برای تعیین مراحل اولیه شیوع بیماری است.

از زمان شیوع جهانی ویروس کرونا ، گمانه زنی های محرمانه دولت چین و حتی آزمایشگاه در مورد چگونگی پیدایش ویروس به طور گسترده منتشر شده است ، اما چین هرگونه احتمال را رد کرده است. از سوی دیگر ، مقامات چینی مقامات جدید آمریکایی را به دلیل فساد در آلودگی به ویروس کرونا مورد انتقاد قرار داده اند.

گفته می شود که چین از این ویروس محافظت کرده است به طوری که امروزه افراد کمتری در مکان های کمتری زندگی می کنند و به محض ظهور ، کل منطقه محاصره می شود.

به گزارش دویچه وله ، از اواخر ژانویه سال 2020 ، دولت چین قوانین سختگیرانه تری را از جمله ممنوعیت تردد ، اخلال در ارتباطات و آزمایش شهروندان در شهرهای بزرگ این کشور وضع کرده است.

براساس گزارش های دولت ، تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا در سراسر جهان به بیش از 102 میلیون نفر رسیده است و بیش از 2.2 میلیون مرگ و میر ناشی از بیماری تأیید شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا