اقتصادی

مذاکره ناشران ایرانی برای فروش رایت بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب

ناشران ایرانی حاضر در غرفه جمهوری اسلامی ایران در بیست‌ونهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن با ناشران حاضر در این نمایشگاه برای فروش رایت بیش از صد عنوان کتاب مذاکره و گفت وگو کردند.

به‌گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه کتاب «سرگذشت استعمار» نوشته مهدی میرکیایی، «تن‌تن‌ و سندبا‌د» نوشته محمد میرکیانی، «شبی که زهر شد» نوشته معصومه یزدانی، «آسنا و راز کنیسه» نوشته سمانه خاکبازان، «مجموعه ماجراهای من و بقیه» نوشته بنفشه رسولیان، «خدایا اجازه» نوشته غلامرضا حیدری ابهری، «پریدخت» نوشته حامد عسگری، «نامیرا» نوشته صادق کرمیار، «دشت‌بان» نوشته احمد دهقان و «پشت پنجره» نوشته سیدمهدی شجاعی از سوی ناشران ایرانی حاضر در غرفه جمهوری اسلامی ایران با ناشران حاضر در بیست‌ونهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن مورد مذاکره و فروش رایت قرار گرفت.

همچنین از جمله کتاب‌های کودک و نوجوانی که در این نمایشگاه برای تبادل رایت‌ با ناشران خارجی مذاکره شده می‌توان به «ماه من، ماه ما»، «من می‌ترسم»، «ماه و روباه»، «سارای مهربون» و «چی بپوشم» نوشته آناهیتا تیموریان، «کلاغ سیاه به سفر می‌رود» نوشته بابک صابری، «جناب غورباغه» نوشته مصطفی خرامان، «صددانه یاقوت» نوشته مصطفی رحماندوست، «شغالی در خم رنگ افتاد» نوشته فيروزه گل محمدی، «مربای شيرين» نوشته هوشنگ مرادی کرمانی، «پدران و پسران» نوشته محمدرضا فريدي‌فر، «همه ناز و چهار برادران» نوشته مصطفی رحماندوست، «لاك پشت اخمو» نوشته جعفرابراهيمی، «قصه‌های غار» نوشته مرجان کشاورزی ازاد، «قصه ما مثل شد» نوشته محمد میرکیانی و «نیم من بوق» نوشته سید علی شجاعی اشاره کرد.

گفتنی است خانه کتاب و ادبیات ایران پس از ۵ سال وقفه در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن به دلیل شیوع ویروس کرونا با عرضه بیش از ۳۰۰ عنوان کتاب در موضوعات مختلفی همچون ایران‌شناسی، دین، ادبیات معاصر و کلاسیک، ادبیات دفاع‌مقدس، ادبیات کودک‌ و نوجوان، هنر و … در این دوره از نمایشگاه حضور دارد.

بیست ونهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب پکن از ابیست‌وپنجم خرداد ماه ۱۴۰۲ آغاز به کار کرده و تا بیست‌وهشتم خرداد ماه ۱۴۰۲  در محل نمایشگاه‌های پکن به کار خود ادامه می‌دهد.

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه فعالیت در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با دانش عمیقی از مسائل مالی و اقتصادی، تلاش می‌کنم به شما اطلاعات دقیق و جامع را ارائه دهم تا شما بتوانید درک بهتری از رویدادها و تغییرات در دنیای اقتصاد داشته باشید.
دکمه بازگشت به بالا