علمی و پزشکی

مراسم افتتاحیه مدیرکل اتحادیه بین المللی وزارت بهداشت انجام شد

در جلسه ای که دکتر پورحسینی ، مشاور وزیر بهداشت و مدیرکل این وزارتخانه ، دکتر محمدحسین نیکنام ، مدیرکل همکاری های بین المللی وزارت بهداشت تاسیس شد.

به گزارش patc و به نقل از وبدا ، دکتر. محمدحسین نیکنام در این مراسم گفت: «هر دفتری در و خروجی دارد از عرصه خارج شوید.

وی همچنین با اشاره به اینکه دوستان و همکاران خوبی ما را در انجام این مسئولیت مهم همراهی می کنند ، افزود: خوشبختانه در روزهای اخیر گزارش های خوبی در کارهای جهانی ارائه شده است.

جهان ملتها را از طریق همکاری بین المللی می شناسد

دکتر نیکنام با بیان اینکه جهان جهان را از طریق گفتگوی بین آنها می شناسد ، گفت: این که گفته شود وزارت امور خارجه یک توافق بین المللی است ، درست نیست ، اما وزارت امور خارجه پیوند بین دولت ها و چشم انداز کشورها بر اساس این بحث سلامت و حرفه ای و موارد دیگر امکان پذیر است.

وی افزود: من معتقدم که در این روند ، ما کار خود را به خوبی انجام می دهیم و در جهت استقرار نظام جمهوری اسلامی قوی به بهترین شکل ممکن تلاش می کنیم. ما یک کشور منحصر به فرد داریم و باید قدرت خود را به جهان نشان دهیم ، جهان باید فرهنگ ، هنر ، علم ، تاریخ و پتانسیل ها و مهارت هایی را که در ایران وجود دارد ، بشناسد. ما همه چیز را در منطقه داریم و تمام پتانسیل در ایران متمرکز است ، بدیهی است که این تعاریف به معنای موفقیت نیست ، اما این درست است و برخی سعی می کنند از این امر چشم پوشی کنند و ما باید ثابت کنیم که این تلاش آنها برای تاریخ و علم غنی است ، فرهنگ و هنر ایران و ایران

در مورد افراد ، اهداف باید مثبت باشند

مدیرکل همکاری های بین المللی وزارت بهداشت گفت: برای خدمت به مردم ، اهداف باید خوب باشند و اگر اهداف خوب باشند ، خداوند دست انسان را می گیرد ؛ خداوند متعال همیشه در کنار کسانی است که به دنبال باز کردن راه برای او هستند.

علاوه بر این ، دکتر پورحسینی در احوالپرسی به ارواح مطهر شهدا و ارائه آرامش در روز تشییع پیکر ماه صفر ، اظهار داشت: این جلسات برنامه ای برای پیروی از مناسک ندارند ، زیرا در داخل وزارت بهداشت ، همه ما یک خانواده هستیم ؛ اما ما مدیون خود هستیم که از زحمات کارکنانی که بسیار زحمت کشیده اند قدردانی کنیم ، به ویژه دکتر.

وی افزود: کار در وزارت بهداشت همیشه مشکل است ، اما در 20 ماه گذشته به عنوان یک آزمون و حمایتی در نظر گرفته شده است و هیچ زبانی نمی تواند از شما تشکر کند.

وی گفت: “درست است که ما در زمان بحران هستیم ، اما فرصت هایی برای ارعاب وجود دارد و یکی از این فرصت ها تقویت روابط ما با کشورهای دوست و همسایه است و ما اطمینان داریم که این اتفاق می افتد.” روابط هر روز بهتر می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا