نماد سایت patc

مسافران در مدیریت زباله مازندران همکاری کنند

مسافران در مدیریت زباله مازندران همکاری کنند

مسافران در مدیریت زباله مازندران همکاری کنند

به گزارش patc از مازندران مهدی یونسی رستمی در بازدید از طرح نوروزی بابل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به حضور انبوهی از مسافران و گردشگران در این خطه از شمال تفکیک زباله و مدیریت پسماند از جمله اولویت های مهمی است که مسافران باید مد نظر داشته باشند.

وی گفت: در دور نخست سفرهای نوروزی خدمات ارائه شده از سوی دستگاه های مختلف امدادی و خدماتی در این استان ستودنی بود و این رویه تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

استاندار مازندران با بیان این مطلب که مسافران و گردشگرانی که به این استان سفر کردند از خدمات ارئه شده رضایت داشتند اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم تا با پیوستن به پویش نه به تصادف همه مسافران به سلامت سفرهای نوروزی خود را به پایان برسانند.

یونسی رستمی ادامه داد: سلامت امنیت و رفاه سه شعار محوری استان برای تعطیلات نوروز امسال بود که برای هر کدام از این اولویت ها کارگروه های جداگانه ای فعال شد.

وی گفت: اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و برپایی نمایشگاه های نوروزی متناسب با حال و هوای ماه مبارک رمضان در این استان قابل تقدیر است.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های پلیس راهور اورژانس هلال احمر و دیگر دستگاه های خدماتی افزود: در این مدت با تلاش مستمر و شبانه روزی همه دستگاه های عضو ستاد و با کسب درصد بالای رضایت مندی گردشگران نمره قابل قبولی گرفته است.

وی متذکر شد: در حال حاضر برنامه ها و نمایشگاه های متنوعی در استان برپا شده و نظارت مستمر بر فعالیت این واحدها نیز برقرار است که با ارزیابی صورت گرفته شاهد رضایتمندی مسافران نوروزی در اماکن تاریخی و گردشگری مازندران هستیم.

استاندار مازندران با تأکید بر لزوم افزایش کمی و کیفی خدمات نوروزی نسبت به سال گذشته گفت: با توجه به حضور سالانه ۲۰ میلیون گردشگر ارتقای خدمات نوروزی یک ضرورت است و خوشبختانه امروز خدمات در حد بسیار مطلوب و فراتر از انتظار دیده می شود.

خروج از نسخه موبایل