علمی و پزشکی

مطالعه تأثیر کودکان و نوجوانان دلتا در ایالات متحده

انتقال دلتا شیوع ویروس کرونا را در بین کودکان و نوجوانان در ایالات متحده و سراسر جهان افزایش داده است. بله خیر.

به گزارش patc ، کارشناسان بهداشت در ایالات متحده می گویند هیچ شواهد محکمی وجود ندارد که نشان دهد جمعیت دلتا شیوع کودکان و نوجوانان یا بیماریهای افسردگی آنها را در مقایسه با بیماریهای قبلی و همچنین شیوع کودکان مبتلا به تنها بیماری شایع افزایش می دهد. نسبت به سایر گونه های ویروس

بر اساس گزارش آکادمی اطفال آمریکا و انجمن بیمارستان های کودکان آمریکا ، وقوع هفتگی در بین کودکان آمریکایی در اوایل سپتامبر (این ماه) از 250 هزار نفر فراتر رفت و شیوع آن در فصل شیوع کووید 19 در زمستان به اوج خود رسید. از زمان شروع همه گیری ویروس کرونا ، بیش از پنج میلیون کودک در ایالات متحده برای ویروس کرونا آزمایش شده اند.

به گفته سازمان بهداشت جهانی ، این مشکل حداقل در 180 کشور جهان شناسایی شده است.
در ایالات متحده ، تعداد کودکان و نوجوانان مبتلا به کووید 19 تا پایان آگوست و آغاز سپتامبر سال جاری (2021) کمتر از دو نفر در 100000 کودک است.

به گفته کارشناسان بهداشتی ایالات متحده ، اکثر کودکان مبتلا به دلتا در ایالات متحده دارای بیماری خفیف یا متوسط ​​هستند و نیازی به مراجعه به بیمارستان ندارند.

واکسن کووید 19 همچنان از کودکان 12 سال به بالا که واجد شرایط واکسیناسیون در برابر بیماریهای عفونی دلتا هستند محافظت می کند. نرخ هفتگی بیمارستان برای کسانی که در ماه جولای واکسن دریافت نکرده اند ده برابر بیشتر از کسانی که واکسن کرونا را دریافت کرده اند افزایش یافته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا