معرفی فروشگاه بلوم سایس

فروشگاه بلوم سایس مکانی ایده‌آل برای تهیه تجهیزات و یراق‌آلات زیبا و مدرن آشپزخانه، اتاق خواب و کلوزت است. فروشگاه بلوم سایس دارای بیش از دو دهه سابقه درخشان در زمینه عرضه برندهای معتبر اروپایی و آسیایی است. این فروشگاه دارای نمایندگی برندهای مطرح و خوش‌نامی مانند بلوم اتریش، اینوکسا ایتالیا، باخمن آلمان، یوروفلکس ترکیه، استار ترکیه و دی‌تی‌سی چین و همچنین عامل فروش شرکت‌های فانتونی، ملونی و یونی هوپر می‌باشد.

فروشگاه بلوم سایس طی دو دهه گذشته توانسته تا با عرضه محصولات باکیفیت از شرکت‌های معتبر بین‌المللی با قیمتی مقرون به صرفه رضایت مشتریان خود را به دست بیاورد. ارائه خدمات بعد از فروش و مشاوره آنلاین و حضوری توسط کارشناسان خبره، استعلام  قیمت از دیگر عوامل موثر بر رضایت مشتریان به حساب می‌آیند.

سایت فروشگاه بلوم سایس

در سایت فروشگاه بلوم سایس می‌توان با تنوع گسترده محصولات این فروشگاه آشنا شد. محصولاتی که با داشتن ظاهری شیک و مدرن، توسط تولیدکنندگان مطرح جهان روانه بازار شده‌اند. یکی از خدمات فروشگاه بلوم سایس ارائه مشاوره و استعلام قیمت درباره محصولات به مشتریان است. با ورود به سایت بلوم سایس امکان آشنایی با محصولات متنوع، درخواست مشاوره و استعلام قیمت وجود دارد. در بخش دیگری از سایت مقالات مفید و کاربردی قرار گرفته‌اند که با ارائه راه‌کارهای نوین و خلاقانه توانایی حل مشکلات بسیاری را دارند. فروشگاه بلوم سایس با تنوع بالا در کیفیت محصولات و شکل و ظاهر آن‌‌ها، گستره‌ای از گزینه‌ها را پیش روی شما قرار می‌دهد تا بتوانید هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید.

انواع محصولات فروشگاه بلوم سایس

فروشگاه بلوم سایس دارای انواع محصولات برای فضای داخلی هر ساختمانی مناسب است. در ادامه با دسته بندی این محصولات آشنا می‌شوید. 

یراق‌آلات کابینت، کمد و قفسه‌های درب‌دار

یراق‌آلات به مجموعه ابزار و وسایلی گفته می‌شود که با کمک آن‌ها نصب، پیاده‌سازی و استفاده از کابینت، کمد و قفسه‌های درب‌دار ممکن می‌شود. برای نمونه می‌توان به یراق‌آلاتی مانند دستگیره، لولا، جک و مگنت اشاره کرد که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. یراق‌آلات دارای دو دسته کلی می‌باشند. اولین دسته یراق‌آلات مصرفی نام داردکه انواع ابزار لازم و ضروری برای استفاده از کابینت، کمد و قفسه‌های درب‌دار را شامل می‌شوند. به کار بردن یراق‌آلات مصرفی امری اجتناب‌ناپذیر است زیرا در صورت عدم استفاده از آن‌ها مثلا در کابینت، کابینت قابل استفاده نیست. دسته دیگر یراق‌آلات لوکس هستند که بدون آن‌ها مشکلی از لحاظ اجرا و استفاده از کابینت، کمد و قفسه‌های درب‌دار به وجود نمی‌آید. اما با به کار بردن یراق‌آلات لوکس می‌توان تغییری چشم‌گیر و زیبا را به وجود آورد. به کار بردن یراق‌آلات مرغوب و باکیفیت – چه در نوع ضروری و چه در نوع لوکس – باعث افزایش زیبایی و طول عمر آن‌ها خواهد شد.

کیفیت ساخت، شرکت سازنده، توجه به اندازه‌ها و وزن، زیبایی از جمله فاکتورهای تاثیرگذار در انتخاب و خرید یراق‌آلات قابل توجه هستند.

ساختمان

تجیهزات آشپزخانه

آشپزخانه یکی از پرکاربردترین فضاهای خانه به حساب می‌آید که در مقایسه با سایر فضاها، حجم بالایی از وسایل را در خود جای می‌دهد. استفاده از تجهیزات و اکسسوری زیبا، می‌تواند  جلوه‌ای دو چندان در آشپزخانه ایجاد کند. با انتخاب تجهیزات مناسب می‌توانید یک آشپزخانه شیک و مدرن مطابق با ایده‌های خود داشته باشید. فروشگاه بلوم سایس انواع تجهیزات آشپزخانه مانند سینک، تجهیزات بین کابینت، سطل چندمنظوره، سبد میوه‌شور و جای مواد شوینده را با کیفیت بالا و در رنگ‌های متنوع در معرض انتخاب مشتریان خود قرار داده است.

ساختمان

تجهیزات کمد اتاق خواب و کلوزت

در اتاق‌های خواب هر خانه اسباب و وسایل زیادی وجود دارد که طبقه‌بندی و سازماندهی آن‌ها، علاوه بر زیباتر شدن فضای اتاق خواب، دسترسی بهینه به آن‌ها را میسر می‌سازد. مرتب و زیبا بودن اتاق خواب یک ضرورت است، زیرا این اتاق برای استراحت در نظر گرفته شده و باید حس آرامش را منتقل کند. علاوه بر این اسباب و وسایل موجود در این فضا بیشتر جنبه خصوصی و پرکاربرد  دارند و نیاز به دسترسی آسان و سریع دارند. در خانه‌های بزرگ، کلوزت روم یا اتاق لباس فضایی ایده‌آل برای چنین کارکردی را به وجود می‌آورد. مهم‌ترین وسایلی که به عنوان تجهیزات یا اکسسوری اتاق خواب  و کلوزت روم مورد استفاده می‌باشند عبارتند از: رگال لباس، جالباسی، آویز شلوار، جای کمربند و کروات، جای زیورآلات و جواهرآلات، میز اتو، گاوصندوق، آینه‌گردان، جا کفشی، قفسه و کشو، قفل کمد و کشو، سبد و جعبه.

فروشگاه بلوم سایس با توجه به اهمیت تجهیزات و اکسسوری اتاق خواب و کلوزت روم، مجموعه‌ای با کیفیت و زیبا از محصولات قابل استفاده به این منظور را فراهم کرده است. این محصولات مرغوب دارای ظاهری زیبا، مدرن و شکیل هستند که نقشی اساسی در بهینه شدن فضای اتاق خواب ایفا می‌کنند.

 ساختمان

برندهای موجود در فروشگاه بلوم سایس

با بررسی سایت و یا مراجعه حضوری می‌توان به تعداد بالای برندهای مطرح موجود در فروشگاه بلوم سایس پی برد. در ادامه با تعدادی از این برندها آشنا می‌شویم.

برند بلوم

این برند مطرح اتریشی در سال 1952 فعالیت خود را آغاز کرد. برند بلوم در طی سالیان سپری شده از عمر خود، محصولات مختلفی را تولید و روانه بازار کرده است و امروزه توانسته نام خود را به عنوان یکی از پیشروترین شرکت‌های تولیدکننده یراق‌آلات خانه و آشپزخانه در جهان مطرح سازد.

برند بلوم نامی دارای اعتبار و مشتریان وفادار است. دلیل این مساله را می‌توان در مزایا و برتری‌های محصولات بلوم پیدا کرد که عبارتند از: تولید محصولات با کیفیت، زیبا و کاربردی، ساخت محصولات متنوع با توجه به نیازهای مختلف، استفاده از مواد اولیه مقاوم و با کیفیت، مقاوم در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی، آزمایش‌های دقیق قبل از عرضه محصول به بازار، توجه به جزئیات و ظرافت در تولید محصول، تولید محصولات مطابق با تکنولوژی‌های روز دنیا، کاربرد بسیار در دکوراسیون‌های داخلی مدرن، دارای گواهی‌نامه‌های ISO9001 و ISO2015

شرکت بلوم در ایران دارای نمایندگی‌های مجاز است که محصولات خود را از طریق آن‌ها به دست مشتریان ایرانی خود می‌رساند. فروشگاه بلوم سایس به عنوان نماینده شرکت بلوم در ایران آماده ارائه مشاوره و استعلام قیمت به مشتریان گرامی است. این شرکت معتبر در کشورهای مختلفی چون آمریکا، چین، فرانسه، استرالیا، مکزیک، برزیل، اکراین، یونان، ترکیه، آذربایجان و … دارای دفاتر نمایندگی فعال است.

برند فانتونی

فانتونی یک برند قدیمی ایتالیایی است که از سال 1947 با تولید ابزار و وسایل چوبی کار خود را آغاز کرد. شرکت فانتونی به مرور زمان کار خود را گسترش داد و با تنوع بخشیدن به محصولاتش توانست به یک نام معتبر در زمینه تولید صنایع چوب، مبلمان، کابینت، ساختمان، طراحی داخلی و معماری،میز و صندلی های اداری، نجاری و …تبدیل شود. برند فانتونی در کشورهای مختلف دارای نمایندگی‌های متعدد است و در ایران فروشگاه بلوم سایس به عنوان نماینده برند فانتونی، محصولات این شرکت را به مشتریان گرامی عرضه می‌کند.

برند ملونی

برند ملونی یک برند باکیفیت چینی است که از دهه نود شروع به تولید یراق‌آلات کمد، کابینت و اکسسوری آشپزخانه کرده است. با اینکه زمان زیادی از شروع کار این برند نمی‌گذرد اما تولید و عرضه محصولات مرغوب و لوکس، توانسته برند ملونی را به یک نام آشنای جهانی تبدیل سازد. برند ملونی دارای نمایندگی انحصاری محصولات یونی هوپر لهستان در ایران است.

برند یونی هوپر

یونی هوپر یک برند بسیار مطرح لهستانی است که در ساخت محصولات خود از طراحان کشورهای مختلف بهره می‌برد. این برند پرفروش در بیش از چهل کشور جهان مانند ایران دارای نمایندگی است. فروشگاه بلوم سایس به عنوان نماینده برند یونی هوپر در تهران اقدام به عرضه محصولات مرغوب این شرکت می‌کند.

برند باخمن

باخمن یکی از تولیدکنندگان برتر محصولات الکترونیکی  است که از سال 1947 تا کنون مشغول فعالیت است. فروشگاه بلوم سایس یکی از عرضه کنندگان محصولات برند باخمن مانند پریزهای لوکس و مدرن است.

آدرس وبسایت: http://blumsais.ir

شماره تلفن: 02166720315

آدرس: تهران، حسن آباد، خیابان امام خمینی، خیابان میردامادی،پلاک 41

دکمه بازگشت به بالا