برترین های کار و کسبعمومی

نحوه شارژ ویپ های قلمی

آیا می‌دانید پادهای یکبار مصرف را می‌توان شارژ کرد؟ با نحوه‌ی شارژ پاد یکبار مصرف آشنا هستید؟ در دنیای امروز ویپ و پاد، ازجمله وسایل پر مصرف هستند که در دست افراد زیادی دیده می‌شوند. دستگاه‌های ویپ و پاد یکبار مصرف همانطور که از نام آنها انتظار می‌رود، فقط یکبار قابلیت استفاده دارند و جایگزین سیگارهای سنتی هستند. انتظار می‌رود زمانی که باتری دستگاه‌های یکبار مصرف تمام می‌شود، مجددا امکان استفاده از آنها وجود نداشته باشد؛ اما باید بگوییم که راه‌هایی برای شارژ کردن آنها وجود دارد. چنانچه می‌خواهید با روش‌های شارژ پاد یکبار مصرف یا نحوه شارژ ویپ یکبار مصرف آشنا شوید و یا چطور می توانید خرید جویس در تهران اسموک را در فروشگاه ما تهیه کنید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

پاد یکبار مصرف چیست؟

؟ با توجه به ضررهایی که سیگارهای تنباکویی به بدن می‌رسانند، افرادی به فکر جایگزین وسیله‌ای برای آن افتادند که از این رو دستگاه‌های سیگار الکترونیکی با نام ویپ را تولید کردند. این دستگاه‌ها به مرور زمان و با پیشرفته‌ترن شدن علم، پیشرفت کردند و انواع مختلف با کارایی‌های مختلف ساخته شد.

پاد یکبار مصرف هم یکی از انواع سیگارهای الکترونیک است که ویپرهای زیادی به آن علاقه دارند. این سیگارهای الکترونیکی، وسایلی کوچک و قابل حمل هستند که در دو نوع قابل شارژ و غیرقابل شارژ در بازار وجود دارند.

پاد یکبار مصرف از آیجویس‌های حاوی نیکوتین برای تولید بخار استفاده می‌کند. این مایع مخصوص درون کارتریج ریخته می‌شود و زمانی که تمام می‌شود، باید آن را مجددا پر کنید. اما زمانی که باتری پادهای یکبار مصرف تمام می‌شود، اگر قابلیت شارژ شدن داشته باشد، می‌توانید مجددا از آن استفاده کنید، در غیر این صورت باید دستگاه را دور بیندازید.

نحوه عملکرد پاد یکبار مصرف چگونه است؟

پادهای یکبار مصرف، یکی از دستگاه‌های ویپ است که به‌عنوان ساده‌ترین وسایل برای استنشاق بخار جویس حاوی نیکوتین شناخته می‌شود. عملکرد این پادها بسیار ساده است و چند مرحله دارد که شامل:

فعالسازی

بیشتر پادهای یکبار مصرف با فشار دادن دکمه‌ای که روی دستگاه وجود دارد، عمل ویپینگ را انجام می‌دهند. برخی دیگر از انواع این دستگاه، عمل ویپینگ را از طریق فناوری فعالسازی خودکار انجام می‌دهند. بنابراین، شما نیازی به تنظیمات پیچیده ندارید. به‌عنوان مثال، با استنشاق از نوارهای حسگر موجود در برخی از پادهای یکبار مصرف، دستگاه به‌طور خودکار فعال می‌شود.

تولید بخار

پس از فعال‌سازی، شما می‌توانید با تنفس از نوار دهانی پاد، هوا را از طریق پاد استشاق کنید. درون پاد یکبار مصرف، مایع حاوی نیکوتین وجود دارد که در زمان برخورد با هوا و تنفس شما، بخار تولید می‌کنند.

تنظیم جویس

برخی پادهای یکبار مصرف دارای سیستم‌های تنظیم جویس هستند که به شما امکان تنظیم میزان ایجویس مصرفی را می‌دهند. این تنظیمات معمولاً به وسیله سیستم کلیک کردن یا تغییر وضعیت پاد انجام می‌شوند.

انجام عمل ویپینگ

پس از تنظیماتی که گفته شد، شما می‌توانید ویپینگ را شروع کنید و از آن لذت ببرید. با تنفس از دستگاه، بخار تولید شده که با تنفس کردن آن نیکوتین را جذب می‌کنید.

تمام شدن باتری پاد یا ویپ یکبار مصرف

زمانی که باتری تمام می‌شود به معنی اتمام عمر دستگاه یکبار مصرف است. اما در اینجا اگر پاد یا ویپ یکبار مصرف از نوع قابل شارژ باشد، می‌توانید آن را شارژ کنید و مجددا از دستگاه استفاده نمایید. برای می‌توانید به سایت گرندویپ مراجعه کنید.

نحوه شارژ پاد یکبار مصرف

پادهای یکبار مصرف با قابلیت شارژ، نوعی از ویپ هستند که می‌توانید آنها را بارها شارژ کرده و استفاده کنید. این دستگاه‌ها دارای باتری‌های قابل شارژ هستند و معمولاً همراه یک پورت USB یا نوار شارژ ارائه می‌شوند. در ادامه با نحوه شارژ یک پاد یکبار مصرف قابل شارژ آشنا می‌شوید:

نیاز به شارژ

برخی از پادهای یکبار مصرف قابل شارژ دارای نشانگر باتری هستند که می‌توانید وضعیت باتری را ببینید. قبل از شارژ کردن، اطمینان حاصل کنید که باتری به اندازه کافی تخلیه شده و به شارژ کردن نیاز دارد.

خارج کردن باتری

در بسیاری از مدل‌های پاد یکبار مصرف قابل شارژ، باتری قابل جدا شدن است. برای شارژ کردن این مدل، ابتدا باید باتری را از پاد جدا کنید؛ این کار با باز کردن پاد انجام شود.

اتصال به شارژر

باتری را به وسیله کابل USB یا نوار شارژ به یک پورت USB یا آداپتور شارژ متصل کنید. حالا می‌توانید آن را به پریز برق، پاورنک یا حتی به لپ‌تاپ خود متصل کنید تا شارژ شود.

جایگذاری باتری

پس از اتمام شارژ، باتری را دوباره به پاد متصل کنید. اگر پاد دارای قابلیت تنظیم نیکوتین است، باید در همین مرحله تنظیمات نیکوتین را انجام دهید. پس از وصل کردن باتری می‌توانید ویپینگ را آغاز کنید.

با مراقبت کردن از دستگاه و جلوگیری از تخلیه‌ی بیش از حد باتری، می‌توانید عمر مفید باتری و عملکرد دستگاه را بهبود ببخشید. چنانچه می‌خواهید با بهترین مدل‌های این دستگاه آشنا شوید، مقاله‌ی بهترین پادمادهای ۲۰۲۳ را مطالعه کنید.

نحوه شارژ ویپ یکبار مصرف

ویپ‌های یکبار مصرف قابل شارژ، از آن دسته از دستگاه‌های ویپ هستند که می‌توانید آن‌ها را در دفعات متعدد بارها شارژ کرده و استفاده کنید. این دستگاه‌ها باتری‌های قابل شارژ دارند که دارای پورت USB یا کابل شارژ هستند. نحوه شارژ ویپ یکبار مصرف قابل شارژ، شامل مراحل زیر است:

  1. در قسمت زیرین ویپ یکبار مصرف، درپوشی وجود دارد که باید آن را بردارید.
  2. سپس باید قسمت میکرو کابل شارژر را به دستگاه متصل کنید و سری USB آن را به شارژر متصل کنید، حالا آن را به برق متصل کنید.
  1. پس از اتمام شارژ، می‌توانید ویپینگ را شروع کنید.

برای شارژ این دستگاه‌ها می‌توانید از رابط شارژرهای اندروید هم استفاده کنید. این دستگاه انواع مختلفی دارد که برای آشنایی با آنها می‌توانید به مقاله‌ی مراجعه نمایید.

هر چند وقت یکبار پاد یکبار مصرف را شارژ کنیم؟

به‌طور کلی زمان مناسب برای شارژ کردن پاد یکبار مصرف قابل شارژ، به میزان استفاده شما از دستگاه وابسته است. اگر دستگاه را مداوم و بی‌وقفه استفاده می‌کنید، ممکن است هر روز یا هر دو روز یکبار نیاز به شارژ کردن داشته باشد. در حالت کلی می‌توان گفت بعد از ۵۰۰ الی ۶۰۰ پاف، باید شارژ پاد یکبار مصرف را انجام دهید.

همچنین می‌توان گفت یک ، تمام شدن باتری آن باشد؛ که با توجه به این نشانه باید بدانید که شارژ پاد یکبار مصرف تمام شده است.

کلام آخر

در این مقاله با نحوه شارژ پاد یکبار مصرف و شارژ ویپ یکبار مصرف که قابلیت شارژ دارند، آشنا شدید. توجه به این که زمان دقیق شارژ پاد یکبار مصرف، چه موقعی است بر افزایش عمر مفید دستگاه تاثیر زیادی می‌گذارد. اگر به دنبال از یک فروشگاه اینترنتی معتبر هستید، پیشنهاد ما به شما گرندویپ است. چنانچه سوالی در رابطه با نحوه شارژ پاد یکبارمصرف یا ویپ یکبار مصرف دارید، در قسمت نظرات بنویسید.

 

دکمه بازگشت به بالا