برترین های کار و کسبعمومی

نحوه قرعه‌کشی برنده مسابقه اینستاگرامی

یکی از هیجان انگیزترین کارهایی که می‌توانید در اینستاگرام انجام دهید، برگزاری مسابقه است. من خودم به شخصه عاشق پیج‌هایی هستم که مسابقه برگزار می‌کنند و جایزه می‌دهند. فکر می‌کنم شما هم مثل من باشید. هیجان قرعه کشی اینستاگرام هم یکی دیگر از سرگرمی‌ها و جذابیت‌های اینستاگرام است.

چطور در اینستاگرام مسابقه راه بیندازیم؟

قبل از این‌که به سراغ قرعه کشی برویم، باید بهترین روش‌های برگزاری مسابقه را یاد بگیرید. نگران نباشید! قبل از این‌که سراغ قرعه کشی برویم، باید با انواع مسابقه‌های اینستاگرامی آشنا شوید. یاد بگیرید هرکدام از مسابقه‌ها را چطور باید انجام دهید. پس تا دیر نشده مقاله ، را بخوانید.

چه سایت‌هایی برای قرعه کشی اینستاگرام وجود دارد؟

معمولا قرعه کشی اینستاگرام از بین کامنت‌ها، لایک‌ها یا فالوورهای پیج انجام می‌شود. ما این‌جا سایت‌ها و نرم افزارهای مختلفی را معرفی می‌کنیم تا بتوانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.جزو سایت‌های رایگانی هست که می‌توانید برای قرعه کشی در اینستاگرام استفاده کنید.در این سایت می‌توانید به صورت تصادفی از بین کامنت‌ها قرعه کشی کنید.برای این‌که از این نرم افزار استفاده کنید، باید اکانت اینستاگرامتان به فیس بوک متصل باشد. بعد از این‌که را دانلود کردید، مراحل زیر را برای قرعه کشی اینستاگرام انجام دهید:

  1. با اکانت فیس بوکتان وارد نرم افزار شوید.
  2. با اکانت فیس بوکی وارد شوید که پیج اینستاگرامتان به آن متصل است.
  3. پستی که قرار است از بین کامنت‌های آن قرعه کشی کنید را انتخاب کنید.
  4. یا همه کامنت‌ها را در قالب یک فایل اکسل (CSV) استخراج کنید، یا یک نفر را از بین کامنت‌ها به عنوان برنده انتخاب کنید.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این نرم افزار، رایگان بودنش است.

برنامه Lukky، برای قرعه کشی کامنت اینستاگرام

یکی دیگر از برنامه‌های بسیار کاربردی، است. این نرم افزار برای سیستم عامل‌های اندروید است. این نرم افزار را نصب کنید. بعد از آن وارد اکانت اینستاگرامتان شوید. پست مسابقه که قرار است قرعه کشی روی آن انجام شود را انتخاب کنید. بعد از انجام قرعه‌کشی، می‌توانید ویدئوی آن را در اینستاگرام با فالوورها به اشتراک بگذارید.

در نهایت این‌که

در این مقاله راجع به این‌که چطور توی اینستاگرام قرعه کشی کنید صحبت کردیم. یاد گرفتیم چه سایت‌ها و نرم افزارهایی برای قرعه کشی اینستاگرام وجود دارد. هیچوقت فراموش نکنید که اولین و مهم‌ترین کاری که باید بکنید، تعامل با فالوورهاست. شما باید فالوورهای خودتان را خوب بشناسید و متناسب با سلیقه آن‌ها محتوا تولید کنید. محتوایی که تعاملشان را با پیج شما بالا ببرد.

بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام

راه‌های زیادی برای برگزاری مسابقه در کامنت پست‌های اینستاگرام وجود دارد. می‌توانید از مخاطبان خود بخواهید به سؤالات پاسخ دهند. کاری انجام دهند. ایده‌های خود را به اشتراک بگذارند. بازخورد ارائه دهند. دوستان خود را تگ کنند. یا حتی تنها یک کلمه یا عبارت ساده را کامنت کنند.

 قرعه کشی اینستاگرام از طریق سایت ها

یکی از بهترین روش های قرعه کشی اینستاگرام قطعا سایت ها میباشند. زیرا افراد زیادی به سایت های معتبر اعتماد میکنند و میتوانید از این طریق قرعه کشی ها را انجام دهید.

سایت قرعه کشی simpliers

سایت قرعه کشی getcombot

بهترین روش های قرعه کشی در اینستاگرام

کسی که بیشترین رأی را بیاورد برنده می‌شود

بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام به صورت دستی این است که برنده را طبق رای مشخص نمایید. هنگامی‌که از “بیشترین آرا” برای انتخاب یک برنده برای قرعه کشی مسابقه های اینستاگرام خود استفاده می‌کنید، بهتر است به دلایل مختلف از نرم‌افزار مسابقه استفاده کنید.

نفر اولی که X را انجام دهد برنده مسابقه است

اگر نمی‌خواهید قرعه کشی را خیلی تکنیکی انجام دهید، اما هنوز می‌خواهید به تعامل مداوم و تشویق ورودی‌های باکیفیت بپردازید، می‌توانید به داوطلبان بگویید که اولین کسی که به‌درستی یک کار را انجام دهد، برنده قرعه کشی مسابقه اینستاگرام خواهد بود. بعنوان مثال اولین نفری که Buy Instagram comments کند.

 انتخاب برنده مسابقه با بیشترین بازدید (view)

می‌توانید از طریق فالووران خود بخواهید با آپلود محتوای ویدیویی خودشان در صفحه اینستاگرام خودشان با استفاده از هشتگ های مختص مسابقه شما و همچنین تگ کردن شما، وارد مسابقه اینستاگرام شما شوند.(بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام از نظر بسیاری از کاربران این روش است

انتخاب برنده قرعه کشی مسابقه اینستاگرام به‌صورت تصادفی با ابزار

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای انتخاب برنده مسابقه اینستاگرام خود، انتخاب آنها به‌صورت تصادفی است.با استفاده از این روش به‌طور تصادفی برنده‌ای را از میان شرکت‌کنندگان انتخاب خواهید کرد که کلیه الزامات مسابقه را برآورده کرده است.این روش ممکن است تعداد افراد شرکت‌کننده را افزایش دهد، زیرا آنها مجبور نیستند از رقبای خود پیشی بگیرند. آنها فقط باید خوش‌شانس باشند.

قرعه کشی با گوگل

تولیدکننده شماره رندوم گوگل برای انتخاب برنده قرعه کشی مسابقه اینستاگرام

انتخاب‌کننده تصادفی نام برای فرآیند انتخاب برنده

 انتخاب برنده قرعه کشی مسابقه اینستاگرام از میان کامنت های پست

چگونه در مسابقات اینستاگرام برنده شویم

شاید سوال پیش آید که چگونه در مسابقات اینستاگرام برنده شویم؟ در بیشتر مسابقات همانطور که گفته شد باید افرادی را تگ کنید. شما عمل تگ کردن را پشت سرهم انجام ندهید و در زمان های مختلف افراد را تگ کنید. در این صورت هم بلاک نخواهید شد هم شانس شما در مسابقات بالاتر خواهد رفت.

ربات قرعه کشی اینستاگرام رایگان

معمولا ربات ها نقش زیادی در فضای شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام دارند و شما می توانید به خوبی از آنها بهره ببرید ولی بر خلاف تلگرام که ربات های زیاد و دقیقی را دارا می باشد، ولی هنوز ربات های اینستاگرام پیشرفته و عالی نیستند و با این وجود ربات هایی که در دنیای وب وجود دارند و می توانید از آنها برای قرعه کشی این برنامه استفاده نمایید.

چگونه در قرعه کشی اینستاگرام برنده شویم

امروزه مسابقات زیادی در پیج های اینستاگرامی در حال انجام است. شاید شما به دنبال آن هستید که چگونه می توانید در این قرعه کشی ها برنده شوید. برای برنده شدن در پیج ها نباید زیاد به آنها اعتماد نمایید، باید بدانید که اکثر ربات های خارجی کاملا درست کار نمی کنند و فقط به دنبال بازدید از سایتهای خود هستند، اگر مشاهده کرده اید که مسابقات را با استفاده از چنین ربات هایی انجام می دهند، کلا قید مسابقه را بزنید و یک نکته بسیار مهم اگر دیدید که با سایت های خارجی مسابقه برگزار می شود در دقایق آخر وارد قرعه کشی شده و کلی کامنت درج نمایید. یعنی کامنت شما جدید باشد و واسه یک هفته یا چند ساعت قبل نباشد. به همین آسانی در ربات های خارجی برنده شوید.

بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام:

معمولا قرعه کشی در اینستاگرام از میان کامنت ها، لایک ها و فالوورهای پیج انجام میگیرد. در اینجا سایت و نرم افزارهای مختلفی که برای قرعه کشی اینستاگرام می توانید از آنها انتخاب بکنید، بهترین روش های قرعه کشی اینستاگرام شامل:

سایت commentpicker برای قرعه کشی کامنت‌ها

این برنامه که باید برای استفاده از آن وارد اکانت اینستاگرام و فیسبوک متصل شوید. بعد از اینکه این نرم افزار را دانلود نموده اید، با اکانت فیسبوک تان شده و پیج اینستاگرام تان را به آن وصل نمایید. پستی که قرار است از میان کامنت ها قرعه کشی نمایید را انتخاب نموده و یا همه کامنت ها را در فرمت یک فایل اکسل استخراج نمایید و یا یک نفر را از میان کامنت ها به عنوان برنده انتخاب نمایید. یکی از بزرگترین مزایای این برنامه رایگان بودن آنها است.

برنامه Lukky، برای قرعه کشی کامنت اینستاگرام

یکی از برنامه های کاربردی برای قرعه کشی کامنت اینستاگرام می باشد که برای اندروید طراحی شده است. نرم افزار را در گوشی نصب کرده و وارد اکانت اینستاگرام تان شوید. پست مسابقه ای که قرار است قرعه کشی را بر روی آن انجام شود را انتخاب نمایید بعد از انجام قرعه کشی می توانید ویدیوی آن را در اینستاگرام با فالووورها اشتراک گذاری نمایید.

تقلب در قرعه کشی اینستاگرام:

امروزه یکی از مواردی که مردم به پیج های اینستاگرامی شما در قرعه کشی مسابقات اعتماد نمی کنند، بحث پارتی بازی و تقلب نمودن در زمان مسابقه ها می باشد. شما باید از تقلب کردن مسابقات در قرعه کشی بپرهیزید. مثلا دیده شده که در مسابقات نام افراد و دوستان نزدیک خود را بیرون می کشند که این باعث می شود اعتماد به آن پیج به طور کامل نزد مشتریان و کاربران از دست برود. پس شما بازدیدکنندگان عزیز سعی کنید از صحت قرعه کشی پیج مورد نظر اطمینان حاصل نمایید.

سخن پایانی

مقاله بهترین روش قرعه کشی اینستاگرام به پایان رسید. آخرین نکته ای که وجود دارد این است ، مهم نیست که چه نوع مسابقه‌ای را برگزار می‌کنید و چه نوع برنده‌ای را انتخاب می‌کنید. به یاد داشته باشید که در ابتدا تصمیم بگیرید که چگونه می‌خواهید برنده قرعه کشی مسابقه اینستاگرام خود را انتخاب کنید.

 

دکمه بازگشت به بالا