نصب ایستگاه تقلیل فشار گاز ایرانی در عراق

صنعت |گاز ایران

یکی از شرکتهای دانش بنیان ایستگاههای رفع فشار گاز را که در خارج از عراق و ایران نصب شده اند با موفقیت طراحی و ساخته است.

به گزارش patc ، حمید رستمی ، مدیرعامل شرکت دانش بنیان در زمینه طراحی و ساخت ایستگاه اندازه گیری فشار و فشار از فشار سنجی ایران ، خاطرنشان کرد که این زمینه پیچیده به EPC در زمینه کم فشار گاز ، طراحی ، ساخت و بهره برداری از ایستگاه های کنترل ، دست یافته است. قابلیت 3 وی گفت: از زمان تاسیس ، ما شبکه های تأمین گاز طبیعی و سیستم های سوخت مجتمع های مسکونی و صنعتی را طراحی ، تأمین و احداث کرده ایم و همزمان ساخت ایستگاه های رفع فشار روغن را از وزارت نفت به شرکت های خصوصی در سال 1980 انتقال داده ایم. ، این به خوبی شناخته شده است. “ما فعالیت های خود را در این بخش از صنعت گاز طبیعی ادامه می دهیم.

وی ادامه داد: از سال 1984 در حال ساخت ایستگاه رفع فشار نیروگاه 300000 مترمکعبی نیروگاه فارس هستیم ، ضمن اینکه نیازهای دقیق و نیازهای مختلف سیستم های انرژی و سوخت فولاد ، پتروشیمی و صنایع تولیدی ، طراحی و “تجربه ساخت” بیش از 20 ایستگاه دارد. ما “نیروگاه” ، “همه ایستگاه های کنترل صنایع پتروشیمی و فولاد” و “دانه بندی” داریم.

رستمی گفت که با گسترش دامنه فعالیت ها ، ما به سایر کشورهای منطقه نیز خدمات ارائه می دهیم. وی گفت: پروژه ایستگاه رفع فشار EPC نیروگاه “رامیله” در بصره یکی از خدمات منطقه است.

به گفته رستمی ، کاهش و کنترل فشار هوا هدف اصلی ایستگاه کاهش فشار است که توسط یک شیر کنترل به نام تنظیم کننده تکمیل می شود. با توجه به حساسیت و دقت مورد نیاز کاربر ، از انواع توربین ها یا تجهیزات آلتراسونیک برای اندازه گیری جریان عبوری استفاده می شود. این کنتورها می توانند در بالادست یا پایین دست ایستگاه نصب شوند و میزان مصرف را گزارش دهند.

فعالان خاطرنشان كردند: از آنجا كه گاز طبيعي بي رنگ و بدون بو در محيط هيچ ويژگي قابل شناسايي ندارد ، در صورتي كه اين پايگاه از گاز براي شهرها يا كارخانه ها استفاده كند ، مي توان از جريان خروجي در تركيب با تركيبات با بوي زياد استفاده كرد. الکل (معمولاً) بوی خاصی دارد تا از انفجار یا سایر بلایا در هنگام نشت و تخلیه گازهای خاص جلوگیری کند. این کار با تزریق یا دور زدن دئودورانت انجام می شود.

مدیر عامل شرکت دانشبانیان ادامه داد: “محصولات دیگر ما شامل اسکرابر ، فیلتر جدا کننده ، فیلترهای گاز خشک ، بخاری های گازی ، دئودورانت های بای پس ، دئودورانت های جت است که همگی محصولات نهایی هستند. بخشی از ایستگاه رفع فشار. “

به گزارش مرکز اطلاع رسانی معاون دانشکده گروه علوم ، رستمی توضیح داد: اسکرابر ، فیلتر جدا کننده و فیلترهای گاز خشک همه از تجهیزات قرار گرفته در مسیر پمپ بنزین های پرمصرف برای تصفیه و تصفیه گاز فشار قوی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا