برترین های کار و کسبعمومی

نکات و راهنمای تیکن 7 هر چیزی که لازم است بدانید

دانلود بازی TEKKEN 7 Season Pass 4 برای  .  بازی تیکن 8 برای کامپیوتر7 از  سری بازی‌های تکن که در سبک ورزشی و اکشن میباشند جدا از محبوبیت جهانی که دارند، برای ما گیمر‌های ایرانی هم سرشار از خاطره هستند و خیلی از ما‌ها ساعات زیادی را در گیم‌نت‌ها یا با کنسول‌های پلی‌استیشن همراه دوستان‌مان به تجربه این بازی پرداخته‌ایم. جدید‌ترین نسخه این مجموعه یعنی Tekken 7 هم اکنون در پارسی دانلود. باری دیگر شاهد جدیدترین نسخه ی شماره دار سری عناوین «تکن» هستیم. اکنون بر خلاف گذشته تغییرات بزرگی در بازی به وجود آمده است.

گویی قرار است تجربه ی بزرگی نیز از این سری داشته باشیم. پس از عرضه ی آخرین نسخه از این سری، برای کنسول های نسل هفتم، چندین سالی شاهد عرضه ی نسخه ای از این سری نبودیم، اما سرانجام در 18 مارچ سال 2015 «تکن 7» در کشور ژاپن برای کسنول بازی «آرکید» عرضه یافت. حال قرار است این عنوان پس از دو سال یعنی در 12 خرداد سال 1396 تحت عنوان «تکن ۷» برای دو کنسول نسل هشتم و البته رایانه های شخصی عرضه گردد. جهت دانلود بازی جدید کامپیوتر باما همراه باشید.

دانلود بازی Tekken 7

در بازی TEKKEN 7 Season Pass 4 دی ال سی های مورد استفاده از 16 تا 19 قرار گرفته اند که براساس هر یک شخصیت های جدیدی با داستان های جذاب وارد بازی شده اند. اما این نسخه از بازی بهمراه ویژگی های جدیدی عرضه شده است که بدون شک میتواند گیم پلی بهتری را نسبت به نسخه های پیشین در اختیار شما قرار دهد. اگر بخواهیم به موارد جدیدی که در این نسخه استفاده شده است اشاره کنیم باید بدانید که : سفارشی سازی شخصیت ها ، ارائه آیتم های جدید مربوط به نبرد ها ، بهبود عملکرد و گرافیک بازی ، حضور در جزیره و مراحل جدید و… تنها موارد اندکی از ویژگی های جدید بازی است که نباید آنرا از دست دهید

. خوشبختانه، بازی اولین اصل عناوین فایتینگ را رعایت کرده و یک لیست بزرگ از مبارزین و محتویات دارد. هرچه باشد، “استریت فایتر 5” درس عبرتی بود برای سازندگان دیگر که عرضه کردن یک عنوان کم محتوای فایتینگ، سودی که ندارد هیچ، حتی ضرر بسیاری هم برایشان به ارمغان می‌آورد! مانند همیشه، شاهد حضور بخش‌های داستانی، آرکید، مبارزه Versus و همچنین بخش‌های تمرینی و آنلاین هستیم. جزئیات مربوط به بخش داستانی در حال حاضر در هاله ‌ای از ابهام قرار دارد و این که سیستم داستانی بازی دچار تغییر (با توجه به تاریک‌تر و جدی‌تر شدن تم داستان) شده یا نه، مشخص نیست.

یعنی نمی‌دانیم که آیا باز هم با سیستم داستان‌گویی جداگانه برای هر کارکتر سروکار داریم، یا یک سیستم پیوسته مانند “مورتال کامبت X” یا شاید هم مخلوطی از هر دو. ولی با توجه به حجم لیک شده‌ی سرسام آور بازی (بیشتر از 60 گیگابایت!) امکان دارد که آخرین مورد صحیح باشد. از طرفی دیگر بخش آرکید بازی تغییری نکرده و با توجه به نسخه دستگاه‌های آرکید “تکن 7″، مانند قبل در مبارزات پی‌در‌پی قرار خواهید گرفت وبازی Tekken 7 جز آن دسته از بازی‌هایی است که در کمترین زمان می‌توانید آن را پلاتینیوم کنید. با راهنمای تروفی‌های این بازی همراه زومجی باشید.

A1-MCI

مقاله مرتبط بررسی بازی Tekken 7 بازی Tekken 7 نیز روانه بازار شد تا پس از یک غیبت طولانی، بار دیگر هواداران این مجموعه را گرد یک دیگر جمع کند. این بازی از همان ابتدا و آغاز کردن بخش داستانی، نوید یک روایت خوب و هیجان انگیز را   می‌دهد. جدای از آن موردی که در بازی Tekken 7 شما را به خود جذب خواهد کرد، گیم‌پلی و سیستم مبارزات است که با پایبند بودن به قدمت ۲۰ ساله خود، تنها سعی کرده آن‌ها را با المان‌های جدید به روز کند. حال بازی Tekken 7 جز آن دسته از بازی‌های مبارزه‌ای است که با کمی وقت گذاشتن به راحتی می‌توانید تروفی‌های آن را به دست بیاورید.

اطلاعات کلی

  • درجه سختی تروفی‌ها: ۳ از ۱۰
  • مدت زمان تقریبی برای پلاتینیوم کردن بازی: ۱۰ ساعت
  • تروفی‌های آفلاین: ۳۸ عدد (۲۲ تروفی برنز، ۱۳ تروفی نقره‌ای و ۳ تروفی طلا)
  • تروفی‌های آنلاین: پنج عدد (چهار تروفی برونز و یک تروفی پلات)
  • تروفی‌هایی که آن‌ها را از دست خواهید داد: ندارد
  • تروفی‌هایی که گلیچ دارند: ندارد
  • آیا دارای تروفی سختی است: خیر
  • کمترین تعداد دفعات بازی کردن: به اتمام رساندن بخش اصلی داستان و بازی کردن ۱۰ مرحله از بخش فرعی داستان می‌توانید تا درجه مهارت هر کدام از کارکترها را تا دان صدم (100th Dan: Tekken God Prime) افزایش دهید.

از دغدغه های اخیر ساخت یک بازی فایتینگ که در سالهای اخیر بیش از پیش به چشم می خورد ، ساخت گیم پلی به نحوی است که مخاطب کژوال را در کنار مخاطب هاردکور پوشش داده و هر دو گروه را راضی نگه دارد. اهمیت بیش از حد به مخاطب هاردکور بازی را برای مخاطب کژوال غیر قابل تحمل کرده و باعث دور شدن این حجم عظیم مخاطب می شود از طرفی اهمیت بیش از حد به مخاطب کژوال بازی را به شدت کم عمق و ساده کرده که باعث پراکنده شدن مخاطب هاردکور می شود. اما هنوز هستند بازیهایی که تعادل مناسبی میان هر دو سلیقه برقرار می کنند ، عنوان TEKKEN 7 یکی از همین بازیهاست. از بسیاری جهات عنوان TEKKEN 7 هنوز مانند گذشته است و همان حس و حال سابق را تداعی میکند اما چیزی که بیش از پیش خودنمایی می کند بخش داستانی با شمایلی جدید است که به این نسخه تحت عنوان The Mishima Saga اضافه شده است.

این بخش شامل 14 چپتر (به همراه یک چپتر ویژه) می شود اما بر خلاف گذشته اینبار بخش داستانی بسیار کوتاه تر بوده و در حالت نرمال چیزی در حدود 3 ساعت به طول می انجامد. داستان اکثر مواقع خوب روایت می شود اما گاهی اوقات بعضی اتفاقات به حال خود رها شده یا همه چیز به سرعت اتفاق افتاده و پیش می رود. لازم به ذکر است که بخش داستانی جدید همه شخصیت های داخل بازی را پوشش نداده و به خاندان میشیما و باقی شخصیت های مرتبط اکتفا می کند. به همین منظور قسمت داستانی مجزایی برای توضیح پیش زمینه کرکتر ها در نظر گرفتاز بخش داستانی که بگذریم به نقطه قوت بازی یعنی گیم پلی آن می رسیم. اولین چیزی که در لذت بخش بودن گیم پلی بازی خودنمایی می کند، مبارزات سینماتیک و پویای بازی است.

ضربات Rage Art (ضرباتی که پلیر در زمان کم بودن میزان سلامتی قادر به اجرای آنها است) اضافه شده به بازی، لحظات صحنه آهسته در مواقعی که دو ضربه به صورت همزمان به سمت هم آمده و نتیجه ی مبارزه را مشخص خواهند کرد، همگی لحظاتی هیجان انگیز و دلچسبی را برای هر نوع پلیری فراهم می آورند. اما وقتی با راستر بازی روبرو می شویم به دنیایی از انتخاب و احتمالات قدم می گذاریم. 37 شخصیت که شخصیت آکوما از بازی Street Fighter نیز جزو آنهاست. صدها کمبو و ضربات مختلف، استایل های متفاوتِ بازی کردن که همگی به غنای گیم پلی بازی می افزایند و در انتظار فردی با اراده برای یادگیری هستند.

اما با دقیق تر شدن در گیم پلی بازی، نکات جالب توجهی یافت می شود که گواهی بر این است که TEKKEN 7 به نوعی تکنیکال ترین فایتینگ موجود است. کاهش سرعت ساید استپ ها ، افزایش سرعت حرکت رو به عقب و جلو و از طرفی کاهش میزان سلامتی بازی نسبت به قبل باعث می شود بازیکن ها بی گدار به آب نزده و همواره مراقب تک تک حرکات خود باشند، زیرا یک حرکت اشتباه ممکن است آخرین حرکت آنها در آن راند باشد. علاوه بر این Damage Scaling بازی نیز نسبت به قبل کاهش محسوسی داشته که این مورد خود باعث تفکر بیشتر و برنامه چینی دقیق تر برای اجرای ضربات می شود که در چه زمانی چه ویژگی ای می تواند اولویت داشته یا در روند بازی به نفع بازیکن باشد، کمبوی طولانی تر با دمیج کمتر و هدایت کردن حریف به موقعیتی مناسب برای اجرای حرکات بعدی یا کمبوی کوتاه با دمیج بیشتر.ه شده ، که در عین کوتاهی جالب و لذت بخش است.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا