نماد سایت patc

نیازمند راه‌اندازی مترو در دشت ورامین هستیم

نیازمند راه‌اندازی مترو در دشت ورامین هستیم

ورامین

patc / تهران نمایندگان مردم ورامین ، کچاک و پیشوا در مجلس گفتند: بیش از یک میلیون نفر از طریق قطارهای حومه ای به تهران سفر می کنند و ما نیاز به افتتاح یک مترو در دشت ورامین داریم.

حسین نصابآبادی ، نماینده ورامین ، خاچک و پیشوا در کنفرانس شورای اسلامی ، نشست خبرنگاران patc را با وزیر راه و شهرسازی در راه های روستایی معرفی کرد: “متأسفانه آسفالت و روشنایی جاده های کشور در ورامین ، پیشوا و کچاک نامناسب است. “

وی در ادامه گفت: مسیر حمل و نقل از والامین به پاکدشت (جاده کانال) ، ریان آباد و عبدول آباد ، تارند ، حبیبابا و جاده های باریک کشور منتهی به چرمشهر آبها مناسب نیستند ، و روشنایی و شرایط جاده مناسب نیستند. این مکانی است که روستاییان سخت کوش در Flaming Plain زندگی می کنند.

نمایندگان مردم ولامین ، پیشوا و کچاک افزودند: حجم ترافیک در منطقه شمالی والامین بسیار زیاد است ، کمبود محل عبور عابر پیاده و تجهیزات روشنایی باعث تصادفات زیادی در این محور شده است. از شهروندان کشته شدند.

نوس آبادی در مورد وضعیت نامناسب و برنامه ریزی نشده قطارهای حومه ای برای جابجایی مسافر گفت: “با توجه به افزایش قطارها در مسیر تهران-پیشوا و زیرگذرها و روگذرهای راه آهن ورامین ، کچاک و پیشوا ساخت و ساز به اتمام رسید ، جلسات زیادی برگزار شد و هیچ پیشرفت عمده ای در پروژه ساخت ایجاد نشده است. “این پروژه به آرامی در حال پیشرفت است و امیدواریم هرچه سریعتر شاهد مشکلات در مسیرهای قطار حومه ای و برنامه های مناسب حمل و نقل مسافر باشیم.

وی در مورد مترو والامینگ گفت: طرح ساخت مترو والامینگ سالها پیش توسط دولت تصویب شده است اما متأسفانه این طرح به قطار حومه ای تبدیل شده است و برای تبدیل آن به مترو باید اقدامات تخصصی انجام شود. بیش از یک میلیون شهروند عازم تهران هستند. “قطار حومه ای نمی تواند به طور عادی تکمیل شود و ما باید مترو را در دشت وارامینگ افتتاح کنیم.

یکی از اعضای کمیته امنیت ملی و سیاست خارجی کنفرانس شورای اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: در هفتمین کنگره پیشنهاد ساخت بزرگراهی از پیشوا به پاکدشت و شرق تهران را دادیم. حتی در سال 1984 نیز همه بودجه تخصیص یافت. متأسفانه این بودجه اجرا نشد.

نوش آبادی افزود: احداث این بزرگراه می تواند باعث کاهش بیشتر ترافیک در تهران ، پاکدشت ، قرچک و قسمت شرقی ورامین و بهبود ترافیک هموطنان از بزرگراه حرم به جاده های حرم و چرمشهر شود.

وی در مورد پروژه بزرگراه کاشان – چرمشهر گفت: “ما در سفر از کاشان به چرمشهر با نمایندگان چندین شهر اصفهان ، قم و سمنان مشورت کرده ایم – برای ساخت بزرگراه ورامین امیدواریم که دولت بتواند زمان را کاهش دهد و در مصرف سوخت صرفه جویی کند. “دستور کار خود را تنظیم کنید تا مردم بتوانند به راحتی حرکت کنند.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل