نماد سایت patc

نیازهای انتظامی و امنیتی توسط جوانان خودمان در کشور رفع می شود

نیازهای انتظامی و امنیتی توسط جوانان خودمان در کشور رفع می شود

امنیتی

فرمانده انتظامی کل کشور در بازدید از نمایشگاه بین‌المللی ایپاس ۲۰۲۴ گفت: خوشبختانه با تلاش جوانان، نیازهای انتظامی و امنیتی توسط جوانان خودمان در کشور رفع می شود.

به گزارش patc، سردار احمدرضا رادان امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی ایپاس در جمع خبرنگاران گفت: یکی از اهداف این نمایشگاه این بود که شرکت های داخلی به خودکفایی در زمینه تولید برسند که تمام نیازهای انتظامی و امنیتی کشور را تامین کنند که بتوان از این تجهیزات در ماموریت های مختلف استفاده کرد و حتی به سایر کشورها صادر کرد.

وی افزود: خوشبختانه در نمایشگاه امسال این اتفاق خوب رخ داد. سال گذشته من چند خواسته از تولیدکنندگان داخلی داشتم که امسال نتیجه عملی آن را در غرفه ها دیدم.

فرمانده انتظامی فراجا ادامه داد: ما در کشور جوانان و نخبه هایی که نتیجه تلاش های برخی از آنان در این نمایشگاه قابل رویت است. برخی از این محصولات تولید داخل به حدی خوب است که می توانم به جرات بگویم که نه تنها این محصولات کیفیت بالایی دارند بلکه با نمونه های خارجی نیز رقابت می کنند.

رادان گفت:من امروز مفتخرم که اعلام کنم مردم می توانند با خرید از این شرکت های دانش بنیان، از محصولات امنیتی آنها استفاده کرده و امنیت خانه و مغازه خود را با کمترین قیمت ها تضمین کنند.

وی افزود:در حال حاضر بخش زیادی از نیازهای انتظامی و امنیتی کشور توسط همین جوانان نخبه داخلی تامین شده است که امیدواریم این تلاش ها ادامه دار نیز باشد.

فرمانده انتظامی فراجا کشور در پاسخ به این پرسش که چند درصد از تجهیزات پلیس های تخصصی در داخل تولید می شود؛ اظهار کرد: برای هر پلیس تخصصی این مسئله متفاوت است. به عنوان پلیس در جایی که نیاز به نرم افزار باشد می توان گفت ۸۰ درصد نیاز ما در داخل کشور تولید می شود.اما در بخش سخت افزاری مثل تجهیزات و خودروها این مسئله نیازمند تلاش های بیشتر است چون باید صرفه اقتصادی داشته باشد.

رادان درباره ایمنی خودروها نیز گفت: من از مردم و خودروسازان دعوت میکنم از این نمایشگاه بازدید کنند تا نیازهای خود را با کمترین قیمت ها تهیه کنند. همچنین می توان این اقدامات امنیتی برای خودروها درون کارخانه ها انجام شود و به مردم اطمینان داد که مثلا این خودرو از سرقت در امان است.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل