اقتصادی

همکاری صداوسیما با وزارت کار در حوزه تعاونی ها

نشست مشترک معاونت تعاون وزارت کار و رفاه اجتماعی با معاونت امور استان ها و معاونت صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان ها، مهدی مسکنی معاون تعاون وزارت کار و رفاه اجتماعی با تقدیر از همسویی شبکه استانی با فعالیت های معاونت در سراسر کشور، گفت: کمک و همراهی کنید. به گزارش patc، ما

معاون وزیر تعاون در وزارت کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهمیت تعاون و تعاون اجتماعی گفت: تلاش می کنیم با مراکز استانی رسانه ملی همسوتر شویم تا در نهایت تعاونی ها اجرایی شود.

معاون وزیر تعاون وزارت کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه اطلاع رسانی تعاونی ها می تواند به طور موثر توجه بیشتری را به این موضوع جلب کند، گفت: وزارت کار آمادگی دارد اقدامات موثرتری در این زمینه انجام دهد.

محمدمهدی رحمتی سرپرست معاونت امور صدا و سیما نیز با اشاره به اینکه برای حل مشکلات مردم نیاز به تعامل بیشتر و نزدیکتر بین دو دستگاه است، گفت: آنها کلید حل مشکلات کشور را در دستور کار قرار داده اند. .

وی افزود: حل تعاون به عنوان یکی از مهم ترین دستگاه های اجرایی اقتصاد مقاومتی نقش موثری در رونق اقتصادی و توانمندسازی مردم دارد، از این رو شبکه استانی در حال همکاری با دستگاه هایی مانند وزارت کار و رفاه اجتماعی است. علاوه بر تشویق افراد در قالب تعاونی، آموزش های لازم و کمک های گام به گام به مشتاقان کسب و کار ارائه می شود.

سرپرست معاونت امور استان‌ها گفت: ماهیت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسعه عدالت است، بنابراین با توجه به شعار رسانه عصر جدید، ظرفیت‌های همکاری فراوانی وجود دارد که امیدواریم از طریق مناسب‌سازی‌های لازم انجام شود. شکل برنامه ریزی می تواند فراهم کند.

سید عباس فاطمی رئیس مرکز سیمای استان پس از بیان دیدگاه های علی ملا احمدی و بهرام عبدالحسینی مدیران کل مرکز اردبیل و اصفهان در سخنانی با اشاره به اهمیت تعاونی ها در توسعه اقتصادی گفت: البته این امر مشکل این است که در حوزه تعاونی اقدامات گسترده ای صورت گرفته است، اما دائماً با کمبودهایی مواجه هستیم که ما را از رسیدن به هدف غایی باز می دارد.

وی افزود: ما باید در موضوع همکاری برجسته باشیم و به مخاطبان بفهمانیم که سرمایه گذاری بلندمدت نیازمند صبر است.فاطمی ادامه داد: سریالی با همین موضوع در سیمای استان آماده تولید است. که با مشارکت وزارت کار خواهد بود.

سید تقی سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس نیز در این نشست یکی از دلایل ناکامی کامل بخش تعاونی را نبود آموزش صحیح و کافی دانست و یکی از کارکردهای رسانه را آموزش و پرورش دانست. : اگر وزارت کار و رفاه و امور اجتماعی در دستور کار باشد اگر سرمایه گذاری لازم وجود داشته باشد، مراکز آمادگی دارند تا به اشکال مختلف به آموزش و پرورش بپردازند، اما این سرمایه گذاری در درازمدت باعث نجات کلی وزارتخانه خواهد شد.

همکاری معاونت امور استان ها و وزارت کار در حوزه عمومی، تولید محتوای رسانه ای حول محور شعار سالانه، حمایت ویژه از محصولات مرتبط با شعار سالانه و مهندسی مجدد از جمله توصیه ها و مصوبات این جلسه است. از اهداف جدید مدیریت رسانه ملی با توجه به اهداف جدید مدیریت رسانه ملی ترتیب به فرماندهی و طراحی مجدد. معرفی الگوهای موثر در زمینه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا